pilzner Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 Witam, prawdopodobnie niedługo w rodzinie pojawi się Panda, które będzie użytkować moja żona. Auto ma fabryczny centralny zamek, ale bez sterowania pilotem. By zwiększyć wygodę otwierania auta najłatwiej chyba będzie założyć jakiś alarm i wpiąć się w centralny. I teraz pytanie do Was. Czy operacja taka wymaga jakiegoś konkretnego alarmu np. Meta System czy wystarczy jakiś dowolny. No i co za tym idzie, czy ze względu na wpięcie się w sieć Pandy wymagana jest wizyta w ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Witam, > prawdopodobnie niedługo w rodzinie pojawi się Panda, które będzie > użytkować moja żona. > Auto ma fabryczny centralny zamek, ale bez sterowania pilotem. By > zwiększyć wygodę otwierania auta najłatwiej chyba będzie założyć > jakiś alarm i wpiąć się w centralny. > I teraz pytanie do Was. Czy operacja taka wymaga jakiegoś konkretnego > alarmu np. Meta System czy wystarczy jakiś dowolny. No i co za > tym idzie, czy ze względu na wpięcie się w sieć Pandy wymagana > jest wizyta w ASO... kupujesz sterownik centralnego zamka i do tego alarm z nim kompatybilny. może uda Ci sie kupić 2 w 1 polecam produkty firmy AMT - mam od 4 lat i jest spoko BTW- na naszej stronie www. masz manuala co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adales Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > kupujesz sterownik centralnego zamka i do tego alarm z nim > kompatybilny. może uda Ci sie kupić 2 w 1 polecam produkty firmy > AMT - mam od 4 lat i jest spoko > BTW- na naszej stronie www. masz manuala co i jak no i do tego jeszcze kasete w drzwi kierowcy z silniczkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Witam, > prawdopodobnie niedługo w rodzinie pojawi się Panda, które będzie > użytkować moja żona. > Auto ma fabryczny centralny zamek, ale bez sterowania pilotem. By > zwiększyć wygodę otwierania auta najłatwiej chyba będzie założyć > jakiś alarm i wpiąć się w centralny. > I teraz pytanie do Was. Czy operacja taka wymaga jakiegoś konkretnego > alarmu np. Meta System czy wystarczy jakiś dowolny. No i co za > tym idzie, czy ze względu na wpięcie się w sieć Pandy wymagana > jest wizyta w ASO... Jeśli auto na gwarancji to zakładając poza ASO można stracić gwarancje, jeśli nie na naszej stronie jest manual. Garaż 2h gotowe. Miesiąc temu zakładałem koszt sterownika centralnego 50zł, silniczek(do kasety) 25zł, syrenka 10zł, diody(potrzebne do podłaczenia kierunków jeśli w sterowniku jest tylko jeden kabel z wyjsciem) 2zł, siłownik w klapie 30zł plus materiały instalacyjne jakies 10zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Jeśli auto na gwarancji to zakładając poza ASO można stracić > gwarancje powiem krótko- bredzisz- w żaden sposób nie ingerujesz w elektrykę- temat był wałkowany a co do siłownika w klapie- opisz jak to rozwiązałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Jeśli auto na gwarancji to zakładając poza ASO można stracić > gwarancje, jeśli nie na naszej stronie jest manual. Garaż 2h > gotowe. Miesiąc temu zakładałem koszt sterownika centralnego > 50zł, silniczek(do kasety) 25zł, syrenka 10zł, diody(potrzebne > do podłaczenia kierunków jeśli w sterowniku jest tylko jeden > kabel z wyjsciem) 2zł, siłownik w klapie 30zł plus materiały > instalacyjne jakies 10zł. Dzięki wszystkim za informacje... Manual ściągnąłem i chyba za dużo rozbierania jak na tą porę (nie mam garażu), gwarancji już nie ma więc mogę robić gdzie chcę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > powiem krótko- bredzisz- w żaden sposób nie ingerujesz w elektrykę- > temat był wałkowany Nie wydaje mi się zebym był podwpłyem alkocholu ani innego środka odużającego. Wlutowanie w kierunki ingerencja. w przypadku alarmu przerwanie obwodu pompy ingerencja. Zgodzę się że nie, jeśli zasilanie z akumulatora, silnik do kasety i nic pozatym. Druga sprawa wszystko zależy od ASO jedno powie że tak drugie że nie. > a co do siłownika w klapie- opisz jak to rozwiązałeś Założyłem siłownik o taki kable przeprowadzeone z wiązaka od podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Nie wydaje mi się zebym był podwpłyem alkocholu ani innego środka > odużającego. nic takiego nie napisałem Wlutowanie w kierunki ingerencja. w przypadku > alarmu przerwanie obwodu pompy ingerencja. Zgodzę się że nie, > jeśli zasilanie z akumulatora, silnik do kasety i nic pozatym. > Druga sprawa wszystko zależy od ASO jedno powie że tak drugie że > nie. no i to jest podsumowanie wszystkiego > Założyłem siłownik o taki kable przeprowadzeone z wiązaka od > podświetlenia tablicy rejestracyjnej. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.