Skocz do zawartości

Jak podłączyc tube+wzmacniacz do radia w aucie ??


kondrak134

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Heh moze moje pytanie jest dla większości z Was bardzo amatorskie ale ja właśnie jestem amatorem. Kupiłem tube razem ze wzmacniaczem firmy "raveland". Wzmacniacz jest typowym 1 kanałowym rozwiązaniem do tuby. Mamoc 500W i jest na mosferach. Wiecie z tymi mocami to różnie jest. Ja mam zamiar poprostu lekko podkreślic bas a nie straszyc przechodniow kilometr wcześniej smile.gif Radio kupiłem Dalco CD 1561 Mp3. Ma ono oddzielne wyjscie na subwoofer (mono), wyjscie na wzmacniacz i 4x40W. Teraz moje pytanie do Was kolegów. Głośniki w aucie mam dobre (syczki przy lusterkach, średniotonowe w dzwiach przednich i niskosrednio tonowe w tylnej półce) a moje auto to Astra F sedan. Jak najlepiej połączyc ten zestaw z sobą, żebyto mialo ręce i nogi. Nie wiem jak poprowadzic kabel zasilający do wzmacniacza i w jaki sposób podłączyc moje 6 glosników jeżeli radio ma wyjście na 4 i jak poprowadzic kabelki do bagażnika? Jeśli ktoś ma jakiś schemat lub cokolwiek co by mi pomogło to bardzo dziękuję. Na koniec dodam linki do radia i zestawu tuba+wzmacniacz.

http://allegro.pl/show_item.php?item=66196529

http://motoallegro.pl/show_item.php?item=66112299

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doboru sprzetu nie skomentuje 275123014-zielony.gif

Rozmieszczenia tez.

> Teraz moje pytanie do Was kolegów. Głośniki w aucie mam dobre

> (syczki przy lusterkach, średniotonowe w dzwiach przednich i

Te glosniki najlepiej byloby podlaczyc pod "przod" w radyjku - przez zwrotnice zapewniajaca podzial na srednia i wysoka czesc pasma.

> niskosrednio tonowe w tylnej półce) a moje auto to Astra F

> sedan. Jak najlepiej połączyc ten zestaw z sobą, żebyto mialo

Te podlacz do tylu radyjka, przez filtr dolnoprzepustowy.

> ręce i nogi. Nie wiem jak poprowadzic kabel zasilający do

> wzmacniacza i w jaki sposób podłączyc moje 6 glosników jeżeli