Skocz do zawartości

Zaciski i tarcze 257mm z Punto I w Sienie


czaki163

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio przypadkiem mialem okazje pogadac z jednym chlopaczkiem ktory smigal palio i jak rozmawialismy o zmianach w naszych autkach to stwierdzil ze zalozyl do siebie hample z punto i weszly bez zadnych problemow ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio przypadkiem mialem okazje pogadac z jednym chlopaczkiem

> ktory smigal palio i jak rozmawialismy o zmianach w naszych

> autkach to stwierdzil ze zalozyl do siebie hample z punto i

> weszly bez zadnych problemow ;-)

Super grinser006.gif Dziś moje tarcze hamulcowe powiedziały 30.GIF i w związku z tym chciałbym założyc większe tarcze smile.gif Zaciski z Punto mogę miec za darmo więc było by naprawdę miodnie gdyby pasowały ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Super Dziś moje tarcze hamulcowe powiedziały i w związku z tym

> chciałbym założyc większe tarcze Zaciski z Punto mogę miec za

> darmo więc było by naprawdę miodnie gdyby pasowały

a obecni jaki masz tarcze ?terz wentylowane ?bo ja szukam właśnie takich zacisków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz mam 240mm niewentylowane ale zaciski już są zaklepane

Do przejścia z 240 litych na 257 wentylowane będziesz potrzebował

Zaciski, tarcze, klocki, jarzma i osłony tarcz. Jak masz koła 14 cali (a na pewno masz) to wszystko wejdzie bez problemu.

Przy okazji wymieniasz też płyn, obejrzeć też jak wyglądają przewody elastyczne. Profilaktycznie dobrze kupić zestawy naprawcze do zacisków i wymienić je. Pamiętać o dobrym smarowaniu odpowiednich elementów smarem do tłoczków, a prowadnic i innych odpowiednich elementów smarem miedziowym.

Ja montowałem 240 wentylowane ze sieny do uno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do przejścia z 240 litych na 257 wentylowane będziesz potrzebował

> Zaciski, tarcze, klocki, jarzma i osłony tarcz. Jak masz koła 14 cali

> (a na pewno masz) to wszystko wejdzie bez problemu.

> Przy okazji wymieniasz też płyn, obejrzeć też jak wyglądają przewody

> elastyczne. Profilaktycznie dobrze kupić zestawy naprawcze do

> zacisków i wymienić je. Pamiętać o dobrym smarowaniu

> odpowiednich elementów smarem do tłoczków, a prowadnic i innych

> odpowiednich elementów smarem miedziowym.

> Ja montowałem 240 wentylowane ze sieny do uno.

ok.gif Płyn już kupiłem (ATE DOT.4 SL - opakowanie 1L więc starczy na przepłukanie), tarcze i klocki już w sumie znalazłem smile.gif i czekam na zaciski ok.gif Co do przewodów to zastanawiam się czy ich profilaktycznie nie wymienic niewiem.gif Ciekawe czy można gdzieś nabyc takie w oplocie hmm.gif Po zestawy naprawcze jutro przejdę się do aso waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na zaciski Co do przewodów to zastanawiam się czy ich

> profilaktycznie nie wymienic

Sądzę, że warto. Wymienisz i zapominasz o hamulcach dopóki się klocki nie skończą smile.gif

> Ciekawe czy można gdzieś nabyc

> takie w oplocie

Można nabyć w oplocie. Zibi z forum unoturbo (jest też tutaj na ak jako Zibi_UT) montował w swoim uno w oplocie - . Jest firma której podaje się długość przewodu i robią to na zamówienie.

>Po zestawy naprawcze jutro przejdę się do aso

oj... ile tam kosztują? W intercars po 24 zł do 240.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.