Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod glowica... jakie objawy?


whitefunk

Rekomendowane odpowiedzi

> Jakie sa WSZYSTKIE objawy mowiace o tym, ze uszczelka pod glowica

> jest do wymiany?

> Takie widoczne na oko i po pracy silnika? Bo cos sie martiw, ze moja

> dokonuje zywota... 105kkm

Na zimnym silniku nie pracuje na jednym cylindrze po rozgrzaniu jest dobrze, jak odkrecisz korek w zbiorniczku z płynem chłodzacym i wywali płyn. jesli ze zbiornika smierdzi starym zuzytym olejem. Jeśli w płynie jest olej. Jeśli chłodnica jest zimna ewentualnie letnia a na wskaźniku jest 90 C. lub wiecej to wszystkie te objawy wskazuje na uszczelke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zimnym silniku nie pracuje na jednym cylindrze po rozgrzaniu jest

> dobrze, jak odkrecisz korek w zbiorniczku z płynem chłodzacym i

> wywali płyn. jesli ze zbiornika smierdzi starym zuzytym olejem.

> Jeśli w płynie jest olej. Jeśli chłodnica jest zimna ewentualnie

> letnia a na wskaźniku jest 90 C. lub wiecej to wszystkie te

> objawy wskazuje na uszczelke.

I jeszcze zadyma pary z rury wydechowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zimnym silniku nie pracuje na jednym cylindrze po rozgrzaniu jest

> dobrze, jak odkrecisz korek w zbiorniczku z płynem chłodzacym i

> wywali płyn. jesli ze zbiornika smierdzi starym zuzytym olejem.

> Jeśli w płynie jest olej. Jeśli chłodnica jest zimna ewentualnie

> letnia a na wskaźniku jest 90 C. lub wiecej to wszystkie te

> objawy wskazuje na uszczelke.

u mnie nic z tego nie wystepuje ale mam tkai problemm przy ktorym zaczalem o tym myslec: silnik rozgrzany, na dworze 13 stopni i caly czas leci z rury dymek (niekoniecznie niebieski) i kapie woda z wydeuchu (lub inny plyn). Co to moze byc? Czy moze miec to cos wspolnego z uszczelka? Nie znam sie wiec sie pytam 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie sa WSZYSTKIE objawy mowiace o tym, ze uszczelka pod glowica

> jest do wymiany?

> Takie widoczne na oko i po pracy silnika? Bo cos sie martiw, ze moja

> dokonuje zywota... 105kkm

Nie dająca się odpowietrzyć nagrzewnica, bulgotanie w niej płynu przy zwiększaniu obrotów( oczywiście przy otwartym zaworze ogrzewania wnętrza) szczególnie gdy zawór nie jest otwarty na max.

Niewielka ilość pary z rury szczególnie na zimmnym silniku i w wilgotne dni jest możliwa, a przy sprawnym katalizatorze woda wycieka również na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dająca się odpowietrzyć nagrzewnica, bulgotanie w niej płynu przy

> zwiększaniu obrotów( oczywiście przy otwartym zaworze ogrzewania

> wnętrza) szczególnie gdy zawór nie jest otwarty na max.

> Niewielka ilość pary z rury szczególnie na zimmnym silniku i w

> wilgotne dni jest możliwa, a przy sprawnym katalizatorze woda

> wycieka również na benzynie.

U mnie jak poleciała to z tyłu za mną normalnie mgła była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie jak poleciała to z tyłu za mną normalnie mgła była.

ja robiłem niedawno w białymstoku dałem 700 w sumie robocizna około 200 ale w głwicy było masa roboty planowanie i powypalane gniazda obróbka 220pln reszta części uszczelki, pasek, rolka, szpilki, termostat chyba wszystko wyliczyłem.

A objawy:

znikał płyn z chłodnicy, spaliny w chłodnicy, bulgotanie, potem to już chyba woda w oleju była. Jeździłem tak pół roku, aż się wziąłem i oddałem do mechaniora. No i 700pln lżejszy jestem. Ale autko serce ma jak dzwon.

Sam nie zjem ale samochodowi nie będę żałował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie nic z tego nie wystepuje ale mam tkai problemm przy ktorym

> zaczalem o tym myslec: silnik rozgrzany, na dworze 13 stopni i

> caly czas leci z rury dymek (niekoniecznie niebieski) i kapie

> woda z wydeuchu (lub inny plyn). Co to moze byc? Czy moze miec

> to cos wspolnego z uszczelka? Nie znam sie wiec sie pytam

woda z wydechu kapie, bo siępara skrapla( katalizator)...to normalny objaw..co do koloru dymu to nie powinien byćniebieski, tylko jak jest walnięta UPG to dymi na biało, płyn się spala

ed: na bagnecie oleju widać rozcieńczoony olej...w zbiorniczku wyrównawczym też może byćolej...pod korkiem oleju jest"masełko" ( chociaż to nie musi świadczyć o walniętej UPG, tylko o niedogrzaniu silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> woda z wydechu kapie, bo siępara skrapla( katalizator)...to normalny

> objaw..co do koloru dymu to nie powinien byćniebieski, tylko jak

> jest walnięta UPG to dymi na biało, płyn się spala

> ed: na bagnecie oleju widać rozcieńczoony olej...w zbiorniczku

> wyrównawczym też może byćolej...pod korkiem oleju jest"masełko"

> ( chociaż to nie musi świadczyć o walniętej UPG, tylko o

> niedogrzaniu silnika)

dzieki wielki... poki zadnych z tych objawow nie mam wiec przestaje sie bac ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.