whitefunk Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 Jakie sa WSZYSTKIE objawy mowiace o tym, ze uszczelka pod glowica jest do wymiany? Takie widoczne na oko i po pracy silnika? Bo cos sie martiw, ze moja dokonuje zywota... 105kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > Jakie sa WSZYSTKIE objawy mowiace o tym, ze uszczelka pod glowica > jest do wymiany? > Takie widoczne na oko i po pracy silnika? Bo cos sie martiw, ze moja > dokonuje zywota... 105kkm Na zimnym silniku nie pracuje na jednym cylindrze po rozgrzaniu jest dobrze, jak odkrecisz korek w zbiorniczku z płynem chłodzacym i wywali płyn. jesli ze zbiornika smierdzi starym zuzytym olejem. Jeśli w płynie jest olej. Jeśli chłodnica jest zimna ewentualnie letnia a na wskaźniku jest 90 C. lub wiecej to wszystkie te objawy wskazuje na uszczelke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > Na zimnym silniku nie pracuje na jednym cylindrze po rozgrzaniu jest > dobrze, jak odkrecisz korek w zbiorniczku z płynem chłodzacym i > wywali płyn. jesli ze zbiornika smierdzi starym zuzytym olejem. > Jeśli w płynie jest olej. Jeśli chłodnica jest zimna ewentualnie > letnia a na wskaźniku jest 90 C. lub wiecej to wszystkie te > objawy wskazuje na uszczelke. I jeszcze zadyma pary z rury wydechowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > Na zimnym silniku nie pracuje na jednym cylindrze po rozgrzaniu jest > dobrze, jak odkrecisz korek w zbiorniczku z płynem chłodzacym i > wywali płyn. jesli ze zbiornika smierdzi starym zuzytym olejem. > Jeśli w płynie jest olej. Jeśli chłodnica jest zimna ewentualnie > letnia a na wskaźniku jest 90 C. lub wiecej to wszystkie te > objawy wskazuje na uszczelke. u mnie nic z tego nie wystepuje ale mam tkai problemm przy ktorym zaczalem o tym myslec: silnik rozgrzany, na dworze 13 stopni i caly czas leci z rury dymek (niekoniecznie niebieski) i kapie woda z wydeuchu (lub inny plyn). Co to moze byc? Czy moze miec to cos wspolnego z uszczelka? Nie znam sie wiec sie pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 A spojrzyj do góry /\ /\ /\ /\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > Jakie sa WSZYSTKIE objawy mowiace o tym, ze uszczelka pod glowica > jest do wymiany? > Takie widoczne na oko i po pracy silnika? Bo cos sie martiw, ze moja > dokonuje zywota... 105kkm Nie dająca się odpowietrzyć nagrzewnica, bulgotanie w niej płynu przy zwiększaniu obrotów( oczywiście przy otwartym zaworze ogrzewania wnętrza) szczególnie gdy zawór nie jest otwarty na max. Niewielka ilość pary z rury szczególnie na zimmnym silniku i w wilgotne dni jest możliwa, a przy sprawnym katalizatorze woda wycieka również na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > Nie dająca się odpowietrzyć nagrzewnica, bulgotanie w niej płynu przy > zwiększaniu obrotów( oczywiście przy otwartym zaworze ogrzewania > wnętrza) szczególnie gdy zawór nie jest otwarty na max. > Niewielka ilość pary z rury szczególnie na zimmnym silniku i w > wilgotne dni jest możliwa, a przy sprawnym katalizatorze woda > wycieka również na benzynie. U mnie jak poleciała to z tyłu za mną normalnie mgła była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamesoki Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > U mnie jak poleciała to z tyłu za mną normalnie mgła była. ja robiłem niedawno w białymstoku dałem 700 w sumie robocizna około 200 ale w głwicy było masa roboty planowanie i powypalane gniazda obróbka 220pln reszta części uszczelki, pasek, rolka, szpilki, termostat chyba wszystko wyliczyłem. A objawy: znikał płyn z chłodnicy, spaliny w chłodnicy, bulgotanie, potem to już chyba woda w oleju była. Jeździłem tak pół roku, aż się wziąłem i oddałem do mechaniora. No i 700pln lżejszy jestem. Ale autko serce ma jak dzwon. Sam nie zjem ale samochodowi nie będę żałował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 29 Września 2005 Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > u mnie nic z tego nie wystepuje ale mam tkai problemm przy ktorym > zaczalem o tym myslec: silnik rozgrzany, na dworze 13 stopni i > caly czas leci z rury dymek (niekoniecznie niebieski) i kapie > woda z wydeuchu (lub inny plyn). Co to moze byc? Czy moze miec > to cos wspolnego z uszczelka? Nie znam sie wiec sie pytam woda z wydechu kapie, bo siępara skrapla( katalizator)...to normalny objaw..co do koloru dymu to nie powinien byćniebieski, tylko jak jest walnięta UPG to dymi na biało, płyn się spala ed: na bagnecie oleju widać rozcieńczoony olej...w zbiorniczku wyrównawczym też może byćolej...pod korkiem oleju jest"masełko" ( chociaż to nie musi świadczyć o walniętej UPG, tylko o niedogrzaniu silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2005 > woda z wydechu kapie, bo siępara skrapla( katalizator)...to normalny > objaw..co do koloru dymu to nie powinien byćniebieski, tylko jak > jest walnięta UPG to dymi na biało, płyn się spala > ed: na bagnecie oleju widać rozcieńczoony olej...w zbiorniczku > wyrównawczym też może byćolej...pod korkiem oleju jest"masełko" > ( chociaż to nie musi świadczyć o walniętej UPG, tylko o > niedogrzaniu silnika) dzieki wielki... poki zadnych z tych objawow nie mam wiec przestaje sie bac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.