Skocz do zawartości

uszczelka pod kolektorem wylotowym


skalek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanko dożo roboty jest przy wymianie uszczelki pod kolektorem wylotowym w V-B 2.0DTL hmm.gif Bo mi się chyba skończyła. Podejrzewam ją, bo zaczęło być czuć spaliny przy bardzo wolnej jeździe i mocniejszym dodaniu gazu i jakoś głośniej w aucie się zrobiło crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posadź najpierw kogoś za kółkiem i niech daje gazu

przy wyższych obrotach powinieneś zobaczyć nieszczelność

piszę o tym, bo to może niekoniecznie uszczelka pod kolektorem ;-)

u mnie np. poszła uszczelka między kolektorem, a rurą w kierunku katalizatora, objawy podobne

co do ilości roboty przy wymianie uszczelki kolektora...

to zależy jak będą puszczały szpilki i czy się żadna (tfutfu!) nie ukręci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> posadź najpierw kogoś za kółkiem i niech daje gazu

> przy wyższych obrotach powinieneś zobaczyć nieszczelność

tam jest tak ciasno i tak mało widać, że ciężko będzie, ale na pewno wcześniej zdiagnozuję w jakiś sposób gdzie jest nieszczelność waytogo.gif

..

> to zależy jak będą puszczały szpilki i czy się żadna (tfutfu!) nie

> ukręci...

Tego się właśnie boję passed_out.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.