baster911 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 Witam czy pasowałby kolektor wydechowy z uno 1.4 do uno 1.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Witam czy pasowałby kolektor wydechowy z uno 1.4 do uno 1.0? nie zresztą zwykłe 1.4 nie miały turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Witam czy pasowałby kolektor wydechowy z uno 1.4 do uno 1.0? Chcesz uturbić jeden zero? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Chcesz uturbić jeden zero? dlaczego nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 może skorzystam bo nie wiem a temat ten sam - czy głowica z 1.4T pasuje do 1.4 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > może skorzystam bo nie wiem a temat ten sam - czy głowica z 1.4T > pasuje do 1.4 ??? czy na 100% pasuje to nie powiem Ci ale 1.4 a 1.4T różni się dość mocno jeżeli chcesz zaturbiac zwykłe 1.4 to imo sie nie opłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > może skorzystam bo nie wiem a temat ten sam - czy głowica z 1.4T > pasuje do 1.4 ??? pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baster911 Napisano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Chcesz uturbić jeden zero? Spróbować bo mam wakacje i niemam co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Spróbować bo mam wakacje i niemam co robić. Jak masz wiedzę, kasę, zaplecze techniczne i wolny czas to działaj Ps. Ciekawe kiedy zrezygnujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baster911 Napisano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Ps. Ciekawe kiedy zrezygnujesz Łatwo to się nie poddam,zobaczymy co da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > czy na 100% pasuje to nie powiem Ci ale 1.4 a 1.4T różni się dość > mocno > jeżeli chcesz zaturbiac zwykłe 1.4 to imo sie nie opłaca jedyne co mnie nurtuje to jak wytrzyma blok po podniesieniu mocy do powiedzmy książkowych 112KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > jedyne co mnie nurtuje to jak wytrzyma blok po podniesieniu mocy do > powiedzmy książkowych 112KM... tym bym się nie przejmował ogólnie gdy ktoś ma kase i wiedze to zrobi tylko trochę nie oplacalne się to robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > jedyne co mnie nurtuje to jak wytrzyma blok po podniesieniu mocy do > powiedzmy książkowych 112KM... Tyle ile seryjny i każdy inny dobrze wystrojony. PS. Jeśli ktoś będzie cierpliwy, to znajdzie się zestaw do swapa na 1.3T - silnik kpl, skrzynia, kompy z wiązką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > tym bym się nie przejmował > ogólnie gdy ktoś ma kase i wiedze to zrobi tylko trochę nie oplacalne > się to robi Nieopłacalne ze względu na kosztu użytkowania, czy koszty 'stworzenia' jeżdżącego auta? bo 1.4t pali troche i nie wiem czy nadawałby się do codziennej jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Nieopłacalne ze względu na kosztu użytkowania, czy koszty > 'stworzenia' jeżdżącego auta? bo 1.4t pali troche i nie wiem czy > nadawałby się do codziennej jazdy... roznica w budowie silnika Quote: Róznice są dość znaczne: 1. głowica i zawory 2. tłoki - odpreżające 3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile 4. inna pompa i termostat wody 5. itd Róznica w bloku to: 1. brak natrysku na denko tłoka 2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju 3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej 4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu bloku Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > roznica w budowie silnika > Quote: > Róznice są dość znaczne: > 1. głowica i zawory > 2. tłoki - odpreżające > 3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile > 4. inna pompa i termostat wody > 5. itd > Róznica w bloku to: > 1. brak natrysku na denko tłoka > 2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju > 3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej > 4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu > bloku > Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo. No widzi kolega, czyli lepiej kupić cały silniczek i wyremontować....A jak ze skrzynią? bo nie umie nigdzie znaleźć czy podejdzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > No widzi kolega, czyli lepiej kupić cały silniczek i > wyremontować....A jak ze skrzynią? bo nie umie nigdzie znaleźć > czy podejdzie.... Skrzynia z T podejdzie do n/a, ale trzeba będzie zmienić półosie i zwrotnice na te z T/TD. Poza tym dla dłuższej półosi trzeba będzie znaleźć mocowanie do bloku, bo ona jest dzielona. Różnica w skrzyniach jest taka, że T/TD ma zewnętrzne kielichy i nie ma krzyżaków takich jak n/a. Poza tym turbiakowe mają dwa rodzaje wybierania - górne i dolne (starsze 1.3T mk I). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.