Skocz do zawartości

Pytanie o olej Honda Civic VII gen 1.7 CTDI


Macioman

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Auto jest u mnie tydzień(Civic 1.7 CTDI), od właściciela wiem, że będę musiał wymienić niedługo olej. Macie jakieś doświadczenia czym najlepiej zalać auto ? Myślę o syntetyku, samochód ma 98 tyś przebiegu nie bierze grama oleju. Z góry dzięki za informacje ok.gif

EDIT : Dobra, już coś wiem, na civic club polska polecają Motula x-cess 8100 5W40. Jeździ ktoś z Was na takim ?

Jeszcze jedno pytanie mam - tłucze mi się czasem lewy wahacz, czy gumowe elementy są tu wymienne czy trzeba wymieniać cały wahacz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej. Auto jest u mnie tydzień(Civic 1.7 CTDI), od właściciela wiem,

> że będę musiał wymienić niedługo olej. Macie jakieś

> doświadczenia czym najlepiej zalać auto ? Myślę o syntetyku,

> samochód ma 98 tyś przebiegu nie bierze grama oleju. Z góry

> dzięki za informacje

> EDIT : Dobra, już coś wiem, na civic club polska polecają Motula

> x-cess 8100 5W40. Jeździ ktoś z Was na takim ?

I dobrze polecaja. Zwlaszcza, ze jest on dodatkowo dosc tani.

> Jeszcze jedno pytanie mam - tłucze mi się czasem lewy wahacz, czy

> gumowe elementy są tu wymienne czy trzeba wymieniać cały wahacz

> ?

Rozumiem chodzi o tylne zawieszenie? Cukierki sa jak najbardziej wymienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I dobrze polecaja. Zwlaszcza, ze jest on dodatkowo dosc tani.

Już zamówiony. W środę wymiana ok.gif

> Rozumiem chodzi o tylne zawieszenie? Cukierki sa jak najbardziej

> wymienne.

Tył jest cichutki, o przód mi chodzi. Będą mnie czekały jednak pewnie nowe wahacze, powiedz mi jakiej firmy idą na pierwszy montaż, ewentualnie co warto kupić, żeby nie rozleciało się po 2000km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już zamówiony. W środę wymiana

> Tył jest cichutki, o przód mi chodzi. Będą mnie czekały jednak pewnie

> nowe wahacze, powiedz mi jakiej firmy idą na pierwszy montaż,

> ewentualnie co warto kupić, żeby nie rozleciało się po 2000km ?

Przod nie wiem, nigdy nie mialem zadnych problemow - 120+kkm po Polsce w EP3 CTR i tylko laczniki stabilizatora.

Jesli zamierzasz miec to auto dluzej to polecilbym jednak isc w OEM, chyba ze cena bedzie kosmiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przod nie wiem, nigdy nie mialem zadnych problemow - 120+kkm po

> Polsce w EP3 CTR i tylko laczniki stabilizatora.

> Jesli zamierzasz miec to auto dluzej to polecilbym jednak isc w OEM,

> chyba ze cena bedzie kosmiczna.

To może coś takiego się tłucze, muszę dać mechanikowi do posłuchania, bo na razie to tak na moje ucho wink.gif Orientujesz się jaki rząd wielkości będzie za OEM`a ? Zmieszczę się w 500-600 zł sztuka czy ciężko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To może coś takiego się tłucze, muszę dać mechanikowi do posłuchania,

> bo na razie to tak na moje ucho Orientujesz się jaki rząd

> wielkości będzie za OEM`a ? Zmieszczę się w 500-600 zł sztuka

> czy ciężko ?

Tak jak mowilem - nie wiem, bo sam w zadnej Hondzie (a troche sie tego przewinelo) nie musialem wymieniac wahacza. Ale znajac ceny w ASO Honda to 500 moze byc malo za sztuke niestety. Problem jedynie w tym, ze co slyszalem, ze ktos kupil zamiennik to po gora 10kkm mial powtorke z rozrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej. Auto jest u mnie tydzień(Civic 1.7 CTDI), od właściciela wiem,

> że będę musiał wymienić niedługo olej.

silnik Isuzu, to ja zalalem syntetyk GM zlosnik.gif

> samochód ma 98 tyś przebiegu nie bierze grama oleju. Z góry

> Jeszcze jedno pytanie mam - tłucze mi się czasem lewy wahacz,

przy takim przebiegu ? zlosnik.gif

Tłucze na 99% przekłądnia kierownicza idea.gif Do wymiany sprezynka (wada fabryczna) - koszt czesci w ASO - 10zł. Robota w CTDI koszmarna crazy.gif Ewentualnie moze tłuc koncowka stabilizatora ... ale watpie.

> czy

> gumowe elementy są tu wymienne czy trzeba wymieniać cały wahacz

> ?

z tego co sprawdzalem przed zakupem - wymienne. Ja mam 137kkm , zawieszenie mam fabryczne i w 100% sprawne idea.gif

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tłucze na 99% przekłądnia kierownicza Do wymiany sprezynka (wada

> fabryczna) - koszt czesci w ASO - 10zł. Robota w CTDI koszmarna

Zalezy ktory rocznik tego CDTI. Poliftowe nie mialy juz tej wady. A w przedliftach ujawnialo sie to tak szybko, ze robota najczesciej na gwarancji. No chyba, ze ktos zwyczajnie olewal...

> Ewentualnie moze tłuc koncowka stabilizatora ... ale watpie.

A ja akurat nie - to od zawsze najslabszy punkt zawieszen w Hondach. Na szczescie bardzo tani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zalezy ktory rocznik tego CDTI. Poliftowe nie mialy juz tej wady.

moja 2004/5 zdecudowanie miała crazy.gif

> A ja akurat nie - to od zawsze najslabszy punkt zawieszen w Hondach.

ano

> Na szczescie bardzo tani.

ogólnie to auto nie wyglada jakos tragicznie cenowo jezeli chodzi o eksploatacje idea.gif

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moja 2004/5 zdecudowanie miała

Hmmmm, no to dziwnie. Po lifcie sie tym zajeto, na pewno w CTRach, wiec sadzilem, ze w innych rowniez. Jak widac pewnie nie...

> ogólnie to auto nie wyglada jakos tragicznie cenowo jezeli chodzi o

> eksploatacje

To prawda, zwlaszcza, ze niektore rzeczy mozna spokojnie brac z zamiennika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.