mjedruszak Napisano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2009 Auto dopiero bedzie rejestrowane w nadchodzacym tygodniu, wiec troche za wczesnie by pisac o wrazeniach z jazdy itp, natomiast poki co mam dwa pytania: 1) Liczniki W USDM wyglada to tak: Problem polega na tym ze komputer wyswietla jedynie jednostki amerykanskie (mile, gallon'y) bez mozliwosci przestawienia na system metryczny. Da sie to zmienic software'owo? Podejrzewam, ze nie, wiec kolejne pytanie - czy liczniki z europejskiej wersji 2.0 AT beda pasowaly na zasadzie plug and play? 2) Tylnie swiatlo przeciwmgielne - w USDM go nie ma, w PL jest potrzebne wiec trzeba cos takiego zainstalowac. Za bardzo nie chce robic jakiejs prowizorki z jakims chalupniczym przelacznikiem, wiec chce wpasowac ten z wersji EDM. Czy ktos sie orientuje gdzie sie on miesci w wersji EDM, oraz jak wyglada? Gdyby ktos mial jakas fotke / linka to bede wdzieczny. Jutro pewnie i tak podjade do ASO Autowest i sie wypytam co i jak, niemniej jednak za jakiekolwiek info bede dozgonnie wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > 1) Liczniki > W USDM wyglada to tak: > Problem polega na tym ze komputer wyswietla jedynie jednostki > amerykanskie (mile, gallon'y) bez mozliwosci przestawienia na > system metryczny. Da sie to zmienic software'owo? Podejrzewam, > ze nie, wiec kolejne pytanie - czy liczniki z europejskiej > wersji 2.0 AT beda pasowaly na zasadzie plug and play? Bankowo nie da sie przestawic tego software'owo. Liczniki EDM powinny (z naciskiem na powinny) pasowac - np. w Civach pasuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Trzecie światło stop jest umiejscowione jak na zdjęciu (przepraszam za jakość - robione na szybko aparatem): Trzeba po prostu kupić lampkę wraz z obudową i zamontować. Powinny być otwory technologiczne do montażu - pozostanie kwestia "przeciągnięcia" instalacji elektrycznej do świateł tylnych. W wolnej chwili postaram się zrobić bardziej dokładne zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Trzecie światło stop jest umiejscowione jak na zdjęciu (przepraszam > za jakość - robione na szybko aparatem): > Trzeba po prostu kupić lampkę wraz z obudową i zamontować. > Powinny być otwory technologiczne do montażu - pozostanie kwestia > "przeciągnięcia" instalacji elektrycznej do świateł tylnych. > W wolnej chwili postaram się zrobić bardziej dokładne zdjęcia. Dzięki za Wasze podpowiedzi. Akurat 3-cie swiatlo stopu jest w USDM takie same jak w EDM i zostanie przez elektryka tak spiete by swiecilo sie stale gdy wlaczy sie swiatla przeciwmgielne Interesuje mnie natomiast kwestia samego przelacznika w EDM, którym odpalamy tylnie przeciwmgielne - gdybys mial jakos fotke to bede wdzieczny Co do zmiany liczników to chwilowo odpuszczam temat - najpierw rejestracja i troche autem pojezdze, a dopiero potem sie zastanowie czy bede nim dluzej jezdzil i czy jest sens w to sie pchac. Podejrzewam ze z tym PnP moze byc problem, bo EDM to w końcu motor R seria podczas gdy USDM to K seria Zastanawiam sie tez czy montowac przednie halogeny - w USA to zawsze byla opcja, nawet w najbogatszej wersji wyposazenia. Koszt zestawu OEM to jakies $100, wiadomo ze w praktyce pozytek z nich zaden, poza tym ze moze auto troche lepiej wyglada Jestescie za czy przeciw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Dzięki za Wasze podpowiedzi. > Akurat 3-cie swiatlo stopu jest w USDM takie same jak w EDM i > zostanie przez elektryka tak spiete by swiecilo sie stale gdy > wlaczy sie swiatla przeciwmgielne czy dobrze rozumiem, że za każdym razem będziesz włączał przeciwmgielne gdy będziesz hamował...? Czy chcesz wykorzystać TŚS jako PM...??? > Interesuje mnie natomiast kwestia samego przelacznika w EDM, którym > odpalamy tylnie przeciwmgielne - gdybys mial jakos fotke to bede > wdzieczny Tak to mniej więcej wygląda.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Co do zmiany liczników to chwilowo odpuszczam temat - najpierw > rejestracja i troche autem pojezdze, a dopiero potem sie > zastanowie czy bede nim dluzej jezdzil i czy jest sens w to sie > pchac. Podejrzewam ze z tym PnP moze byc problem, bo EDM to w > końcu motor R seria podczas gdy USDM to K seria Niby tak, jednak podejrzewam, ze kostki moga byc takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 > Niby tak, jednak podejrzewam, ze kostki moga byc takie same. Gosciu z Autowest twierdzi ze zamiana samych licznikow jest niemozliwa, bo trzeba by było również zmienic 'komputer' (ECU?) na wersje europejska - ale nie byl jakos super przekonowujacy i obawiam sie, ze jego wiedza w tym temacie byla zblizona do mojej tz. żadna Auto w kazdym razie juz się zarejestrowalo Teraz tylko znalezc gore z K20A albo zalozyc jakiegos Michaela Jackson'a i jakoś bedzie można smigać A potem wiadomo, jakas Toda, Hondata, Quaife itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 > Auto w kazdym razie juz się zarejestrowalo Teraz tylko znalezc gore > z K20A albo zalozyc jakiegos Michaela Jackson'a i jakoś bedzie > można tym smigać > A potem wiadomo, jakas Toda, Hondata, Quaife itp Hahahahahaha, dajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.