bzyczek00 Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 Witam. Mam cc 1.4 16v na osprzecie z p1 1.2 16v i teraz moje pytania: 1. Tyrkoli niemilosiernie czasami do 5tys obrotow nawet. Gdzies tu przeczytalem ze to moze byc wina mapa bo normalne tyrkolenie wszyscy maja miedzy 2-3tys. Czy map moze byc winny?? Jezeli tak to czy w 1.1 MPI jest taki sam map jak w 16v?? 2. Mam taki problem ze auto po rozgrzaniu lapie babola jakiegos przy chamowaniu silnikiem (od czasu do czasu). Marchewa zaswieca sie na jakis czas I wtery przy manewrowaniu pedalem gazu zarywa go strasznie. W momencie kiedy marchewa gasnie dostaje kopa i jedzie normalnie. Na diagnostyce wyszly rozne bledy ktore nie chcialy sie skasowac: od przek. podwojnego, silnika krokowego, zaworu recyrkulacji spalin (czy ten zawor wogole wystepuje w punto??), podmienialem czesci i nic nie pomoglo. Ma ktos pomysl jakis co moze byc?? Moze siac od uszkodzonej cewki lub tego mapa?? 3. Od czego kupic glowice do 16v zeby pasowala do dolu 1.4 ze stilo tak zeby ja dlubac nie unieruchamiajac auta?? 4. Zakladal ktos wieksze zawory do 16v?? Da rede wogole wcisnac wieksze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > Witam. Mam cc 1.4 16v na osprzecie z p1 1.2 16v i teraz moje pytania: > 1. Tyrkoli niemilosiernie czasami do 5tys obrotow nawet. Gdzies tu > przeczytalem ze to moze byc wina mapa bo normalne tyrkolenie > wszyscy maja miedzy 2-3tys. Czy map moze byc winny?? Jezeli tak > to czy w 1.1 MPI jest taki sam map jak w 16v?? może być winny,z 1,1mpi jest taki sam > 2. Mam taki problem ze auto po rozgrzaniu lapie babola jakiegos przy > chamowaniu silnikiem (od czasu do czasu). Marchewa zaswieca sie > na jakis czas I wtery przy manewrowaniu pedalem gazu zarywa go > strasznie. W momencie kiedy marchewa gasnie dostaje kopa i > jedzie normalnie. Na diagnostyce wyszly rozne bledy ktore nie > chcialy sie skasowac: od przek. podwojnego, silnika krokowego, > zaworu recyrkulacji spalin (czy ten zawor wogole wystepuje w > punto??), podmienialem czesci i nic nie pomoglo. Ma ktos pomysl > jakis co moze byc?? Moze siac od uszkodzonej cewki lub tego > mapa?? Razcej babol w instalacji,ewent sprawdziłbym czujnik GMP. > 3. Od czego kupic glowice do 16v zeby pasowala do dolu 1.4 ze stilo > tak zeby ja dlubac nie unieruchamiajac auta?? od wszytskich nowszych 1,2 Stilo,PII bo to to samo,w 1,4 masz tylko podwójne sprężynki zaworowe > 4. Zakladal ktos wieksze zawory do 16v?? Da rede wogole wcisnac > wieksze?? Nie wiem Pozdrawiam,Prozaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 tak jak pisze prozaq to tyrkolenie moze byc przez mapa, u kolegi po wymianie na nowy pomoglo i mial juz to "normalne" turkolenie sprawdz tez czujnik GMP czy gdzies sie nie przetarl itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 eee TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > eee TTTM ale nie do 5 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > Witam. Mam cc 1.4 16v na osprzecie z p1 1.2 16v i teraz moje pytania: > 1. Tyrkoli niemilosiernie czasami do 5tys obrotow nawet. Gdzies tu > przeczytalem ze to moze byc wina mapa bo normalne tyrkolenie > wszyscy maja miedzy 2-3tys. Czy map moze byc winny?? Jezeli tak > to czy w 1.1 MPI jest taki sam map jak w 16v?? > 2. Mam taki problem ze auto po rozgrzaniu lapie babola jakiegos przy > chamowaniu silnikiem (od czasu do czasu). Marchewa zaswieca sie > na jakis czas I wtery przy manewrowaniu pedalem gazu zarywa go > strasznie. W momencie kiedy marchewa gasnie dostaje kopa i > jedzie normalnie. Na diagnostyce wyszly rozne bledy ktore nie > chcialy sie skasowac: od przek. podwojnego, silnika krokowego, > zaworu recyrkulacji spalin (czy ten zawor wogole wystepuje w > punto??), podmienialem czesci i nic nie pomoglo. Ma ktos pomysl > jakis co moze byc?? Moze siac od uszkodzonej cewki lub tego > mapa?? > 3. Od czego kupic glowice do 16v zeby pasowala do dolu 1.4 ze stilo > tak zeby ja dlubac nie unieruchamiajac auta?? > 4. Zakladal ktos wieksze zawory do 16v?? Da rede wogole wcisnac > wieksze?? Sprawdz czy przewód idący z wiązki do wtyczki do GMP jest dłubany czy oryginalny (ekranowy). Ewentualnie GMP sprawdz a jakby byl faktycznie walniety to pisz mam nówke na sprzedaz Magnetti Marelli (kupilem zeby podmienic ale sie okazalo ze to jednak nie GMP powoduje przerywanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > eee TTTM nieprawda,przynajmniej w 1,2 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > eee TTTM miałeś, jeździłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Sprawdz czy przewód idący z wiązki do wtyczki do GMP jest dłubany czy > oryginalny (ekranowy). Ewentualnie GMP sprawdz a jakby byl > faktycznie walniety to pisz mam nówke na sprzedaz Magnetti > Marelli (kupilem zeby podmienic ale sie okazalo ze to jednak nie > GMP powoduje przerywanie) Przewod do GMP w wiazce jest oryginalny. Sam przerebialem wiazke z 1.1 SPI. Co do mapa to podmienilem na tego z 1.1 MPI i w zasadzie jeszcze ani raz nie zatyrkolil A czujnik GMP mam nowke sztuke tez ale sprawdze go (podmienie) bo w sumie tylko on i cewki mi zostaly do podmienienia. A i jeszcze jest to ze babol pojawil sie dopiero po jakims czasie od wlozenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamaican Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > 2. Mam taki problem ze auto po rozgrzaniu lapie babola jakiegos przy > chamowaniu silnikiem (od czasu do czasu). Marchewa zaswieca sie > na jakis czas I wtery przy manewrowaniu pedalem gazu zarywa go > strasznie. W momencie kiedy marchewa gasnie dostaje kopa i > jedzie normalnie. Na diagnostyce wyszly rozne bledy ktore nie > chcialy sie skasowac: od przek. podwojnego, silnika krokowego, > zaworu recyrkulacji spalin (czy ten zawor wogole wystepuje w > punto??), podmienialem czesci i nic nie pomoglo. Ma ktos pomysl > jakis co moze byc?? Moze siac od uszkodzonej cewki lub tego > mapa?? mam ten sam problem, pojawilo sie to niedawno, pacjent to 1.2 16v, a swap byl pare miesiecy temu. jeszcze nie podlaczalem pod kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 > mam ten sam problem, pojawilo sie to niedawno, pacjent to 1.2 16v, a > swap byl pare miesiecy temu. jeszcze nie podlaczalem pod > kompa... Dzis zaloze jakies inne cewki i dam znac czy sie poprawilo. Jak nie to podmienie czujnik GMP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.