Skocz do zawartości

dobor pomp hamulcowych do pedalboxa


mAR52

Rekomendowane odpowiedzi

> Pany czy pompy o srednicy tloczka ~19mm mi stykna?Hebelki: przod

> czterotloczkowe, srednica tloczka na zacisku 42mm jesli dobrze

> pamietam, tyl seria cc/sc z przodu. Gdyby mnie ktos oswiecil to

> bylbym wdzieczny.

Domyślam się że będą dwie pompy 0,75 cala. Miałem okazje widzieć pompę 0,625cala która obsługiwała tylną sekcje (podwójne zaciski o sporej średnicy) więc wydaje mi się że powinno być OK. Przy takich pompach jak piszesz może być dosyć twardy pedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Domyślam się że będą dwie pompy 0,75 cala. Miałem okazje widzieć

> pompę 0,625cala która obsługiwała tylną sekcje (podwójne zaciski

> o sporej średnicy) więc wydaje mi się że powinno być OK. Przy

> takich pompach jak piszesz może być dosyć twardy pedał.

Tak dwie pompy, jedna przod, jedna tyl. To co probowac z mniejszymi srednicami, 0,625cala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak dwie pompy, jedna przod, jedna tyl. To co probowac z mniejszymi

> srednicami, 0,625cala?

Hmm. Tak przed kopmpem to mogę jedynie gdybać. Nie miałem okazji robić takiego zestawu więc nie wiem jak się to będzie zachowywało. Wiem że w przypadku subaru imprezy zastosowałem pompę 0,625 cala bo jak wpakowałem największą to ręczny prawie się nie ruszał.

A jaki planujesz korektor siły hamowania na tył?? Tilton z wajchą czy pokrętłem (może inna firma)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Korektor planuje taki jak jest w ori pedalboxach:

Czy ten element jest jakoś regulowany czy po prostu jest na łożysku i się sam ustawia jak pompa pracuje???

Hmm. Mogę się mylić ale ten element bardziej wygląda mi do regulacji obwodu na zasadzie jedna pompa większe zaciski druga pompa mniejsze zaciski ale obie pompy będą dawały maksymalne ciśnienie na danym obwodzie (więcej płynu pójdzie na przednie koła więc bardziej się ściśnie). Czy nie trzeba będzie jednak zastosować korektora???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ten element jest jakoś regulowany czy po prostu jest na łożysku i

> się sam ustawia jak pompa pracuje???

nie pamietam jak to sie nazywa(balance bar czy ki ch.j)na pedalboxach tiltona jest na lince i mozna sobie regulowac.

> Hmm. Mogę się mylić ale ten element bardziej wygląda mi do regulacji

> obwodu na zasadzie jedna pompa większe zaciski druga pompa

> mniejsze zaciski ale obie pompy będą dawały maksymalne ciśnienie

> na danym obwodzie (więcej płynu pójdzie na przednie koła więc

> bardziej się ściśnie). Czy nie trzeba będzie jednak zastosować

> korektora???

raczej nie, chyba cos na zasadzie krotsze, dluzsze ramie, wieksza mniejsza sila na pompe. Chyba nie o to chodzi, w ori zestawach nie ma korektora, tylko taki diwajs(chyba clown.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie pamietam jak to sie nazywa(balance bar czy ki ch.j)na pedalboxach

> tiltona jest na lince i mozna sobie regulowac.

> raczej nie, chyba cos na zasadzie krotsze, dluzsze ramie, wieksza

> mniejsza sila na pompe. Chyba nie o to chodzi, w ori zestawach

> nie ma korektora, tylko taki diwajs(chyba )

A no zauważyłem teraz że odległości są inne smile.gif

Jutro będę dzwonił do kolegi (chyba teraz śpi) który to montował i zapytam co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie pamietam jak to sie nazywa(balance bar czy ki ch.j)na pedalboxach

> tiltona jest na lince i mozna sobie regulowac.

> raczej nie, chyba cos na zasadzie krotsze, dluzsze ramie, wieksza

> mniejsza sila na pompe. Chyba nie o to chodzi, w ori zestawach

> nie ma korektora, tylko taki diwajs(chyba )

Pytałem i dostałem taką odpowiedź. W takim zestawie powinno być lub się dokupuje ręczną regulacje ( takie pokrętło z przewodem którym można kręcić podczas testów nie sięgając pod nogi). Podobno można rewelacyjnie ustawić balans między przodem i tyłem. W miśku do GSMP były zamontowane pompy takie jak Ty chcesz założyć i hamulec był super ale kierowca zażyczył sobie do przetestowania mniejsze i.. okazało sie że hamulec również był bardzo dobry (mała różnica w głębokości wciskania pedała). Kierowcy pasowało i tak zostało.

Chyba czekają Cie testy bo nie bardzo można opisać gotowy przepis na taki zestaw w Fiacie (duży układ przedni i o wiele mniejszy tylny) ale... wszystko da się zrobić smile.gif

Jeżeli można prosić na priv jakieś foto z postępu prac cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.