Skocz do zawartości

agent 007 aisan, czy już silnik się kończy ?


barti917

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy. Mam taki problem. Moje CC ma przejechane niby 90k km, samochód bardzo wolno się zbiera, przy ruszaniu go muli, długo go trzeba ciągnąć na biegach, na trójce nie pójdzie więcej jak 60 km/h a gdy wbije 4 bieg samochodem szarpie oraz prędkość spada nawet do 40 km/h mimo tego że pedał gazu jest cały czas w podłodze. Co o tym sądzicie ? ja podejrzewam że kompresja jest za niska i że pierścienie są zużyte. Jeszcze dodam że na niskich obrotach gdy się zgrzał świecił się olej więc mu deczko podkręciłem jałowy, a wczoraj po 30 minutowej jeździe po mieście nie mogłem odpalić ale mi się udało za którymś razem gdy kręciłem długo rozrusznik dodając przy tym gazu. Czy to już nadszedł czas na generalke albo swapa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy. Mam taki problem. Moje CC ma przejechane niby 90k km,

> samochód bardzo wolno się zbiera, przy ruszaniu go muli, długo

> go trzeba ciągnąć na biegach, na trójce nie pójdzie więcej jak

> 60 km/h a gdy wbije 4 bieg samochodem szarpie oraz prędkość

> spada nawet do 40 km/h mimo tego że pedał gazu jest cały czas w

> podłodze. Co o tym sądzicie ? ja podejrzewam że kompresja jest

> za niska i że pierścienie są zużyte. Jeszcze dodam że na niskich

> obrotach gdy się zgrzał świecił się olej więc mu deczko

> podkręciłem jałowy, a wczoraj po 30 minutowej jeździe po mieście

> nie mogłem odpalić ale mi się udało za którymś razem gdy

> kręciłem długo rozrusznik dodając przy tym gazu. Czy to już

> nadszedł czas na generalke albo swapa ?

Przy takim przebiegu nie mogą byc pierscienie Chyba ze jezdziles bez oleju wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy takim przebiegu nie mogą byc pierscienie Chyba ze jezdziles bez

> oleju

Ja olej zawsze miałem, moja matka jak nim jeździła też, przez poprzednią właścicielkę co się okazało to auto zaniedbywane było. Jak raz odkręciłem korek wlewu oleju na uruchomionym silniku na jałowym jeszcze nie podkręcanym przeze mnie było widać jak troszke spalin przez niego ucieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia, są całe i zdrowe, ale

> zanim wyjechałem z garażu pompa paliwa zdążyła się zepsuć więc

> wymieniłem na nową. Brak jakiejkolwiek poprawy, wciąż samochód

> jest zamulony, szarpie i prędkość spada. Co to może być ?

mnie po ok 80 tys km wyjarało calego kata a resztki zatkaly tlumik. Czintek mial problem sie do 80 kmh rozpędzić a przed podjazdem do Złotego Stoku (dosc solidna górka) zdechł i odmówil poslugi. Odpali ponownie ale ledwo jechał. Po wymianie tlumikow odzyskal wigor i smiga lekko 130-140kmh zlosnik.gif

ale standardowo posprawdzaj wszystkie wezyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mnie po ok 80 tys km wyjarało calego kata a resztki zatkaly tlumik.

> Czintek mial problem sie do 80 kmh rozpędzić a przed podjazdem

> do Złotego Stoku (dosc solidna górka) zdechł i odmówil poslugi.

> Odpali ponownie ale ledwo jechał. Po wymianie tlumikow odzyskal

> wigor i smiga lekko 130-140kmh

> ale standardowo posprawdzaj wszystkie wezyki.

Moze sprawdz sobie filtr paliwa daj nowy jakis przedmuchaj dysze w gazniku wszystkie wezyki podscisnia ogladnij przeczysc swiece sprawdz połozenie czujnika połozenia wału czy sie moze nie przestawił i powinno byc ok bo innej mozliwosci niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mnie po ok 80 tys km wyjarało calego kata a resztki zatkaly tlumik.

> Czintek mial problem sie do 80 kmh rozpędzić a przed podjazdem

> do Złotego Stoku (dosc solidna górka) zdechł i odmówil poslugi.

> Odpali ponownie ale ledwo jechał. Po wymianie tlumikow odzyskal

> wigor i smiga lekko 130-140kmh

> ale standardowo posprawdzaj wszystkie wezyki.

Miałem to samo kiedyś własnie w CC700.

barti917 sprawdź tłumiki. Przed katalizatorem jest taka śruba w rurze wydechowej wkręcona. Wykręć ją i zobacz, czy wtedy auto "pojedzie" Jak ruszy, to masz do wymiany układ wydechowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem. Dziś wtorek, prace wykonane. słabym punktem mojego cc był wydech. Katalizator wybebeszony, pospawany gazowo, tłumik środkowy uszczelniony równieź gazowo oraz wszystki spawy zacementowane. Do tego nowy wydech końcowy seryjny. Auto śmiga jak złe. Stary końcowy mimo prób wielu pozostał zatkany. Dzięki chłopaki za porady. Temat uważam za zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.