maniac Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 Ile mam mieć zębów pompa wody do 1.2 8v 75ps? bo nawet w inter carsie nie wiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Ile mam mieć zębów pompa wody do 1.2 8v 75ps? bo nawet w inter carsie > nie wiedzą. 20 zębów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > 20 zębów Na 100% ? Silnik punto nie palio rok 94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Na 100% ? Silnik punto nie palio rok 94 ostatnio u siebie liczyłem i było 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > ostatnio u siebie liczyłem i było 20 Ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SikorCentomaniak Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 a ilosc zebow na pompie wody nie jest czasem polaczona z iloscia zebow na pasku rozrzadu? Bo do kritszego paska jest inna pompa i na odwrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > a ilosc zebow na pompie wody nie jest czasem polaczona z iloscia > zebow na pasku rozrzadu? Bo do kritszego paska jest inna pompa i > na odwrot pewnie że tak klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > pewnie że tak > klik Własnie liczyłem i wyszło 108zębów zresztą na pasku pisało 108x15 tak że pompa ma być 20 zębów zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 Nie będę zakładał nowego tematu, a mam pytanko jeszcze jedno. Koło pasowe mam pod wspomaganie czyli podwójne, znalazłem temat gdzie ktoś pytał o to czy zlikwidować tą niepotrzebną część koła (na pasek od wspomagania)? i tu moje pytanie likwidować czy można jeździć z tym i nie będzie w niczym przeszkadzało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > Nie będę zakładał nowego tematu, a mam pytanko jeszcze jedno. Koło > pasowe mam pod wspomaganie czyli podwójne, znalazłem temat gdzie > ktoś pytał o to czy zlikwidować tą niepotrzebną część koła (na > pasek od wspomagania)? i tu moje pytanie likwidować czy można > jeździć z tym i nie będzie w niczym przeszkadzało? Jak czujnik położenia wału na sygnał i pasek do altka nie przekoszony za mocno to jeździć A jeśli cokolwiek zmieniać, to całe kółko na takie z 1.2 8V nowszego, lub inne jednobieżniowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > Jak czujnik położenia wału na sygnał i pasek do altka nie przekoszony > za mocno to jeździć No ale przecież to mniejsze kółko od wspomagania to nie ma nic wspólnego z sygnałem. > A jeśli cokolwiek zmieniać, to całe kółko na takie z 1.2 8V nowszego, > lub inne jednobieżniowe No właśnie tak bym zrobił, kupił koło z wersji bez wspomagania. Ale podobno wtedy sie koło nie będzie zgadzało z moim czujnikiem (wersja wspomaganie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > No ale przecież to mniejsze kółko od wspomagania to nie ma nic > wspólnego z sygnałem. > No właśnie tak bym zrobił, kupił koło z wersji bez wspomagania. Ale > podobno wtedy sie koło nie będzie zgadzało z moim czujnikiem > (wersja wspomaganie) No jak wiem, że dwubieżniowe pasuje. Tylko jak wytniesz to boczne nie wiem jak z wyważeniem stąd lepiej zamienić. Są koła 1dno-bieżniowe z wieńcem tak, że nie trzeba nic przerabiać. Kwestia jaką masz pompę oleju. Czy tam zakończenie wału. W 8V na ogól te z 60tkoweych wersji pasują ideal. Ale już czasem galimatias jest taki, że co przypadek to inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > No jak wiem, że dwubieżniowe pasuje. Tylko jak wytniesz to boczne nie > wiem jak z wyważeniem stąd lepiej zamienić. Są koła > 1dno-bieżniowe z wieńcem tak, że nie trzeba nic przerabiać. > Kwestia jaką masz pompę oleju. Czy tam zakończenie wału. W 8V na ogól > te z 60tkoweych wersji pasują ideal. Ale już czasem galimatias > jest taki, że co przypadek to inaczej No właśnie o wyważenie mi się najbardziej rozchodzi, no nic narazie założę podwójne i zobaczymy co będzie. Jak coś nie zagra to pomyśle o tym z 60siątki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.