Skocz do zawartości

Nie wkręca się na obroty


Tribal

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie 3500 tyś i stop .Podłączenie pod kompa nic nie pokazało, pompa sprawna ,centralka sprawdzona , stało się nagle bez przyczyny, silnik 1.2 8V co może być przyczyną ???? niewiem.gif

Co dziwne po wymianie kompa chwile jechał dobrze ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie 3500 tyś i stop .Podłączenie pod kompa nic nie

> pokazało, pompa sprawna ,centralka sprawdzona , stało się nagle

> bez przyczyny, silnik 1.2 8V co może być przyczyną ????

> Co dziwne po wymianie kompa chwile jechał dobrze ????

napisz do kolegi hellfire on miał problem, ze mu 16ka się nie wkręcała pow 5000rpm....może cie naprowadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie 3500 tyś i stop .Podłączenie pod kompa nic nie

> pokazało, pompa sprawna ,centralka sprawdzona , stało się nagle

> bez przyczyny, silnik 1.2 8V co może być przyczyną ????

U mnie był to źle ustawiony rozrząd.

A jak dochodzi do tych 3500rpm to zapala się marchewa?

Jeżeli tak, to zgadzałoby się z objawami padającego/za daleko umocowanego/niekontaktującego czujnika położenia wału korbowego.

Z innych przyczyn które przychodzą mi do głowy może to być padnięta pompa paliwa, albo regulator ciśnienia - należy zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie.

A w ogóle trzeba podłączyć do komputera i zobaczyć co się dzieje przy tych 3500rpm.

Jak komputer nic nie pomoże, to hamownia z badaniem AFR.

> Co dziwne po wymianie kompa chwile jechał dobrze ????

Tym bardziej warto go podłączyć do kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie był to źle ustawiony rozrząd.

> A jak dochodzi do tych 3500rpm to zapala się marchewa?

> Jeżeli tak, to zgadzałoby się z objawami padającego/za daleko

> umocowanego/niekontaktującego czujnika położenia wału korbowego.

> Z innych przyczyn które przychodzą mi do głowy może to być padnięta

> pompa paliwa, albo regulator ciśnienia - należy zmierzyć

> ciśnienie paliwa na listwie.

> A w ogóle trzeba podłączyć do komputera i zobaczyć co się dzieje przy

> tych 3500rpm.

> Jak komputer nic nie pomoże, to hamownia z badaniem AFR.

> Tym bardziej warto go podłączyć do kompa.

marchewa się nie zapala ,pompe wymieniałem ,a może jeszcze mi powiesz gdzie znajdę taką hamownie która mi zbada AFR ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze warto wyeliminowac najtansze opcje, filtr paliwa, powietrza itd, ale na Twoim miejscu sprawdzilbym też właśnie czy Ci sie rozrząd nie przestawił, ja mialem przestawiony leciutko i nie włączylo sie eobd niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli pompa jest ok to możliwe że padła listwa albo wtryskiwacze

> ????

sprawdz masy, szczególnie tą przy kompie i tą która wychodzi z wiązki i jest przykręcona do bloku w okolicy kolektora ssącego/termostatu. I nie tylko tak ręką, ale odkręć je, wyczyść i skręć ponownie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdz masy, szczególnie tą przy kompie i tą która wychodzi z wiązki

> i jest przykręcona do bloku w okolicy kolektora

> ssącego/termostatu. I nie tylko tak ręką, ale odkręć je, wyczyść

> i skręć ponownie/

masy sprawdzone, bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> marchewa się nie zapala ,pompe wymieniałem ,a może jeszcze mi powiesz

> gdzie znajdę taką hamownie która mi zbada AFR ???

Ja badałem w V-tech Pomorze, ale pewnie znajdziesz coś bliżej.

Wydawało mi się, że każda hamownia zrobi AFR, bo sonda do tego to nie jest nic skomplikowanego (zwykła szerokopasmowa sonda lambda) podłączona do komputera hamowni.

Ale w ogóle podstawowa sprawa to zbadaj samochód na komputerze - zwykły Euroscan.

I jeszcze podpowiedzi - czy wolne obroty są normalne, czy podniesione? Podniesione mogłyby świadczyć o jakimś lewym powietrzu.

Powyżej tych 3500rpm nie możesz wejść na żadnym biegu i na luzie, czy to jest jakoś różnie?

Czy jest różnica jeżeli silnik jest zimny/ciepły?

Jeżeli na nagrzanym silniku gaz wciskasz delikatnie i powoli (tak żeby silnik cały czas pracował w pętli zamkniętej), to 3500 rpm też jest nie do pokonania?

I czy to zjawisko dzieje się nagle przy 3500rpm, a do 3500 przyspiesza normalnie, czy słaby jest od samego dołu i po prostu nie ma siły przekroczyć 3500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja badałem w V-tech Pomorze, ale pewnie znajdziesz coś bliżej.

> Wydawało mi się, że każda hamownia zrobi AFR, bo sonda do tego to nie

> jest nic skomplikowanego (zwykła szerokopasmowa sonda lambda)

> podłączona do komputera hamowni.

> Ale w ogóle podstawowa sprawa to zbadaj samochód na komputerze -

> zwykły Euroscan.

> I jeszcze podpowiedzi - czy wolne obroty są normalne, czy

> podniesione? Podniesione mogłyby świadczyć o jakimś lewym

> powietrzu.

> Powyżej tych 3500rpm nie możesz wejść na żadnym biegu i na luzie, czy

> to jest jakoś różnie?

> Czy jest różnica jeżeli silnik jest zimny/ciepły?

> Jeżeli na nagrzanym silniku gaz wciskasz delikatnie i powoli (tak

> żeby silnik cały czas pracował w pętli zamkniętej), to 3500 rpm

> też jest nie do pokonania?

> I czy to zjawisko dzieje się nagle przy 3500rpm, a do 3500

> przyspiesza normalnie, czy słaby jest od samego dołu i po prostu

> nie ma siły przekroczyć 3500?

miałem już go podłączonego pod komputer a ASO i nic nie pokazało .Do 3500 tyś ciągnie dobrze i potem muł bardzo powolutku wkręca się dalej ale czuć jak bym ręczny zaciągnoł,

nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, silnik pracuje równo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem już go podłączonego pod komputer a ASO i nic nie pokazało .Do

> 3500 tyś ciągnie dobrze i potem muł bardzo powolutku wkręca się

> dalej ale czuć jak bym ręczny zaciągnoł,

> nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, silnik pracuje równo .

A na luzie co się dzieje?

I jak nie ciśniesz do dechy, a gaz lekko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chociaż czasami idzie normalnie... możliwe ze mam gdzieś zwarcie

> jakieś ???

Takie raz, działa, a raz nie jest charakterystyczne dla problemów z wysokim napięciem.

Problemy ze sterowaniem powinny wyjść na komputerze.

Dla pewności możesz posprawdzać masy, ale wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.