mAR52 Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Pany czy pompy o srednicy tloczka ~19mm mi stykna?Hebelki: przod czterotloczkowe, srednica tloczka na zacisku 42mm jesli dobrze pamietam, tyl seria cc/sc z przodu. Gdyby mnie ktos oswiecil to bylbym wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > Pany czy pompy o srednicy tloczka ~19mm mi stykna?Hebelki: przod > czterotloczkowe, srednica tloczka na zacisku 42mm jesli dobrze > pamietam, tyl seria cc/sc z przodu. Gdyby mnie ktos oswiecil to > bylbym wdzieczny. Domyślam się że będą dwie pompy 0,75 cala. Miałem okazje widzieć pompę 0,625cala która obsługiwała tylną sekcje (podwójne zaciski o sporej średnicy) więc wydaje mi się że powinno być OK. Przy takich pompach jak piszesz może być dosyć twardy pedał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > Domyślam się że będą dwie pompy 0,75 cala. Miałem okazje widzieć > pompę 0,625cala która obsługiwała tylną sekcje (podwójne zaciski > o sporej średnicy) więc wydaje mi się że powinno być OK. Przy > takich pompach jak piszesz może być dosyć twardy pedał. Tak dwie pompy, jedna przod, jedna tyl. To co probowac z mniejszymi srednicami, 0,625cala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > Tak dwie pompy, jedna przod, jedna tyl. To co probowac z mniejszymi > srednicami, 0,625cala? Hmm. Tak przed kopmpem to mogę jedynie gdybać. Nie miałem okazji robić takiego zestawu więc nie wiem jak się to będzie zachowywało. Wiem że w przypadku subaru imprezy zastosowałem pompę 0,625 cala bo jak wpakowałem największą to ręczny prawie się nie ruszał. A jaki planujesz korektor siły hamowania na tył?? Tilton z wajchą czy pokrętłem (może inna firma)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > A jaki planujesz korektor siły hamowania na tył?? Tilton z wajchą > czy pokrętłem (może inna firma)??? Korektor planuje taki jak jest w ori pedalboxach: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > Korektor planuje taki jak jest w ori pedalboxach: Czy ten element jest jakoś regulowany czy po prostu jest na łożysku i się sam ustawia jak pompa pracuje??? Hmm. Mogę się mylić ale ten element bardziej wygląda mi do regulacji obwodu na zasadzie jedna pompa większe zaciski druga pompa mniejsze zaciski ale obie pompy będą dawały maksymalne ciśnienie na danym obwodzie (więcej płynu pójdzie na przednie koła więc bardziej się ściśnie). Czy nie trzeba będzie jednak zastosować korektora??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > Czy ten element jest jakoś regulowany czy po prostu jest na łożysku i > się sam ustawia jak pompa pracuje??? nie pamietam jak to sie nazywa(balance bar czy ki ch.j)na pedalboxach tiltona jest na lince i mozna sobie regulowac. > Hmm. Mogę się mylić ale ten element bardziej wygląda mi do regulacji > obwodu na zasadzie jedna pompa większe zaciski druga pompa > mniejsze zaciski ale obie pompy będą dawały maksymalne ciśnienie > na danym obwodzie (więcej płynu pójdzie na przednie koła więc > bardziej się ściśnie). Czy nie trzeba będzie jednak zastosować > korektora??? raczej nie, chyba cos na zasadzie krotsze, dluzsze ramie, wieksza mniejsza sila na pompe. Chyba nie o to chodzi, w ori zestawach nie ma korektora, tylko taki diwajs(chyba ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > nie pamietam jak to sie nazywa(balance bar czy ki ch.j)na pedalboxach > tiltona jest na lince i mozna sobie regulowac. > raczej nie, chyba cos na zasadzie krotsze, dluzsze ramie, wieksza > mniejsza sila na pompe. Chyba nie o to chodzi, w ori zestawach > nie ma korektora, tylko taki diwajs(chyba ) A no zauważyłem teraz że odległości są inne Jutro będę dzwonił do kolegi (chyba teraz śpi) który to montował i zapytam co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > nie pamietam jak to sie nazywa(balance bar czy ki ch.j)na pedalboxach > tiltona jest na lince i mozna sobie regulowac. > raczej nie, chyba cos na zasadzie krotsze, dluzsze ramie, wieksza > mniejsza sila na pompe. Chyba nie o to chodzi, w ori zestawach > nie ma korektora, tylko taki diwajs(chyba ) Pytałem i dostałem taką odpowiedź. W takim zestawie powinno być lub się dokupuje ręczną regulacje ( takie pokrętło z przewodem którym można kręcić podczas testów nie sięgając pod nogi). Podobno można rewelacyjnie ustawić balans między przodem i tyłem. W miśku do GSMP były zamontowane pompy takie jak Ty chcesz założyć i hamulec był super ale kierowca zażyczył sobie do przetestowania mniejsze i.. okazało sie że hamulec również był bardzo dobry (mała różnica w głębokości wciskania pedała). Kierowcy pasowało i tak zostało. Chyba czekają Cie testy bo nie bardzo można opisać gotowy przepis na taki zestaw w Fiacie (duży układ przedni i o wiele mniejszy tylny) ale... wszystko da się zrobić Jeżeli można prosić na priv jakieś foto z postępu prac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 ok, dzieki wielkie za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.