yuby Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 Stawiam na to, że żywot mojego wtryskiwacza dobiega końca. Objawy są takie, że auto jedzie normalnie i nagle znika moc, zapala się marchewa i zaczyna kuleć. Są to losowe sytuacje zdarzające się od piątku. Wiem ten temat był. Ale moje pytanie brzmi czy sam wtryskiwacz jest demontowalny? Odkręcam torxa i mogę go wyciągnąć? btw. Musiało się sp**** akurat kiedy auto jest potrzebne najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba_s Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Stawiam na to, że żywot mojego wtryskiwacza dobiega końca. Objawy są > takie, że auto jedzie normalnie i nagle znika moc, zapala się > marchewa i zaczyna kuleć. Są to losowe sytuacje zdarzające się > od piątku. A może to czujnik obrotów wału korbowego (czujnik Halla)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > A może to czujnik obrotów wału korbowego (czujnik Halla)? No w sumie o tym też myślałem. Będę musiał kabelki sprawdzić, bo nie były w najlepszym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Ale moje pytanie brzmi czy sam wtryskiwacz jest demontowalny? > Odkręcam torxa i mogę go wyciągnąć? Dokładnie, Torx podtrzymuje taką blaszkę w kształcie okrągłego Y która trzyma wtryskiwacz i później normalnie go wyciągasz. Mi trochę ciężko wychodził, więc odkręciłem górę tego całego diwajsu nad przepustnicą i wycisnąłem go od spodu. Ale nie wiem jak to jest w 1.1 bo u mnie to 899 było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.