wikingpk Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 Ze wzgledu ze sam nie jestem pewien nieraz co do czego słuzy i po co jest może ktos wie i napisze. Napewno przyda sie to innym i ułatwi opisywanie jak równiez diagnozę problemów. Proszę o wyedytowanie fotki i napisanie co? jest co? albo napisanie co jest jakim NR Dziekuję za zrozumienie NR1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2005 No to jestem wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 nr 1 - Nr 2 - czujnik temperatury wody Nr 3 - czujnik podwójny - MAP Sensor (czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze) + czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT)... EDIT - juz chyba wiem,co to jest nr 1 - ale to tylko domysły...to chyba zawór recyrkulacji par paliwa...ma tylko dwa piny,i króciec na wężyk...jak nic zawor recyrkulacji...trzeba sprawdzic,dokąd idzie węzyk - rysunki w Eperze są strasznie niedokladne,ale widać,ze nie ma zadnego zaworu na tym rysunku (jak w Mk1 na pochlaniaczu)...węzyk z pochlaniacza wg rysunku wchodzi do ktoregoś z krócców na przepustnicy,ale imo w rzeczywistości wchodzi on do numeru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 Fotka jak nic powinna być na ORG-A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > Fotka jak nic powinna być na ORG-A też tak myslę:)mogła by pomóc w szybkim zdiagnozowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > też tak myslę:)mogła by pomóc w szybkim zdiagnozowaniu Dokładnie Kiedyś może nam się to przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > Fotka jak nic powinna być na ORG-A to jest nabazgrane na zawołanie na kolanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > Dokładnie Kiedyś może nam się to przydać Ja sie zastanawiałem co to ....bo tak jak na fotce którą robiłem przed zapodaniem mam cały ten element w zapasie wiec jesli przyjdzie cos wymienic to mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > to jest nabazgrane na zawołanie na kolanie Nie ważne jak zrobione liczy się wartość przekazu wiadomosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > Ja sie zastanawiałem co to ....bo tak jak na fotce którą robiłem > przed zapodaniem mam cały ten element w zapasie wiec jesli > przyjdzie cos wymienic to mam no to juz chyba masz calościowy obraz zasilania paliwem i powietrzem w Mk2 8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > no to juz chyba masz calościowy obraz zasilania paliwem i powietrzem > w Mk2 8V Tak powoli do przodu,obym nie musiał nic wymieniac bo jak widzę wiele elementów jest jednorazowa z kolektorem albo przepustnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 Ściąga, do druku w ramke i nad wyrko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 Piękna sprawa, z pewnością niejednemu kącikowiczowi się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silesia Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 a ja chciałem o naszej kochanej przepustnicy z zintegrowanym silnikiem krokowym od wolnych obrotów. Nie ma ktoś ciotki, kuzynki - kogoś życzliwego na RTG, może tak by wyszło jak ten silnik jest mocowany (domyślam się ze na jakiś zatrzask ew. z uszczelką - a wwiercając się np. 2mm wiertłem w body może dałoby się wepchnąć coś odchylającego zatrzask a silniczek w dłoni przydałby się niejednemu)!! otwór można by przegwintować i zakręcić śrubką gdyby przewiercona dziurka mogła wpłynąć na utratę szczelności?? Co o tym myślicie? Na pogotowiu dentystycznym zrobili by 4-5 zdjęć za 60zł których nie mam. Może ktoś dziennie chodzi do pracowni materiałowej, a tam są dostępne metody badawcze nieinwazyjne tego ustrojstwa? Może wreszcie ktoś posiada ten element uszkodzony – przywiezie na spota a tam rozsądnie się do tego dobierzecie to byłby krok do przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2005 > a ja chciałem o naszej kochanej przepustnicy z zintegrowanym > silnikiem krokowym od wolnych obrotów. Nie ma ktoś ciotki, > kuzynki - kogoś życzliwego na RTG, może tak by wyszło jak ten > silnik jest mocowany (domyślam się ze na jakiś zatrzask ew. z > uszczelką - a wwiercając się np. 2mm wiertłem w body może dałoby > się wepchnąć coś odchylającego zatrzask a silniczek w dłoni > przydałby się niejednemu)!! otwór można by przegwintować i > zakręcić śrubką gdyby przewiercona dziurka mogła wpłynąć na > utratę szczelności?? Co o tym myślicie? Na pogotowiu > dentystycznym zrobili by 4-5 zdjęć za 60zł których nie mam. Może > ktoś dziennie chodzi do pracowni materiałowej, a tam są dostępne > metody badawcze nieinwazyjne tego ustrojstwa? Może wreszcie ktoś > posiada ten element uszkodzony – przywiezie na spota a > tam rozsądnie się do tego dobierzecie to byłby krok do przodu... Niestety jest to cos ala wieloklin wcisniety siłowo wiec każde jego wyjecie zniszczy go bezpowrotnie a włozenie tam innego nie jest mozliwe .Ktos kiedys z centomani wyjmował i zniszczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silesia Napisano 31 Października 2005 Udostępnij Napisano 31 Października 2005 Nie będzie mi to dawało spokoju - jak cos wymyślę dam znać. moje symbole to IB01/00 S1240 - silnik wolnych i coś jakby GM IPF2C - czujnik położenia MM nie wiem czy to typy złącz + np. data czy symbol katalogowy kiedyś chciałem znaleźć ten silnik w obudowie przed zabudowaniem (oczywiście jego zdjęcie) w necie ale mnie sie nie udało. nie mam komóry z cyfrą ale może dałoby się przyciąć patyk na odległość komóry do przedmiotu - wszystkie zdjęcia ostre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 1 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2005 > a ja chciałem o naszej kochanej przepustnicy z zintegrowanym > silnikiem krokowym od wolnych obrotów. Nie ma ktoś ciotki, > kuzynki - kogoś życzliwego na RTG, może tak by wyszło jak ten > silnik jest mocowany (domyślam się ze na jakiś zatrzask ew. z > uszczelką - a wwiercając się np. 2mm wiertłem w body może dałoby > się wepchnąć coś odchylającego zatrzask nie ma zadnego zatrzasku - wcisk i klej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2005 > a ja chciałem o naszej kochanej przepustnicy z zintegrowanym > silnikiem krokowym od wolnych obrotów. Nie ma ktoś ciotki, > kuzynki - kogoś życzliwego na RTG, może tak by wyszło jak ten > silnik jest mocowany (domyślam się ze na jakiś zatrzask ew. z > uszczelką - a wwiercając się np. 2mm wiertłem w body może dałoby > się wepchnąć coś odchylającego zatrzask a silniczek w dłoni > przydałby się niejednemu)!! otwór można by przegwintować i > zakręcić śrubką gdyby przewiercona dziurka mogła wpłynąć na > utratę szczelności?? Co o tym myślicie? Na pogotowiu > dentystycznym zrobili by 4-5 zdjęć za 60zł których nie mam. Może > ktoś dziennie chodzi do pracowni materiałowej, a tam są dostępne > metody badawcze nieinwazyjne tego ustrojstwa? Może wreszcie ktoś > posiada ten element uszkodzony – przywiezie na spota a > tam rozsądnie się do tego dobierzecie to byłby krok do przodu... Jest sposob - wymienic kolektor ssacy na taki z 1.2 75 - tam jest silniczek krokowy wyciagalny. Jakby co to mam na zbyciu przepustnice z silniczkiem krokowym do plastikowego kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 1 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2005 > nr 1 - > Nr 2 - czujnik temperatury wody > Nr 3 - czujnik podwójny - MAP Sensor (czujnik ciśnienia bezwzględnego > w kolektorze) + czujnik temperatury powietrza dolotowego > (IAT)... > EDIT - juz chyba wiem,co to jest nr 1 - ale to tylko domysły...to > chyba zawór recyrkulacji par paliwa...ma tylko dwa piny,i > króciec na wężyk...jak nic zawor recyrkulacji...trzeba > sprawdzic,dokąd idzie węzyk > - rysunki w Eperze są strasznie niedokladne,ale widać,ze nie ma > zadnego zaworu na tym rysunku (jak w Mk1 na > pochlaniaczu)...węzyk z pochlaniacza wg rysunku wchodzi do > ktoregoś z krócców na przepustnicy,ale imo w rzeczywistości > wchodzi on do numeru 1 Dokładnie nr1 to elektrozawór recyrkulacji oparów paliwa a dla scisłości ten zawór na listwie/kolektorze paliwowym to poprostu szybkozłaczka/króciec do pomiaru cisnienia paliwa na listwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silesia Napisano 3 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2005 > nie ma zadnego zatrzasku - wcisk i klej... ciekawe czy działanie śrubą wzdłuż osi od strony trzpienia (przez wywiercone np. fi 6 - przegwintowane) wypchnęło by silnik (gdy jest zepsuty)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2005 > ciekawe czy działanie śrubą wzdłuż osi od strony trzpienia (przez > wywiercone np. fi 6 - przegwintowane) wypchnęło by silnik (gdy > jest zepsuty)? chyba nie jesli kiedykolwiek podnosiłes osłone oski to sie domyslisz ze spowodowało by to zniszczenie krokowca i przebicie jego cienkiej obudowy na wylot ,a nie wypchniecie . Ja myslałem coby założyc na niego pierscien scisnac podgrzac i wkrecając rónwnoczesnie np dwie sruby oparte o korpus przepusnicy wyciągnac drania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silesia Napisano 6 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2005 czyli - Może wreszcie ktoś posiada ten element uszkodzony ; przywiezie na spota a tam rozsądnie się do tego dobierzecie to byłby krok do przodu... samo się nie stanie może ogłoszenie na forum? Przecież każdy z nas podjechał by po to. To samo z centralką wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2005 > czyli - Może wreszcie ktoś posiada ten element uszkodzony ; > przywiezie na spota a tam rozsądnie się do tego dobierzecie to > byłby krok do przodu... samo się nie stanie > może ogłoszenie na forum? > Przecież każdy z nas podjechał by po to. > To samo z centralką wtrysku. Ja mam ten element ale dobry jako czesc zapasowa do puntolota A na spocie nie podjał bym sie wyjęcia tego ...napewno . Na spocie to mozna wymienic zarówkę albo zdjagnozowac awwarię ale bez przesady....do yjecia tak "wprasowanego"krokowca potrzene są inne narzędzia niz te co mam w skrzyneczce........a mam ich wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.