Dareek Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 trafia mi sie Opel Vectra 3.0 CDTI ( oznaczenie CDTiFR6)w wersji kombi w manualu! Samochód jest z 2005 roku i ma prawdziwe 94 tkm- i pytania jak ze spalaniem trwałością , najczęstsze usterki, koszty eksploatacyjne ( wymiana rozrządu etc) na co zwrócić uwagę- chodzi o silnik ten konkretny z góry dziękuję za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > trafia mi sie Opel Vectra 3.0 CDTI ( oznaczenie CDTiFR6)w wersji > kombi w manualu! > Samochód jest z 2005 roku i ma prawdziwe 94 tkm- i pytania jak ze > spalaniem trwałością , najczęstsze usterki, koszty > eksploatacyjne ( wymiana rozrządu etc) na co zwrócić uwagę- > chodzi o silnik ten konkretny > z góry dziękuję za sugestie Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi. Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze. Trzylitrówka do trwałych nie należy... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > trafia mi sie Opel Vectra 3.0 CDTI ( oznaczenie CDTiFR6)w wersji > kombi w manualu! > Samochód jest z 2005 roku i ma prawdziwe 94 tkm- i pytania jak ze > spalaniem trwałością , najczęstsze usterki, koszty > eksploatacyjne ( wymiana rozrządu etc) na co zwrócić uwagę- > chodzi o silnik ten konkretny > z góry dziękuję za sugestie Mamy (we firmie) vectry z silnikami: 1.8 benz, 1.9D (120, 150koni) i 3.0D - te 3litrowe stoją nonstop w serwisie, pozostałe nie wiedzą co to awaria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi. > Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze. > Trzylitrówka do trwałych nie należy... > Pozdro A czyjej produkcji jest ten trzy zero? Robi to może Isuzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Mamy (we firmie) vectry z silnikami: 1.8 benz, 1.9D (120, 150koni) i > 3.0D - te 3litrowe stoją nonstop w serwisie, pozostałe nie > wiedzą co to awaria Może za mocno je katujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi. > Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze. na pewno- chodzi o to że jest to egzemplarz z pewnego źródła nie katowany serwisowany stąd pomysł zakupu > Trzylitrówka do trwałych nie należy... mozna jaśnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Może za mocno je katujecie? tak samo jak pozostałe wersje silnikowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > na pewno- chodzi o to że jest to egzemplarz z pewnego źródła nie > katowany serwisowany stąd pomysł zakupu To nie ma znaczenia akurat - zobacz sobie koszty części i obsługi dla tego motoru to zrozumiesz... > mozna jaśnie... To kibel i tyle. Porównując z konkurencją osiągi są po prostu żenujące, 2gary więcej potrzebują odpowiednio więcej paliwa, auto gorzej się prowadzi z racji wagi motorowni, ceny części zabijają. Chipować też tego nie chcą za bardzo bo pada i na serii... Skrzynie z plasteliny (szczególnie automaty). Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > A czyjej produkcji jest ten trzy zero? Robi to może Isuzu? To jest produkcja Isuzu.Wkładali to też do Saaba i Vel Satisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > To jest produkcja Isuzu.Wkładali to też Vel Satisa. To już bym omijał szerokim łukiem - wszystko co ma w cyferkach co innego 1.9 i końcówkę dCI jest raczej mało udane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > To jest produkcja Isuzu.Wkładali to też do Saaba i Vel Satisa. A to mnie zaskoczyłeś. Myślałem że ten trzylitrowy diesel w Renault to ich własna konstrukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Imho lepiej kupic 1.9cdti (150tka fiata) i poddać ją dopingowi. > Jeździć będzie tak samo a koszta eksploatacji ZNACZĄCO mniejsze. > Trzylitrówka do trwałych nie należy... > Pozdro wyciągniesz z tego tyle co z 3.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > To jest produkcja Isuzu.Wkładali to też do Saaba i Vel Satisa. 177 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > wyciągniesz z tego tyle co z 3.0? Z 1.9 16V 150 z palcem w dupie, w 8V trzeba do tego całej ręki Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Na pewno odradzam wersję starszą, zdaje się 177KM, miała problemy z dostarczaniem paliwa zdaje się, na VKP czy czymś takim o tym czytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dthdth Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Z 1.9 16V 150 z palcem w dupie, w 8V trzeba do tego całej ręki > Pozdro Ja mam z 1.9 8V cale 164hp i 350Nm a dalo sie i wiecej. Max program to byl na 170/400Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 > Ja mam z 1.9 8V cale 164hp i 350Nm a dalo sie i wiecej. Max program > to byl na 170/400Nm. 8mek jest wiele Ja mówię o +200 i +400 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.