Skocz do zawartości

Kolektor pod turbo


baster911

Rekomendowane odpowiedzi

> czy na 100% pasuje to nie powiem Ci ale 1.4 a 1.4T różni się dość

> mocno

> jeżeli chcesz zaturbiac zwykłe 1.4 to imo sie nie opłaca

jedyne co mnie nurtuje to jak wytrzyma blok po podniesieniu mocy do powiedzmy książkowych 112KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedyne co mnie nurtuje to jak wytrzyma blok po podniesieniu mocy do

> powiedzmy książkowych 112KM...

Tyle ile seryjny i każdy inny dobrze wystrojony.

PS. Jeśli ktoś będzie cierpliwy, to znajdzie się zestaw do swapa na 1.3T - silnik kpl, skrzynia, kompy z wiązką grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tym bym się nie przejmował

> ogólnie gdy ktoś ma kase i wiedze to zrobi tylko trochę nie oplacalne

> się to robi

Nieopłacalne ze względu na kosztu użytkowania, czy koszty 'stworzenia' jeżdżącego auta? bo 1.4t pali troche i nie wiem czy nadawałby się do codziennej jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nieopłacalne ze względu na kosztu użytkowania, czy koszty

> 'stworzenia' jeżdżącego auta? bo 1.4t pali troche i nie wiem czy

> nadawałby się do codziennej jazdy...

roznica w budowie silnika

Quote:

Róznice są dość znaczne:

1. głowica i zawory

2. tłoki - odpreżające

3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile

4. inna pompa i termostat wody

5. itd

Róznica w bloku to:

1. brak natrysku na denko tłoka

2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju

3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej

4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu bloku

Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> roznica w budowie silnika

> Quote:

> Róznice są dość znaczne:

> 1. głowica i zawory

> 2. tłoki - odpreżające

> 3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile

> 4. inna pompa i termostat wody

> 5. itd

> Róznica w bloku to:

> 1. brak natrysku na denko tłoka

> 2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju

> 3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej

> 4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu

> bloku

> Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo.

No widzi kolega, czyli lepiej kupić cały silniczek i wyremontować....A jak ze skrzynią? bo nie umie nigdzie znaleźć czy podejdzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No widzi kolega, czyli lepiej kupić cały silniczek i

> wyremontować....A jak ze skrzynią? bo nie umie nigdzie znaleźć

> czy podejdzie....

Skrzynia z T podejdzie do n/a, ale trzeba będzie zmienić półosie i zwrotnice na te z T/TD. Poza tym dla dłuższej półosi trzeba będzie znaleźć mocowanie do bloku, bo ona jest dzielona.

Różnica w skrzyniach jest taka, że T/TD ma zewnętrzne kielichy i nie ma krzyżaków takich jak n/a. Poza tym turbiakowe mają dwa rodzaje wybierania - górne i dolne (starsze 1.3T mk I).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.