Skocz do zawartości

Mazda 626 DiTD czy Primera 2TD... moze coś innego


zizu zuru

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagania:

- rodzinne kombi z klimą

- jak najbardziej ekonomiczne i niezawodne (dlatego diesel), generujące jak najmniejsze koszty

- rocznik około 2000, cena ok 15 tyś PLN

Na razie do głowy przyszły mi te 2 auta. Silnik najprostszy i najbardziej niezawodny (bez dwumas, CR, elektroniki itp) Co będzie na dłuzszą metę lepsze i generowało mniejsze koszty przy tych autach: diesel czy może jednak PB i LPG (ja jestem za dieslem, posiadam i klekoty i LPG)

Ja jestem za Mazda bo robiona w Japoni, a o DiTD czytałem dobre opinie tylko rozrząd kompletny kosztuje ok 1000 PLN i to na allegro( troche drogi).

Moze macie propozycje innych aut??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymagania:

> - rodzinne kombi z klimą

> - jak najbardziej ekonomiczne i niezawodne (dlatego diesel),

> generujące jak najmniejsze koszty

> - rocznik około 2000, cena ok 15 tyś PLN

> Na razie do głowy przyszły mi te 2 auta. Silnik najprostszy i

> najbardziej niezawodny (bez dwumas, CR, elektroniki itp) Co

> będzie na dłuzszą metę lepsze i generowało mniejsze koszty przy

> tych autach: diesel czy może jednak PB i LPG (ja jestem za

> dieslem, posiadam i klekoty i LPG)

> Ja jestem za Mazda bo robiona w Japoni, a o DiTD czytałem dobre

> opinie tylko rozrząd kompletny kosztuje ok 1000 PLN i to na

> allegro( troche drogi).

> Moze macie propozycje innych aut??

O Maździe poczytaj sobie tu:

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=18272

w jej przypadku chyba lepiej kupić wersję benzynową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Primera co waży 1,5 tony z dieslem co ma 90 koni? Ostatnio sąsiad,

> co ma takiego właśnie klekota przyszedł się wywiedzieć, jak się

> LPG sprawuje w SR20DE - w góry chłop pojechał i się tylko

> zdenerwował na klekota.

Jak możesz to przeczytaj jeszcze raz uważnie mój post......... osiągi mnie najmniej obchądzą w tym aucie !!!!!

Aktualnie ujezdzam 90 konnego klekota w Renault Espace i jestem zadowolony. Jak będe chaciał auto do scigania to nie omieszkam napisac o tym !!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0TD w primerze jest paliwożerny, zdarzają się pęknięte głowice, padaja też dosyć często przepływki co znacznie pogorsza i tak słabe osiągi (przepływka w ASO ok 330zł), silnik dosyć głośny. Rozrząd kompletny ok 500zł.

Takim autem jeżdżę i jak masz jakieś pytania to chętnie odpowiem.

Mazdy za bardzo nie znam, ale czytałem opinie że silnik jest bardzo fajny, lepsze osiągi i jest ekonomiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0TD w primerze jest paliwożerny, zdarzają się pęknięte głowice,

> padaja też dosyć często przepływki co znacznie pogorsza i tak

> słabe osiągi (przepływka w ASO ok 330zł), silnik dosyć głośny.

> Rozrząd kompletny ok 500zł.

> Takim autem jeżdżę i jak masz jakieś pytania to chętnie odpowiem.

> Mazdy za bardzo nie znam, ale czytałem opinie że silnik jest bardzo

> fajny, lepsze osiągi i jest ekonomiczny.

W Mazdzie podobno da radę zejsc do 6 litrów w miescie (jak na wielkosc auta i silnika to niezłe ośiągnięcie) a ile pali Primera w miescie ?? Primera ma chyba, łańcuch rozrządu. CO ile się go wymienia?? 500 zł to cena z allegro czy ASO ?? Jest cos jeszcze upierdliwego w Nisanie oprócz przepływki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Mazdzie podobno da radę zejsc do 6 litrów w miescie (jak na

> wielkosc auta i silnika to niezłe ośiągnięcie) a ile pali

> Primera w miescie ?? Primera ma chyba, łańcuch rozrządu. CO

> ile się go wymienia?? 500 zł to cena z allegro czy ASO ?? Jest

> cos jeszcze upierdliwego w Nisanie oprócz przepływki ??

Primera w mieście ok 8l, w trasie oczywiście mniej. Diesel primery jest na paskach, rozrząd to 2 paski i 3 rolki (łącznie z pompą), nie znam ceny z ASO, komplet markowych zamienników ok 400-500zł.

Co do upierdliwości nic innego nie przychodzi mi do głowy, chociaż z tego co pamiętam ponoć wybijają się w przednim zawieszeniu górne wahacze, ale ich koszt jest niewielki.

Aha, jeżeli bierzesz pod uwagę primerę ok 2000r. to szukaj tej po lifcie, do wyposażenia standardowego doszła wtedy klima automatyczna, dosyć często pojawiają się świetne ksenonowe światła w wyższych wersjach wyposażeniowych i inne pierdółki.

Polecam lektrurę nissanklub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Mitsubishi Carisma DiD.

> Cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9435499

> a poczytasz tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=11.

> Pamietaj, że takie auta nie powinny miec żadnych ognisk korozji.

> Jezeli jest jakiś ślad to wiadomo, że było cos kombinowane.

dzięki, ale ja narazie auta nie zmieniam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.