DamU Napisano 30 Października 2009 Udostępnij Napisano 30 Października 2009 Koleżanki i Koledzy. Jak w Golfie 4 sprawdzić typ skrzyni biegów, nie mając wlepki w bagażniku? Auto jest po kradzieży i nie ma żadnych oryginalnych numerów ani naklejek. Znam oryginalny VIN. Da się to gdzieś sprawdzić po VIN a może jest to gdzieś wybite na skrzyni. W tym wypadku mowa o 1.4 16V AHW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 30 Października 2009 Udostępnij Napisano 30 Października 2009 > Koleżanki i Koledzy. > Jak w Golfie 4 sprawdzić typ skrzyni biegów, nie mając wlepki w > bagażniku? > Auto jest po kradzieży i nie ma żadnych oryginalnych numerów ani > naklejek. > Znam oryginalny VIN. > Da się to gdzieś sprawdzić po VIN a może jest to gdzieś wybite na > skrzyni. > W tym wypadku mowa o 1.4 16V AHW. moge ci sprawdzic po vinie w etce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > moge ci sprawdzic po vinie w etce priv z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > priv > z góry dzięki poszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekKolacha Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > Koleżanki i Koledzy. > Jak w Golfie 4 sprawdzić typ skrzyni biegów, nie mając wlepki w > bagażniku? > Auto jest po kradzieży i nie ma żadnych oryginalnych numerów ani > naklejek. > Znam oryginalny VIN. > Da się to gdzieś sprawdzić po VIN a może jest to gdzieś wybite na > skrzyni. > W tym wypadku mowa o 1.4 16V AHW. Otwierasz klapę silnika i patrzysz. Typ składający się z trzech liter i pięciu cyfr (dzień, miesiąc i ostatnia cyfra roku) jest wybity na obudowie od góry, w pobliżu mechanizmu różnicowego. Przetrzyj szmatą tu i tam, to znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2009 Podpowiedzcie jeszcze, czy w ASO dostanę od ręki zestaw naprawczy mechanizmu różnicowego. Ścieło nit i wiem, że można zastąpić te nity śrubami. Koszt podobno ok 200 zł. W ruskiej ETCE numer tych śrub to 02K498088 a koszt to 49 eunuchów, mógłby ktoś to potwierdzić. Serwisy dzisiaj już nieczynne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 4 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2009 > Podpowiedzcie jeszcze, czy w ASO dostanę od ręki zestaw naprawczy > mechanizmu różnicowego. Ścieło nit i wiem, że można zastąpić te > nity śrubami. Koszt podobno ok 200 zł. W ruskiej ETCE numer tych > śrub to 02K498088 a koszt to 49 eunuchów, mógłby ktoś to > potwierdzić. Serwisy dzisiaj już nieczynne... dostac pewno dostaniesz, ale czy od reki to nie wiem - przedzwon i zapytaj masz do wyboru 9mm i 11mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2009 He, he, skąd ja wiedziałem, że Ty odpowiesz > przedzwon i > zapytaj jutro dzwonię > masz do wyboru 9mm i 11mm Eeee trochę mnie tym zmyliłeś. Rozumiem, że zastępując nity lepiej wybrać 11 mm bo i tak trzeba rozwiercać?? Dodam jeszcze dla potomności manual remontu skrzyń siedzących w 1.4 i 1.6 PA RUSSKI Jeżeli macie VAGi z takimi silnikami przed zastąpieniem w mechanizmach różnicowych nitów śrubami (co nastąpiło bodajże w 2001 roku) to szykujcie kasę na nową/inną skrzynię lub jej remont BTW w Niemczech podobno była akcja serwisowa BTW 2 1.4 16V to kompletna porażka VW: zamarzające odmy, wadliwe tłoki i skrzynie - czego chcieć więcej Tak tylko się żalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 4 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2009 > He, he, skąd ja wiedziałem, że Ty odpowiesz > jutro dzwonię > Eeee trochę mnie tym zmyliłeś. Rozumiem, że zastępując nity lepiej > wybrać 11 mm bo i tak trzeba rozwiercać?? byc moze byly dwa rodzaje, po etce nie dojdziesz - jak wyciagniesz nit to albo bedzie mial 9 albo 11mm (tak mnie sie wydaje ) > Dodam jeszcze dla potomności manual remontu skrzyń siedzących w 1.4 i > 1.6 PA RUSSKI > Jeżeli macie VAGi z takimi silnikami przed zastąpieniem w > mechanizmach różnicowych nitów śrubami (co nastąpiło bodajże w > 2001 roku) to szykujcie kasę na nową/inną skrzynię lub jej > remont > BTW w Niemczech podobno była akcja serwisowa > BTW 2 1.4 16V to kompletna porażka VW: zamarzające odmy, wadliwe > tłoki i skrzynie - czego chcieć więcej > Tak tylko się żalę tlokow sie troche nawymienialem w tych 1,4 16V - od motoru co mial ok. 6.000 km po takie co klekotaly jak diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > masz do wyboru 9mm i 11mm Konrado mogłbyś mi sprawdzić jakim momentem dokręcać te 9 mm śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Konrado mogłbyś mi sprawdzić jakim momentem dokręcać te 9 mm śruby. sprawdze jutro w pracy, ale pewno trza dokrecic na FT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 6 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 nakretka - 65 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2009 Jeszcze raz wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.