notebuk1 Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Ostatnio zauważyłem jw w stilonie mojej miłej. Czy poniższe też sie odnosi do 1.4 czy w tym modelu chodzi o co innego? "W kolejności prawdopodobieństwa: 1. Brudna przepustnica 2. Brudny silniczek krokowy 3. Złe świece (powinny być NGK BKR5EZ) 4. Zapchane filtry 5. Zniszczony elastyczny łącznik wydechu" Zauważyłem ze faluja w zakresie 600-900 - mniej wiecej. Silnik nie gasnie w zadnych warunkach. Od czego zaczac - prosze o jakies sugestie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Od czyszczenia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wave_pl Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 u mnie falowały od źle ustawionego rozrządu i potem były jeszcze inne różne następstwa, ale to raczej nie dotyczy Ciebie tak jak kolega wyżej pisał to najpierw przeczyścić przepustnicę a potem wymieniłbym świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Young77 Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 W 1.4 glownie przepustnica jest za to odpowiedzialna ale jak sa i swiece innne zalozone to tez bym radzil wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 mi sie wydaje ze czyszczenie przepustnicy nie da zbyt wiele-robilem to u siebie i mysle ze nie warto--chyba ze naprawde jest zasyfiona--latwo to sprawdzic-trzeba zdjac obudowe filtra powietrza-zaplon -gaz do deski i wylaczyc zaplon--ladnie widac gardziel--mozna tez podczyscic bez zdejmowania z silnikiem krokowym nic nie robisz-jalowe sa regulowane uchylem przepustnicy a nie dlawieniem kanalu obejsciowego swieczki z ngk to nie bkr5ez do 1,4 ida DCPR7EN albo(chyba od rocznika 2005) DCPR7EN-10 u mnie pojezdzily ok 25tys i wymienilem na nowe(mam LPG)---wyraznie pomoglo to silnikowi konczac wydaje mi sie ze 1,4 wlasnie tak troche niestabilnie pracuje na jalowych--u mnie moze nie faluja za bardzo obroty ale troche nim "trzepie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 swieczki z > ngk to nie bkr5ez do 1,4 ida DCPR7EN albo(chyba od rocznika > 2005) DCPR7EN-10 u mnie pojezdzily ok 25tys i wymienilem na > nowe(mam LPG)---wyraznie pomoglo to silnikowi a mozesz mi jakos potwierdzic jakie dokladnie swiece powinny byc do 1.4 - nie mam zadnego katalogu aby to sprawdzic a nie chce kupowac w ASO bo tam niepotrzebnie przeplace - jak znam ASO konczac wydaje > mi sie ze 1,4 wlasnie tak troche niestabilnie pracuje na > jalowych--u mnie moze nie faluja za bardzo obroty ale troche nim > "trzepie" Tak wiec na poczatek sprobuje wymiany swiec. Dzieki za info i pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 > a mozesz mi jakos potwierdzic jakie dokladnie swiece powinny byc do 1.4 - Dokładnie takie jak podano, jedne od drugich różnią się odległością elektrod, DCPR7EN mają 0,9mm, a DCPR7EN-10 mają 1mm. Np. takie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 te z linku do 1,4 chyba nie podejda(pisze ze do 1,6--nawet gwint wygalada na rozmiar wiekszy ) choc oznaczenie podales dobre do 1,4 sa te(nawet cena zblizona do tej ktora zaplacilem )http://moto.allegro.pl/item816597570_dcpr7en_10_ngk_fiat_panda_1_2_1_4_500_wroclaw.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.