Skocz do zawartości

Honda CR-V 2.4 USDM - kilka pytan


mjedruszak

Rekomendowane odpowiedzi

Auto dopiero bedzie rejestrowane w nadchodzacym tygodniu, wiec troche za wczesnie by pisac o wrazeniach z jazdy itp, natomiast poki co mam dwa pytania:

1) Liczniki

W USDM wyglada to tak:

282271251-CR-Vliczniki.JPG

Problem polega na tym ze komputer wyswietla jedynie jednostki amerykanskie (mile, gallon'y) bez mozliwosci przestawienia na system metryczny. Da sie to zmienic software'owo? Podejrzewam, ze nie, wiec kolejne pytanie - czy liczniki z europejskiej wersji 2.0 AT beda pasowaly na zasadzie plug and play?

2) Tylnie swiatlo przeciwmgielne - w USDM go nie ma, w PL jest potrzebne wiec trzeba cos takiego zainstalowac. Za bardzo nie chce robic jakiejs prowizorki z jakims chalupniczym przelacznikiem, wiec chce wpasowac ten z wersji EDM. Czy ktos sie orientuje gdzie sie on miesci w wersji EDM, oraz jak wyglada? Gdyby ktos mial jakas fotke / linka to bede wdzieczny.

Jutro pewnie i tak podjade do ASO Autowest i sie wypytam co i jak, niemniej jednak za jakiekolwiek info bede dozgonnie wdzieczny grinser006.gif

post-847-14352501608737_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1) Liczniki

> W USDM wyglada to tak:

> Problem polega na tym ze komputer wyswietla jedynie jednostki

> amerykanskie (mile, gallon'y) bez mozliwosci przestawienia na

> system metryczny. Da sie to zmienic software'owo? Podejrzewam,

> ze nie, wiec kolejne pytanie - czy liczniki z europejskiej

> wersji 2.0 AT beda pasowaly na zasadzie plug and play?

Bankowo nie da sie przestawic tego software'owo. Liczniki EDM powinny (z naciskiem na powinny) pasowac - np. w Civach pasuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzecie światło stop jest umiejscowione jak na zdjęciu (przepraszam za jakość - robione na szybko aparatem):

282276484-20090427.jpg

282276484-20090427(001).jpg

Trzeba po prostu kupić lampkę wraz z obudową i zamontować.

Powinny być otwory technologiczne do montażu - pozostanie kwestia "przeciągnięcia" instalacji elektrycznej do świateł tylnych.

W wolnej chwili postaram się zrobić bardziej dokładne zdjęcia.

post-16904-14352501655846_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzecie światło stop jest umiejscowione jak na zdjęciu (przepraszam

> za jakość - robione na szybko aparatem):

> Trzeba po prostu kupić lampkę wraz z obudową i zamontować.

> Powinny być otwory technologiczne do montażu - pozostanie kwestia

> "przeciągnięcia" instalacji elektrycznej do świateł tylnych.

> W wolnej chwili postaram się zrobić bardziej dokładne zdjęcia.

Dzięki za Wasze podpowiedzi.

Akurat 3-cie swiatlo stopu jest w USDM takie same jak w EDM i zostanie przez elektryka tak spiete by swiecilo sie stale gdy wlaczy sie swiatla przeciwmgielne ok.gif

Interesuje mnie natomiast kwestia samego przelacznika w EDM, którym odpalamy tylnie przeciwmgielne - gdybys mial jakos fotke to bede wdzieczny 20.GIF

Co do zmiany liczników to chwilowo odpuszczam temat - najpierw rejestracja i troche autem pojezdze, a dopiero potem sie zastanowie czy bede nim dluzej jezdzil i czy jest sens w to sie pchac. Podejrzewam ze z tym PnP moze byc problem, bo EDM to w końcu motor R seria z_lol1.gif podczas gdy USDM to K seria blagam.gif

Zastanawiam sie tez czy montowac przednie halogeny - w USA to zawsze byla opcja, nawet w najbogatszej wersji wyposazenia. Koszt zestawu OEM to jakies $100, wiadomo ze w praktyce pozytek z nich zaden, poza tym ze moze auto troche lepiej wyglada zlosnik.gif Jestescie za czy przeciw? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za Wasze podpowiedzi.

> Akurat 3-cie swiatlo stopu jest w USDM takie same jak w EDM i

> zostanie przez elektryka tak spiete by swiecilo sie stale gdy

> wlaczy sie swiatla przeciwmgielne

hmm.gif czy dobrze rozumiem, że za każdym razem będziesz włączał przeciwmgielne gdy będziesz hamował...? zlosnik.gif

Czy chcesz wykorzystać TŚS jako PM...??? hmm.gif

> Interesuje mnie natomiast kwestia samego przelacznika w EDM, którym

> odpalamy tylnie przeciwmgielne - gdybys mial jakos fotke to bede

> wdzieczny

Tak to mniej więcej wygląda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do zmiany liczników to chwilowo odpuszczam temat - najpierw

> rejestracja i troche autem pojezdze, a dopiero potem sie

> zastanowie czy bede nim dluzej jezdzil i czy jest sens w to sie

> pchac. Podejrzewam ze z tym PnP moze byc problem, bo EDM to w

> końcu motor R seria podczas gdy USDM to K seria

Niby tak, jednak podejrzewam, ze kostki moga byc takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niby tak, jednak podejrzewam, ze kostki moga byc takie same.

Gosciu z Autowest twierdzi ze zamiana samych licznikow jest niemozliwa, bo trzeba by było również zmienic 'komputer' (ECU?) na wersje europejska - ale nie byl jakos super przekonowujacy i obawiam sie, ze jego wiedza w tym temacie byla zblizona do mojej tz. żadna grinser006.gif

Auto w kazdym razie juz się zarejestrowalo drive.gif Teraz tylko znalezc gore z K20A albo zalozyc jakiegos Michaela Jackson'a i jakoś bedzie można smigać rotfl.gif

A potem wiadomo, jakas Toda, Hondata, Quaife itp zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.