skalek Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 Witam Mam pytanko dożo roboty jest przy wymianie uszczelki pod kolektorem wylotowym w V-B 2.0DTL Bo mi się chyba skończyła. Podejrzewam ją, bo zaczęło być czuć spaliny przy bardzo wolnej jeździe i mocniejszym dodaniu gazu i jakoś głośniej w aucie się zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 posadź najpierw kogoś za kółkiem i niech daje gazu przy wyższych obrotach powinieneś zobaczyć nieszczelność piszę o tym, bo to może niekoniecznie uszczelka pod kolektorem ;-) u mnie np. poszła uszczelka między kolektorem, a rurą w kierunku katalizatora, objawy podobne co do ilości roboty przy wymianie uszczelki kolektora... to zależy jak będą puszczały szpilki i czy się żadna (tfutfu!) nie ukręci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > posadź najpierw kogoś za kółkiem i niech daje gazu > przy wyższych obrotach powinieneś zobaczyć nieszczelność tam jest tak ciasno i tak mało widać, że ciężko będzie, ale na pewno wcześniej zdiagnozuję w jakiś sposób gdzie jest nieszczelność .. > to zależy jak będą puszczały szpilki i czy się żadna (tfutfu!) nie > ukręci... Tego się właśnie boję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.