awruK Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 Dziś rano na liczniku auta mojego ojca pojawły się takie cyferki: Zrobiliśmy tyle od 97 roku. Nie będe wymianiał co się przez ten czas psuło. Szybciej by było jak bym napisał co się nie zepsuło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 jaki motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > jaki motor? 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 Do tego wyniku brakuje mi niecałych 200000 Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > 1,6 to tak skrzynia robiona, rozrząd nawiał i głowica robiona itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > Dziś rano na liczniku mojego ojca auta pojawły się takie cyferki: > Zrobiliśmy tyle od 97 roku. > Nie będe wymianiał co się przez ten czas psuło. > Szybciej by było jak bym napisał co się nie zepsuło Gratulacje, choć prawdę mówiąc to pewnie się nie cieszysz... OT Kurcze, chyba fajne pod względem czytelności macie te prędkościomierze. W Albei niestety ciężko na pierwszy rzut oka odczytać prędkość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > Do tego wyniku brakuje mi niecałych 200000 > Gratulacje To sprzedaj go zanim 100 000 przekroczy bo potem są same problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > to tak > skrzynia robiona, rozrząd nawiał i głowica robiona itd masz racje. rozrząd poleciał przy 160 000, a robiony był przy 100 000. Przy okazji główka też robiona była. Synchronizator 2 był robiony. Sprzęgło przy 180 000 wymieniane. Od 220 000 odzywa się synchronizator trójki ale nie opłaca się już tego robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > Gratulacje, choć prawdę mówiąc to pewnie się nie cieszysz... > OT > Kurcze, chyba fajne pod względem czytelności macie te > prędkościomierze. W Albei niestety ciężko na pierwszy rzut oka > odczytać prędkość... W sumie auto jest już nic nie warte więc mój ojciec zajeździ je pewnie i odstawi na złom. A w prędkościomierzu strasznie wskazówka drga. Uspakaja się tylko jak przyzspieszam. Dlatego ciągle z gazem w podłodze śmigam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > masz racje. rozrząd poleciał przy 160 000, a robiony był przy 100 > 000. Przy okazji główka też robiona była. Synchronizator 2 był > robiony. Sprzęgło przy 180 000 wymieniane. Od 220 000 odzywa się > synchronizator trójki ale nie opłaca się już tego robić OK, a jak oceniacie żywotność tego auta? W sensie ile średnio Siena/Palio/Albea przejeżdża zanim ląduje na złomie? Wiem, że pytanie trudne przy naszych dziurach czasoprzestrzennych, które w różnych momentach odmładzają samochód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > OK, a jak oceniacie żywotność tego auta? W sensie ile średnio > Siena/Palio/Albea przejeżdża zanim ląduje na złomie? > Wiem, że pytanie trudne przy naszych dziurach czasoprzestrzennych, > które w różnych momentach odmładzają samochód... Na ten moment auto to kompletna zdrapka, sinik jeszcze w miare zdrowy (ciągnie jakieś 300-400 ml oleju na 1000km) Strasznie psuje się osprzęt i inne duperele. Zepsuł się spryskiwacz, wentylator, zawór nagrzewnicy i masa drobiazgów. Ostatni pękł stelarz fotela kierowcy. Myśle że jeszcze 50 000 i auto do nieczego niebędzie się nadawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 wynik ladny u mnie stoi na osiedlu palio 1,6 z przebiegiem 290 tys. Sluzyl tylko i wylacznie jak wol roboczy, nic przy nim nie bylo robione(doslownie) dopoki auto samo z siebie nie stanelo W koncu sie poddalo i teraz sobie stoi na 2 kapciach z przodu i z trojkatem za tylna szyba Ja u siebie zblizam sie do 120 tys i z autka jestem super zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > Ja u siebie zblizam sie do 120 tys i z > autka jestem super zadowolony Wszystko przed tobą ... z tą do 120 kkm też nie było problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > Wszystko przed tobą ... z tą do 120 kkm też nie było problemów a kiedy sie zaczeły? bo ja zbliżam się do 135k ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > a kiedy sie zaczeły? bo ja zbliżam się do 135k ; mniej wiecej przy takim przebiegu jak twój zepsuł się synchronizator dwójki przy 160 000 poleciaqł pasek rozrządu potem jeszcze: przerdzewiał zbiornik paliwa popękały sprężyny z tyłu rozlatywał się rozrusznik i pare razy alternator rozleciał się synchronizator 3 sprzęgło było robione o innych głupotach nie chce mi się pisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > A w prędkościomierzu strasznie wskazówka drga. Uspakaja się tylko jak przyzspieszam. przeciez to normalne jest u mnie przestaje drgac po przekroczeniu 50 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 połowa z tych rzeczy, o których piszesz, w moim cinquecento miała miejsce po przejechaniu 70 tys, wiec nie narzekaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > połowa z tych rzeczy, o których piszesz, w moim cinquecento miała > miejsce po przejechaniu 70 tys, wiec nie narzekaj A przestał ci np działac wetylator nawiewu, spryskiwacz szyby i inne takie pierdoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > przy 160 000 poleciaqł pasek rozrządu a on jest kolizyjny? ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > a on jest kolizyjny? ; 1,6 i 1,4, bo tylko takie w roczniku 1997 wchodzą w grę: TO TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > a on jest kolizyjny? ; i to jeszcze jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > a on jest kolizyjny? ; szybko zmieniaj rozrząd i to tak co maks 50tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > a on jest kolizyjny? ; I to mocno. W moim przypadku szczęścliwie pogieły się tylko zawory wydechowe. A pasek wytrzymał 50 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > A przestał ci np działac wetylator nawiewu, spryskiwacz szyby i inne takie pierdoły. wentylator nie, ale spryskiwacz jak najbardziej, wycieraczka tylnej szyby, a mechanizm przednich wycieraczek sie tak zatarł, ze silnik sie o mały włos nie spalił, i wiele, wiele innych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 rozrząd poleciał przy 160 000, a robiony był przy 100 > 000. Przy okazji główka też robiona była. Synchronizator 2 był > robiony. Sprzęgło przy 180 000 wymieniane. Od 220 000 odzywa się synchronizator trójki ale nie opłaca się już tego robić Przy tylu awariach to twój ojciec musi kochać swoją sienkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > rozrząd poleciał przy 160 000, a robiony był przy 100 > Przy tylu awariach to twój ojciec musi kochać swoją sienkę. to co wymieniłem to wierzchołek góry lodowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 24 Maja 2009 Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 a tak w ogole przy takim przebiegu to chyba glownie byla w trasie uzytkowana ?? Zawiodla kiedys tak ze trzeba ja bylo sciagac na lawecie albo holu ?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 > a tak w ogole przy takim przebiegu to chyba glownie byla w trasie > uzytkowana ?? Zawiodla kiedys tak ze trzeba ja bylo sciagac na > lawecie albo holu ?: Swego czasu sporo jeździłą w trasy 3x alternator i 1x rozrząd strzelił i trzeba było ciągać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.