Skocz do zawartości

Silnik Vectra C 3.0 CDTI


Dareek

Rekomendowane odpowiedzi

trafia mi sie Opel Vectra 3.0 CDTI ( oznaczenie CDTiFR6)w wersji kombi w manualu!

Samochód jest z 2005 roku i ma prawdziwe 94 tkm- i pytania jak ze spalaniem trwałością , najczęstsze usterki, koszty eksploatacyjne ( wymiana rozrządu etc) na co zwrócić uwagę- chodzi o silnik ten konkretny

z góry dziękuję za sugestie

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trafia mi sie Opel Vectra 3.0 CDTI ( oznaczenie CDTiFR6)w wersji

> kombi w manualu!

> Samochód jest z 2005 roku i ma prawdziwe 94 tkm- i pytania jak ze

> spalaniem trwałością , najczęstsze usterki, koszty

> eksploatacyjne ( wymiana rozrządu etc) na co zwrócić uwagę-

> chodzi o silnik ten konkretny

> z góry dziękuję za sugestie

Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi. Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze. Trzylitrówka do trwałych nie należy...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trafia mi sie Opel Vectra 3.0 CDTI ( oznaczenie CDTiFR6)w wersji

> kombi w manualu!

> Samochód jest z 2005 roku i ma prawdziwe 94 tkm- i pytania jak ze

> spalaniem trwałością , najczęstsze usterki, koszty

> eksploatacyjne ( wymiana rozrządu etc) na co zwrócić uwagę-

> chodzi o silnik ten konkretny

> z góry dziękuję za sugestie

Mamy (we firmie) vectry z silnikami: 1.8 benz, 1.9D (120, 150koni) i 3.0D - te 3litrowe stoją nonstop w serwisie, pozostałe nie wiedzą co to awaria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi.

> Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze.

> Trzylitrówka do trwałych nie należy...

> Pozdro

A czyjej produkcji jest ten trzy zero? Robi to może Isuzu? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi.

> Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze.

na pewno- chodzi o to że jest to egzemplarz z pewnego źródła nie katowany serwisowany stąd pomysł zakupu

> Trzylitrówka do trwałych nie należy...

mozna jaśnie... grinser006.gifhmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na pewno- chodzi o to że jest to egzemplarz z pewnego źródła nie

> katowany serwisowany stąd pomysł zakupu

To nie ma znaczenia akurat - zobacz sobie koszty części i obsługi dla tego motoru to zrozumiesz...

> mozna jaśnie...

To kibel i tyle. Porównując z konkurencją osiągi są po prostu żenujące, 2gary więcej potrzebują odpowiednio więcej paliwa, auto gorzej się prowadzi z racji wagi motorowni, ceny części zabijają.

Chipować też tego nie chcą za bardzo bo pada i na serii... Skrzynie z plasteliny (szczególnie automaty).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest produkcja Isuzu.Wkładali to też do Saaba i Vel Satisa.

A to mnie zaskoczyłeś. Myślałem że ten trzylitrowy diesel w Renault to ich własna konstrukcja. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.