kiler_gz Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 Witam Zakładam blosa, nie posiadam analizatora spalin ani wskaźnika afr, nie wybieram się tez na hamownię. Czy można wyregulować blosa obserwując wskazania woltomierza podpiętego pod sondę i masę (sonda jednoprzewodowa), utrzymując obroty 3500 ustawić aby wskazania woltomierza znajdowaly się w granicach około 0,42-0,46V? Czy ktoś to sprawdzał i jest to dobry sposób? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 > Witam > Zakładam blosa, nie posiadam analizatora spalin ani wskaźnika afr, > nie wybieram się tez na hamownię. > Czy można wyregulować blosa obserwując wskazania woltomierza > podpiętego pod sondę i masę (sonda jednoprzewodowa), utrzymując > obroty 3500 ustawić aby wskazania woltomierza znajdowaly się w > granicach około 0,42-0,46V? > Czy ktoś to sprawdzał i jest to dobry sposób? > pozdro Mam blosa ale pierwsze słysze o takich wynalazkowych sposobach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 > Witam > Zakładam blosa, nie posiadam analizatora spalin ani wskaźnika afr, > nie wybieram się tez na hamownię. > Czy można wyregulować blosa obserwując wskazania woltomierza > podpiętego pod sondę i masę (sonda jednoprzewodowa), utrzymując > obroty 3500 ustawić aby wskazania woltomierza znajdowaly się w > granicach około 0,42-0,46V? > Czy ktoś to sprawdzał i jest to dobry sposób? > pozdro nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 > Witam > Zakładam blosa, nie posiadam analizatora spalin ani wskaźnika afr, > nie wybieram się tez na hamownię. > Czy można wyregulować blosa obserwując wskazania woltomierza > podpiętego pod sondę i masę (sonda jednoprzewodowa), utrzymując > obroty 3500 ustawić aby wskazania woltomierza znajdowaly się w > granicach około 0,42-0,46V? > Czy ktoś to sprawdzał i jest to dobry sposób? > pozdro blosa na analizatorze spalin sie ustawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 > Witam > Zakładam blosa, nie posiadam analizatora spalin ani wskaźnika afr, > nie wybieram się tez na hamownię. > Czy można wyregulować blosa obserwując wskazania woltomierza > podpiętego pod sondę i masę (sonda jednoprzewodowa), utrzymując > obroty 3500 ustawić aby wskazania woltomierza znajdowaly się w > granicach około 0,42-0,46V? > Czy ktoś to sprawdzał i jest to dobry sposób? > pozdro da sie to zrobic ale wyposaz sie w miernik z wskazowka bo cyferki bendą ci za szybko latac i druga sprawa napewno nie ustawiaj na postoju tylko musisz patrzec co sie dzieje podczas jazdy z wskazaniami, zmudna robota bo cochwile trzeba bendizie sie zatrzymywac i majstrowac przy gazniku ja robilem "podobnie" bo nikt nie potrafił wyregulowac gazu u mnie zaraz po swapie na 1.1 i musialem sie sam za to wziąsc i nie załuje bo jezdze juz prawie 5 rok i wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > da sie to zrobic ale wyposaz sie w miernik z wskazowka bo cyferki > bendą ci za szybko latac i druga sprawa napewno nie ustawiaj na > postoju tylko musisz patrzec co sie dzieje podczas jazdy z > wskazaniami, zmudna robota bo cochwile trzeba bendizie sie > zatrzymywac i majstrowac przy gazniku > ja robilem "podobnie" bo nikt nie potrafił wyregulowac gazu u mnie > zaraz po swapie na 1.1 i musialem sie sam za to wziąsc i nie > załuje bo jezdze juz prawie 5 rok i wszystko jest ok No ok ale utrzymując na postoju średnie obroty silnika czyli np 3500 to da efekt taki jak ustawianie w czasie jazdy? A później w czasie jazdy wyregulować troche w prawo czy w lewo tak jak się robiło registrem Największy problem mam jednak ze znalezieniem odpowiednich gumowych przejściówek przepustnica-blos- filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 16 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > No ok ale utrzymując na postoju średnie obroty silnika czyli np 3500 > to da efekt taki jak ustawianie w czasie jazdy? no to ustaw tak jak mowisz a potem przedłuz sobie kabelki do miernika tak zebys miał go w srodku i zobaczysz co sie bendzie działo z mieszanką A później w > czasie jazdy wyregulować troche w prawo czy w lewo tak jak się > robiło registrem to bendziesz musial zrobic tak czy inaczej, to jest nieuniknione > Największy problem mam jednak ze znalezieniem odpowiednich gumowych > przejściówek przepustnica-blos- filtr niewiem jaka jest tam srednica blosa ALE jest taka opcja zebys poprostu kupił sylikonowe rury (takie jak do turbo sie montuje) druga opcja mozesz podejsc do Agromy (albo jakiegos sklepu z czesciami do traktorów czy aut ciezarowych) tam powinni miec takie szerokie węze cisnieniowe jak ci trzeba albo cos cienszego tylko ze licz sie z tym ze nikt ci tego weza nie sprzeda w odcinku 5-10cm tylko raczej raczej w metrach jest to sprzedawane a za metr sie płaci w granicach 50-100zł lub trzecia opcja isc na szrot i wyszabrowac jakas rure dolotową z jakiegos auta i z niej zrobic uzytek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > da sie to zrobic ale wyposaz sie w miernik z wskazowka bo cyferki > bendą ci za szybko latac i druga sprawa napewno nie ustawiaj na > postoju tylko musisz patrzec co sie dzieje podczas jazdy z > wskazaniami, zmudna robota bo cochwile trzeba bendizie sie > zatrzymywac i majstrowac przy gazniku > ja robilem "podobnie" bo nikt nie potrafił wyregulowac gazu u mnie > zaraz po swapie na 1.1 i musialem sie sam za to wziąsc i nie > załuje bo jezdze juz prawie 5 rok i wszystko jest ok masz turbo z blosem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > No ok ale utrzymując na postoju średnie obroty silnika czyli np 3500 > to da efekt taki jak ustawianie w czasie jazdy? A później w > czasie jazdy wyregulować troche w prawo czy w lewo tak jak się > robiło registrem > Największy problem mam jednak ze znalezieniem odpowiednich gumowych > przejściówek przepustnica-blos- filtr ja bym Ci pokazał jak to mam zrobione w 2 aucie, podaj meila to Ci zdjęcie wyślę, bo jak tu kto znowu zobaczy to będzie dym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrystianNh Napisano 16 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > ja bym Ci pokazał jak to mam zrobione w 2 aucie, podaj meila to Ci > zdjęcie wyślę, bo jak tu kto znowu zobaczy to będzie dym ja mam blosa założonego na dolocie Węglarskiego a przejsciówki gumowe 70/60 60/60 sa na allegro w sprzedazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 16 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > masz turbo z blosem? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 16 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 > ja bym Ci pokazał jak to mam zrobione w 2 aucie, podaj meila to Ci > zdjęcie wyślę, bo jak tu kto znowu zobaczy to będzie dym wydaje mi sie ze kolega chciałby załozyc cos bardziej profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.