elmo126 Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 Dojrzałem do zrobienia kompensacji (niedługo może będzie T, więc i tak trzeba byłoby zrobić ), pytanie jaka średnica wewnętrzna przewodu/nypla będzie odpowiednia? i czy ma znaczenie umiejscowienie jej na środku reduktora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 Do turbo musisz mieć specjalny reduktor z kompensacja obudwu stopni. Tam już będziesz miał króciec w odpowiednim miejscu i odpowiedniej średnicy, więc nie ma dylematów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2009 a zakładając, że nie do turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 to co oznaczało to "T" . Średnica 8-16mm położenie nie ma wielkiego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2009 > to co oznaczało to "T" . Średnica 8-16mm położenie nie ma wielkiego > znaczenia. dzięki to właśnie oznaczało a skompensowanie obydwu stopni w reduktorze lovato (nie pamiętam modelu w tej chwili) to jakaś wyższa szkoła jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 nie rozumiem o co ci w końcu chodzi . Chcesz robić do turbo czy nie? Zwykłe lovato do turbo nie zrobisz. A jak nie do turbo to kompensujesz tylko II stopień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2009 spokojnie o to właśnie mi chodziło, czy da radę go przerobić czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 17 Września 2009 Udostępnij Napisano 17 Września 2009 > spokojnie o to właśnie mi chodziło, czy da radę go przerobić czy > nie Teoretycznie da radę. Do I stopnia też doprowadzić wężyk i jest skompensowany. Na obrazku prawie to samo co Lovato czyli Zavoli Turbo. Wężyk puszczony wierzchem. Tylko czy blaszana pokrywa II stopnia w Lovato wytrzyma nadciśnienie? Czy się nie wygnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Września 2009 Udostępnij Napisano 17 Września 2009 > Czy się nie wygnie? Wygiąć się nie powinna, bo to jednak nie za wielkie ciśnienia, a blacha mimo wszystko dość gruba. Natomiast ważne jest, żeby tych pokrywek nie popsuć (skrzywić) przy dorabianiu króćców, bo będą nieszczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2009 Postaram się nic nie powyginać. Pompowane ma być niewiele, ~0.4 bara wystarczy na początek Dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.