sienolot Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Mam nadzieję, ze i szybka odpowiedź. Zabieram się dzisiaj za konserwację. Chce nalać do środka progów sodek konserwujący, gdzie są otwory (korki). Czy są pod wykładziną w środku, czy są na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Z tego co pamiętam to sa od środka, plastikowe zaślepki. Ale przez otwory po kołkach na których wsi listwa progowa też możesz wlać środek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Często też wokół tych otworów mocujacych plastikowy próg jest ruda. Nie łatwo tez pozbyć sie pozniej tej tasmy, na ktora jest przyklejony próg do karoserii od gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Często też wokół tych otworów mocujacych plastikowy próg jest ruda. > Nie łatwo tez pozbyć sie pozniej tej tasmy, na ktora jest > przyklejony próg do karoserii od gory. Temat przerobiony. Taśma o której piszesz , to była u mnie guma (uszczelka gumowa), która trzymała się tylko plastikowego progu, a nie auta. Notabene zamierzam na całej długości przykleić próg silikonem na gorąco, bo po tych wszystkich operacjach minimalnie odstaje i delikatnie mówiąc nieco mnie to denerwuje. Pierd... się z tym progiem sporo czasu, bo nigdzie nie dostałem nowych spinek i prostowałem stare. Druga sprawa, ze był kłopot z wyciągnięciem go bo spinki solidnie trzymały. Co do konserwacji samego progu, to po zdjęciu plastiku, mamy 4 otwory zabezpieczone gumowymi zaślepkami, przez które możemy wtrysnąć środek konserwujący (ja miałem bitex). ponadto można wlewać środek równie w otwory po spinkach. Na szczęście u mnie wszystko wyglądało jak z fabryki, więc jestem bardzo zadowolony. Robiłem to kupę godzin i zdążyłem dzisiaj zakonserwować tylko 1 próg, tylne nadkole, zbiornik, oraz bagażnik. Najwięcej oczywiście zajęły pierdoły, szukanie spinek, plastiku od śruby która trzyma próg, bo oryginalny wpadł do środka Później dodam kilka fotek. Nadkole przed konserwacją <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> spinka <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> zielona strzałka otwór po spince, czarna otwór zaslepiony gumowym korkiem <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> Prowadzenie progu (chyba łatwiej przy montażu w fabryce) zlamało mi się, ale przykleiłem. <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> Miejsce osadzenia spinek <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> Nadkole stare i nowe. Pęknięcie to efekt ocierania alufelgi (5,5 cala ET34 opony 175/65/14) <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> Zakonserwowana wnęka koła <a href="www.fotosik.pl" target="_blank"></a> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 progi u mnie wygladaja identyko czyli grama rdzy tam nie ma, niestety z tylnymi nadkolami bylo troche gorzej ale tam juz ruda zwalczona a ranty tylnych nadkoli zniknely hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 Ja troche gruntowniej konserwowalem. Zdejmowałem takze przednie blotniki i zderzaki. Cala podłoga, progi od wewnatrz i na zewnatrz, profile, tylny pas oraz dolny pas przedni. Zadowolony byłem gdyz nie bylo korozji. Mam u siebie podnosnik kolumnowy, autkow góre i jazda z konserwacją 2 tyg pozniej decyzja o sprzedaniu Ja na progi nie dalem sylikonu gdyz i tak sie odklei. Zamiast tego dalem tasme dwustronna firmy 3M piankowa 3mm. Jak z fabryki Po konserwacji umyłem, i wywoskowałem (i tak woskowany byl co 2 tygodnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dari0 Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > 2 tyg pozniej decyzja o sprzedaniu > Po konserwacji umyłem, i wywoskowałem (i tak woskowany byl co 2 > tygodnie) No ladnie i sprzedales. To ile go sprzedawales, ze co dwa tygodnie woskowanie mial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 Ja błotników nie będę zdejmował, tylko nadkola plastikowe. wlałem bitex także w profile zamknięte. Generalnie powinienem jeszcze pozdejmować osłony rury wydechowej i samą rurę, żeby to naprawdę porządnie zrobić, ale już sobie z tym dam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 > No ladnie i sprzedales. > To ile go sprzedawales, ze co dwa tygodnie woskowanie mial Woskowany zawsze tak był, no może w okresie zimowym nie az tak ze względu na temperatury. Dzis znowu widziałem sienke i nawet jeszcze błyszczy sie jak psu .... Natomiast dzis odwiedziłem znajmoego mechanika, robi sienke 98r. Prógów brak.. z jednej strony juz zrobił. Z tyłu podłoga dziurawa. Tylko ze własciciel nigdy wczesniej nie konserwował. Moja była regularnie konserwowana i to napewno pomogła w tym ze do dzis jest w stanie idealnym. Tak na marginesie, jak sienka była brudna to zawsze mnie pytali ,,cóż to sie stało ze auto brudne, zawsze takie czyste". Takze nie przesadziłem z tym moim dbaniem o autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > Moja była regularnie konserwowana i to napewno pomogła w tym ze do dzis jest w stanie idealnym. moja nie była nigdy konserwowana, od produkcji pod chmurką, i tez jest w super stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > moja nie była nigdy konserwowana, od produkcji pod chmurką, i tez > jest w super stanie. Zdejm te plastikowe progi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > Zdejm te plastikowe progi .... Niekoniecznie, są szanse, że jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > Zdejm te plastikowe progi .... zdejmowałem 2 miesiące temu, i wiem co mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > moja nie była nigdy konserwowana, od produkcji pod chmurką, i tez > jest w super stanie. A mi wychodzi ruda pod puszką filtru powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > zdejmowałem 2 miesiące temu, i wiem co mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.