Skocz do zawartości

słaby tylny prawy hamulec


whitepawer

Rekomendowane odpowiedzi

Pany mam problem.

O tóż prawe tylne koło mogę siła mięśni obrócić ( koło na lewarku podniesione) pokombinowane, jest lepiej, tyle ze w pierwszym momencie koło trzyma, ale po chwili puszcza i znów można nim obracać. Ciężko bo ciężko ale kreci się. Ręczny tak samo, po naciągnięciu linki, Prawie że trzyma, ale też deczko popuszcza (przy kręceniu rękami). Rok temu wymieniany cylinderek, chodzi ładnie bez oporów. Szczęki też dobre, ewentualnie średnica bębna, ale tu nie miałem jak zmierzyć bo mam za mała sumiarkę.

Co to może być regulator siły hamowania, wymieniany, kilka lat temu i z tego co słyszałem zawsze był problem z tym kołem.

Koło po przekątnej łapie bardzo dobrze, drugie tylne też blokuje sie na ręcznym jak i na nożnym.

Cóż to może być confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyciągnij go i spróbuj nim poruszać

hmm.gif jesli chodzi o to czy jest sprawnie rozpierak chodzi, to walsnie jest ok , tak samo tloczek, a nie potrafi zablokowac kola zaden z nich, jutro jeszcze sproboje zamienic bebny stronami i zobacze czy cos sie zmienilo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli chodzi o to czy jest sprawnie rozpierak chodzi, to walsnie

> jest ok , tak samo tloczek, a nie potrafi zablokowac kola zaden

> z nich, jutro jeszcze sproboje zamienic bebny stronami i zobacze

> czy cos sie zmienilo...

mam radę ściągnij bęben naciśnij na hamulec i spróbuj założyć bębęn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam radę ściągnij bęben naciśnij na hamulec i spróbuj założyć bębęn

jutro bede działal, ale juz tez tak probowałem, niestety.... nie mam sumiarki z taka rozpietascia wiec przeloze beben z kola gdzie jest ok, przynajmniej bede wiedzial czy to on jest winny czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat regulatora nie wypowiadam się, jest dla mnie zbyt tajemniczy. Jeśli chodzi o hamulec ręczny to proponuję przeczytać posty od sąsiadów:

http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=38865&sid=2aaf29df072bc66e70bb2ebd1302d6fe

http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=36801&sid=2aaf29df072bc66e70bb2ebd1302d6fe

Polecam moją wypowiedź odnośnie rozpieraka szczęk, zakładam, że naciągałeś linkę ręcznego i nie masz już regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linka naciąginęta maksymalnie, zamienilem bebny na osi i teraz ju wogole oby dwa popuszczaja tylko ze przy mocowaniu sie, pojade jutro na stację diagnostyczna sprawdzic jak to wyglad,

puki co wyglad to fatalnie, próbowałem 5 razy odpowietrzac i nawet jednego bąbelka nie widziałem sam juz nie wiem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak funfel nowka to nie wyglada, ale w poprzednie lato przy wymianie

> cylinderka była czyszczona i minią potraktowana, dziur w niej

> nie ma

> tak z ciekawosci, do czego zmierzasz?

u mnie w cc mialem strasznie pordzewialom i dziury jak w serze, ledwo co sie trzymalo kupy i to bylo powodem ze niemialem hamulcy z tylu... dolna podpora co na niej szczeki sie opieraja to na zewnatrz wychodzila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.