eryko Napisano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 takie szybkie pytanie , jest jakaś procedura programowania obrotów biegu jałowego po odłaczeniu akola . GM-owate i VW mają jakieś czary mary z włączenie - wyłączeniem kluczyka , a w hondzie coś takiego też potrzeba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2009 Konkretnie jaką hondą masz na myśli. .. w starszych gen. po podłączeniu aku. silnik powinien pracować na biegu jałowym do czasu załączenia się elektrowętylatora chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > Konkretnie jaką hondą masz na myśli. > .. w starszych gen. po podłączeniu aku. silnik powinien pracować na > biegu jałowym do czasu załączenia się elektrowętylatora > chłodnicy. Nowsze nic takiego nie potrzebuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > Konkretnie jaką hondą masz na myśli. > .. w starszych gen. po podłączeniu aku. silnik powinien pracować na > biegu jałowym do czasu załączenia się elektrowętylatora > chłodnicy. CRV silnik B20B3, po podpięciu aku nic się specjalnego nie dzieje np. z falującymi obrotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.