GMarcin Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 Prąd znalazłem więc męcze uniaka dalej... Wymieniłem obydwie uszczelki - pod rozrządem i pokrywką. Tą pod rozrządem musiałem milimetr po milimetrze ścinać nożem, ale wymieniłem. Podczas wymiany prawdopodobnie nie pozamieniałem szklanek, chociaż nic sobie uciąć nie dam, silniczek chodzi, autko jeździ, ciągnie, tylko troche stuka. I teraz pytanka: - zakładając że szklanki są na swoim miejscu, może po wymianie uszczelki stukać? - zakładając, że jednak pomyliłem, ma prawdopodobnie prawo, bo nie dojdę która z którą... Obojętnie od przyczyny, muszę pewnie ustawić te zawory. Gdzie to w Gdańsku moge zrobić tanio dobrze i szybko? Robił to ktoś gdzieś? Bo samemu chyba nie podołam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 po wymianie uszczelki pod głowiczką (cześcią łożyskującą wałek rozrządu) musisz sprawdzić luzy zaworowe i ewentualnie wyregulować, bo uszczelka może mieć inną grubość od wczesniej zamontowanej, a dodatkowo stara uszczelka na pewno o jakąś picią część milimetra siadła, do tego wytarte częściowo płytki i krzywki i przy nowej uszczelce luz się może zwiększyć znaleźć tą jedną będzie łatwo, a przynajmniej za duży luz co do warsztatów w Gdańsku to musisz szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMarcin Napisano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 A ktoś wymieniał to sam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 Przepieprzona robota Musisz mieć specjalny dynks, by wyciągnąć płytkę ze szklanki - do tego potem wg niektórych powinno się dawać płytki w te same miejsca - a jak luzy Ci się pozmieniały to jest potem zabawy. No można jeszcze partyzantkę zrobić - pomierzyć luzy i potem zdjąć wałek i podobierać odpowiednie wartości płytek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 No można jeszcze partyzantkę zrobić - > pomierzyć luzy i potem zdjąć wałek i podobierać odpowiednie > wartości płytek Właśnie jestem na tym etapie (bo brak specjalnych przyrządów - jak to w garażu ), ale niestety z dnia na dzień bo jak się okazało nie mam też płytek zapasowych o wymiarze 4,3 i 4,35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > No można jeszcze partyzantkę zrobić - pomierzyć luzy i potem zdjąć wałek i podobierać odpowiednie > wartości płytek jak raz pzykręcisz głowiczkę z wałkiem, to przy jej ponownym montazu teoretycznie luzy Ci się zmiejszą od poprzednich wartości, bo uszczelka już raz była ściśnięta jesli ktoś widział przyrząd do wciskania szklanek, to moze sobie sam taki zrobić, specjalnie do Uno a płytki pensetą można wyjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > jesli ktoś widział przyrząd do wciskania szklanek, to moze sobie sam > taki zrobić, a jak nie widział, to zobaczy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > a jak nie widział, to zobaczy: A ile taki kosztuje bo za nowa uszczelkę dałem 3-5 zł i mam problem z głowy na mam nadzieję dość długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > A ile taki kosztuje obawiam się, że takie klucze to tylko w Erze tzn. w ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.