whitepawer Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Pany mam problem. O tóż prawe tylne koło mogę siła mięśni obrócić ( koło na lewarku podniesione) pokombinowane, jest lepiej, tyle ze w pierwszym momencie koło trzyma, ale po chwili puszcza i znów można nim obracać. Ciężko bo ciężko ale kreci się. Ręczny tak samo, po naciągnięciu linki, Prawie że trzyma, ale też deczko popuszcza (przy kręceniu rękami). Rok temu wymieniany cylinderek, chodzi ładnie bez oporów. Szczęki też dobre, ewentualnie średnica bębna, ale tu nie miałem jak zmierzyć bo mam za mała sumiarkę. Co to może być regulator siły hamowania, wymieniany, kilka lat temu i z tego co słyszałem zawsze był problem z tym kołem. Koło po przekątnej łapie bardzo dobrze, drugie tylne też blokuje sie na ręcznym jak i na nożnym. Cóż to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 nikt nie mial podobnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 a jak rozpierak? Nie trzeba wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > a jak rozpierak? Nie trzeba wymienić? jak poznac ze do wymiany? i czy wtedy nozny by nie lapal jak trzeba? bo slaby jest skoro kolo obracam rekoma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > jak poznac ze do wymiany? i czy wtedy nozny by nie lapal jak trzeba? > bo slaby jest skoro kolo obracam rekoma.... wyciągnij go i spróbuj nim poruszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > wyciągnij go i spróbuj nim poruszać jesli chodzi o to czy jest sprawnie rozpierak chodzi, to walsnie jest ok , tak samo tloczek, a nie potrafi zablokowac kola zaden z nich, jutro jeszcze sproboje zamienic bebny stronami i zobacze czy cos sie zmienilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > jesli chodzi o to czy jest sprawnie rozpierak chodzi, to walsnie > jest ok , tak samo tloczek, a nie potrafi zablokowac kola zaden > z nich, jutro jeszcze sproboje zamienic bebny stronami i zobacze > czy cos sie zmienilo... mam radę ściągnij bęben naciśnij na hamulec i spróbuj założyć bębęn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekrawa Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 a tarcza kotwiczna niejest przerdzewiala?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > a tarcza kotwiczna niejest przerdzewiala?? jak funfel nowka to nie wyglada, ale w poprzednie lato przy wymianie cylinderka była czyszczona i minią potraktowana, dziur w niej nie ma tak z ciekawosci, do czego zmierzasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > mam radę ściągnij bęben naciśnij na hamulec i spróbuj założyć bębęn jutro bede działal, ale juz tez tak probowałem, niestety.... nie mam sumiarki z taka rozpietascia wiec przeloze beben z kola gdzie jest ok, przynajmniej bede wiedzial czy to on jest winny czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 w mądrych książkach piszą ze nie sprawny regulator siły hamowania, prowadzi do blokowania się kola tylnego, obsługiwanego przez ów regulator. czy istnieje możliwość że regulator daje za male ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egie Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Na temat regulatora nie wypowiadam się, jest dla mnie zbyt tajemniczy. Jeśli chodzi o hamulec ręczny to proponuję przeczytać posty od sąsiadów: http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=38865&sid=2aaf29df072bc66e70bb2ebd1302d6fe http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=36801&sid=2aaf29df072bc66e70bb2ebd1302d6fe Polecam moją wypowiedź odnośnie rozpieraka szczęk, zakładam, że naciągałeś linkę ręcznego i nie masz już regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 linka naciąginęta maksymalnie, zamienilem bebny na osi i teraz ju wogole oby dwa popuszczaja tylko ze przy mocowaniu sie, pojade jutro na stację diagnostyczna sprawdzic jak to wyglad, puki co wyglad to fatalnie, próbowałem 5 razy odpowietrzac i nawet jednego bąbelka nie widziałem sam juz nie wiem...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekrawa Napisano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 > jak funfel nowka to nie wyglada, ale w poprzednie lato przy wymianie > cylinderka była czyszczona i minią potraktowana, dziur w niej > nie ma > tak z ciekawosci, do czego zmierzasz? u mnie w cc mialem strasznie pordzewialom i dziury jak w serze, ledwo co sie trzymalo kupy i to bylo powodem ze niemialem hamulcy z tylu... dolna podpora co na niej szczeki sie opieraja to na zewnatrz wychodzila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.