lososmaka Napisano 15 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Witam serdecznie. Niedawno kupiłem uniaka 1.0 1992rok i mam z nim mały problem. Jak go odpalę rano w garażu na ssaniu to chodzi przez chwilę równo a potem zaczyna chodzić dziwnie jak mu puszczam ssanie do pewnego momentu a potem znowu chodzi równo. Póxniej jak mu puszcze całkiem ssanie to ma bardzo wolne obroty a jak sie nagrzeje to nierównomiernie pracuje:/. Nawet jak jest silnik nagrzany to czasami przy ruszaniu potrafi sie zaduśić I jak na moje oko troszkę za duzo pali. Kable i swiece wymieniłem, filtr powietrza również i nie wiem co mu dalej moze być:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 15 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 mysle ze regulacja gaznika i zaplonu powinne pomoc ale wiecej powiedza koledzy ktorzy maja uniaki na gazniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lososmaka Napisano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 no własnie też nad tym myślałem ale możliwe że w czyms innym tkwi problem i czekam na wasze odpowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 na mój nos to jest sprawka przewodów podciśnienia z silnym wskazaniem na podciśnieniowy regulator obrotów(tzw. UFO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 > Witam serdecznie. Niedawno kupiłem uniaka 1.0 1992rok i mam z nim > mały problem. Jak go odpalę rano w garażu na ssaniu to chodzi > przez chwilę równo a potem zaczyna chodzić dziwnie jak mu > puszczam ssanie do pewnego momentu a potem znowu chodzi równo. > Póxniej jak mu puszcze całkiem ssanie to ma bardzo wolne obroty > a jak sie nagrzeje to nierównomiernie pracuje:/. Nawet jak jest > silnik nagrzany to czasami przy ruszaniu potrafi sie zaduśić I > jak na moje oko troszkę za duzo pali. Kable i swiece wymieniłem, > filtr powietrza również i nie wiem co mu dalej moze być:/ Spróbuj zrobić tak: odpalasz go przy wyciągniętym na maxa ssaniu, jak silnik zacznie pracować zmniejsz mu ssanie do połowy (wtedy powinna się ustabilizować praca silnika na ok 1100/1200 obr.) i tak zostaw do momentu osiągnięcia przez silnik 60 stopni. Potem wyłącz ssanie Miałem początkowo to samo i dopiero na zasadzie kombinowania z ustawieniami ssania doszedłem do stanu idealnego. Niestety jest to uroda tego silnika i musisz się przyzwyczaić. Nie możesz mu wyłączyć ssania przed rozgrzaniem się silnika bo niestety będzie wariował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.