el_guapo Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Panie i Panowie - ja wiem że ocena auta na podstawie ogłoszenia to przysłowiowe wróżenie z fusów, ale chciałbym gorąco prosić Was o opinię. A tu jest obiekt zainteresowania Dzwoniłem do gościa - jest pośrednikiem, ale nie komisantem - z rozmowy wynika że auto to ideał (a cóż ma innego wynikać ); pełna dokumentacja serwisowa z książką, fakturami/paragonami, itp; samochód bez przejść, choć informacja "bezwypadkowy" nie znalazła się w ogłoszeniu; bez skaz, usterek, upierdliwych dupereli, z którymi trzeba się uporać po kupnie; jest możliwość przetestowania auta w ASO. I teraz pytania: - czy ma FAP i z czym to się je. Wg mocy, rocznika i motoru zarówno FAP jak i dwumasówka siedzą w aucie, ale łudzę się że na polski rynek tego nie montowali...who knows - dwumas mnie nie przeraża, bo w JTDdzie mam i ma się dobrze pomimo 75% przebiegu zrobionego w mieście - co ew. przetestować a ASO, gdzie szukać wtyczek od ABS/ESP, poduszek, ECU motoru. Teoretycznie wiedzieć w ASO powinni, ale zanim mnie skasują za przegląd chce mieć pewność że przetestowali wszystkie systemy - czy w tym modelu/roczniku istnieje możliwość weryfikacji przebiegu poprzez komp diagnostyczny? Ufff sporo tego, ale 307 w ogóle nie była w sferze zainteresowań i lekcji z tego modelu nie odrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laksen Napisano 14 Marca 2009 Udostępnij Napisano 14 Marca 2009 Stara wyga na AK jesteś, sam powinieneś takich rad udzielać . Oczywiście oglądać ten samochód na miejsu i dopiero ocenić jego atrakcyjnoś, I FAP i dwumasy były montowane w samochodach również na rynek Polski. FAP to filtr cząstek stałych i często się jednak słyszy, że to wynalazek porzedewszystkim utrudniający życie, ale cóż ekologia górą. Sam silnik jest jak najbardziej pozytywny i bezproblemowy, mam go w 406 tyle że bez filtra FAP. Sam samochód tak na oko ze zdjęć warty uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 14 Marca 2009 Udostępnij Napisano 14 Marca 2009 Fajny furak . Jeździłem trochę 307 SW z takim dachem (fajny bajer ). ...ba nawet była w takim samym kolorze jak ta z ogłoszenie, ale niestety z padaczkowatym 1.4 pod maską, ale tak po za tym to naprawdę bardzo fajne auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo9 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Panie i Panowie - ja wiem że ocena auta na podstawie ogłoszenia to > przysłowiowe wróżenie z fusów, ale chciałbym gorąco prosić Was o > opinię. > A tu jest obiekt zainteresowania > Dzwoniłem do gościa - jest pośrednikiem, ale nie komisantem To dlaczego pisze, że auto kupione w Polsce,pierwszy własciciel w/g mnie powinien sprzedawać własciciel > pełna dokumentacja serwisowa z książką, fakturami/paragonami, : do kupienia , załatwienia > itp; samochód bez przejść, choć informacja "bezwypadkowy" ??? dlaczego zmieniono w takim aucie rozrząd??? -przed sprzedażą? tuż przed zalecanym okresem wymiany rozrządu?? przebieg 96 000 km w ciągu 5 lat ok niecałe 20 000 km na rok to trochę za mało na diesla > dupereli, z którymi trzeba się uporać po kupnie; jest możliwość > przetestowania auta w ASO. > I teraz pytania: > - czy ma FAP i z czym to się je FAP to filtr , który wymaga okresowo-co około 100 000 -150 000 km uzupełnienia "specjalnego "płynu - koszt w ASO około 800 złotych - czasami może sprawiać jakieś trudności-błędy - kontrolka sprawdż silnik . Wg mocy, rocznika i motoru zarówno > FAP jak i dwumasówka siedzą w aucie, ale łudzę się że na polski > rynek tego nie montowali...who knows montowali - nie było jakiś wersji na PL > - dwumas mnie nie przeraża, bo w JTDdzie mam i ma się dobrze pomimo > 75% przebiegu zrobionego w mieście > - co ew. przetestować a ASO, gdzie szukać wtyczek od ABS/ESP, sam raczej za wiele nie stwierdzisz-poza podstawowymi błędami/kodami - aby cookolowiek zmienic, wejść głębiej trzeba mieć dostęp do specjanego programu Peugeot PLanet- najszybciej osiągalne w ASO koszt około 150 złotych > poduszek, ECU motoru. Teoretycznie wiedzieć w ASO powinni, ale > zanim mnie skasują za przegląd chce mieć pewność że > przetestowali wszystkie systemy > - czy w tym modelu/roczniku istnieje możliwość weryfikacji przebiegu > poprzez komp diagnostyczny? Peugeot Planet ale lepiej popytaj ludzi którzy jeżdżą autami z takim silnikiem- ja mam p 307 ale tylko kombi i silnik 1,6 benzyna-nie SW : brak dachu panoramicznego i osobnych siedzeń w II rzędzie- też kupiłem bo była okazja i generalnie autem jestem zachwyconyale wolałbym inny egzemplarz Spróbuj tutaj zdobyć więcej informacji : http://www.peugeot-klub.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zan Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > FAP to filtr , który wymaga okresowo-co około 100 000 -150 000 km uzupełnienia "specjalnego "płynu - koszt w ASO około 800 złotych - czasami może sprawiać jakieś trudności-błędy - kontrolka w moim 2,2 z FAPem to co mniej więcej 150 tys. filtr jest do wymiany, a dolewki płynu co ok. 80 tys. wychodzą, koszt wymiany filtra może być spory - trzeba by spytać czy praktykują czyszczenie, bo gdzie-niegdzie tak robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaszpir007 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Dzwoniłem do gościa - jest pośrednikiem, ale nie komisantem - z Przecież z opisu aukcji wynika że jest zwykłym handlarzem ... Nigdzie nie ma że "bezwypadkowy' więc wcale bym się nie dziwił że po "dzwonie" ... Chociaż u handlarzy większość tych "bezwypadkowych" to pic na wodę Zapewne standardowo licznik "kręcony" ... Ja ma np. Xsarę Picasso z 2002e z przbiegiem prawie 180tys km (kupioną od pierwszego właściciela) i rozrząd był robiony przy 120tys km (faktura) . U mnie rozrząd robi się co 120tys km, czyli nastepny przy 240tys km ... Jeśli wszystko udokumentowane i itd , to po co wymieniać rozrząd jeśli nie ma potrzeby ??? Samochód zapewne powypadkowy i z kręconym licznikiem ... Szukać od pierwszego prawdziwego właściciela ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue_JOY Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Przecież z opisu aukcji wynika że jest zwykłym handlarzem ... > Nigdzie nie ma że "bezwypadkowy' więc wcale bym się nie dziwił że po > "dzwonie" ... > Chociaż u handlarzy większość tych "bezwypadkowych" to pic na wodę > Zapewne standardowo licznik "kręcony" ... > Ja ma np. Xsarę Picasso z 2002e z przbiegiem prawie 180tys km > (kupioną od pierwszego właściciela) i rozrząd był robiony przy > 120tys km (faktura) . U mnie rozrząd robi się co 120tys km, > czyli nastepny przy 240tys km ... > Jeśli wszystko udokumentowane i itd , to po co wymieniać rozrząd > jeśli nie ma potrzeby ??? > Samochód zapewne powypadkowy i z kręconym licznikiem ... > Szukać od pierwszego prawdziwego właściciela ... W 307 SW 110 Fap wg zaleceń ASO rozrząd wymienia się po 160 tys lub 6 latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.