Vadero Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 no i foka nie zakwalifikowała się do gwarancji Forda, bo ma zapocony uszczelniacz pompy paliwa. Podobno żeby się do tego dobrać trzeba wymieniać tez rozrząd, suma summarum w ASO naprawa 1200zł No dobra, a teraz mógłby mi ktoś pokazać ten uszczelniacz na jakimś foto/schemaci/ czymkolwiek? Przy wymianie rozrządu przy okazji co się wymienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PWN Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > no i foka nie zakwalifikowała się do gwarancji Forda, bo ma zapocony > uszczelniacz pompy paliwa. Podobno żeby się do tego dobrać > trzeba wymieniać tez rozrząd, suma summarum w ASO naprawa 1200zł > No dobra, a teraz mógłby mi ktoś pokazać ten uszczelniacz na jakimś > foto/schemaci/ czymkolwiek? > Przy wymianie rozrządu przy okazji co się wymienia? Płaciłeś coś za ten przegląd kwalifikacyjny czy był on gratis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > Płaciłeś coś za ten przegląd kwalifikacyjny czy był on gratis? zależy - jak serwisujesz w danym serwisie auto to robią gratis. jak nie to 150zł. ja miałem gratis bo kiedyś czarną foką tam byłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PWN Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > zależy - jak serwisujesz w danym serwisie auto to robią gratis. jak > nie to 150zł. ja miałem gratis bo kiedyś czarną foką tam byłem. Aaa, no i o to mi chodziło... ... ale te 150 zł to dziwne..., w ich programie 12+ nie było mowy o tym że ten przegląd kwalifikacyjny jest płaty, jak ja rozmawiałem w moim ASO to padła informacje że bez względu na wynik przeglądu (pozytywny i wchodzimy do programu, czy negatywny i z programu nici) to jest on gratis a nie było zastrzeżenia że muszę wcześniej się w ASO serwisować... chociaż ja się u nich już serwisowałem to może dlatego o tym nie wspomniał... Anłej, jednym z plusów tego programu moim zdaniem to jest ten dodatkowy przegląd (chociażby ze względu na dokładniejsza diagnozę Fiorda, niż przy przeglądach kilometrowych związanych z wymianą eksploatacyjną), ale na MK to zostało podważone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 no to wracamy do sprawy pompy - taką mam pompę, a tak wygląda od dolu wszystko - czyli niestety olej widać. Co kupować do wymiany rozrzadu? pasek, napinacz, pasek wielorowkowy, co jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > no to wracamy do sprawy pompy - taką mam pompę, a tak wygląda od dolu > wszystko - czyli niestety olej widać. > Co kupować do wymiany rozrzadu? pasek, napinacz, pasek wielorowkowy, > co jeszcze? Zmienilbym wszystko, co masz w lini - rolki prowadzace, pewnie pompe wody, etc. To nie sa juz duze pieniadze, a bedziesz wiedzial, ze masz juz to zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > Zmienilbym wszystko, co masz w lini - rolki prowadzace, pewnie pompe > wody, etc. To nie sa juz duze pieniadze, a bedziesz wiedzial, ze > masz juz to zrobione. 360 zł pompa 440 rozrzad orygianly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > 360 zł pompa > 440 rozrzad > orygianly Ale to ze duzo, czy malo ? Ja wychodze zawsze z zalozenia, ze jak cos robie, to robie porzadnie i kompleksowo. Nie pamietam przebiegu Foki Vadera, ale ja w ogole bym sie byc moze nie przejmowal wymiana rozrzadu i zrobil to za rok, czy pozniej. U mnie, po wymianie uszczekniacza walu korbowego jest 'stary apasek' majacy cos kolo 50kkm i abosultnienie mam zamiaru sie nim na razie przejmowac. Aczkolwiek, jak wspomnialem, jak robie, robie kompleksowo. Znajomemu wlasnie w Trafficu przeskoczyl pasek i zrobil maly miszmasz - kolko pasowe na pompie sie poluzowalo. Rozrzad i podobno 'osprzet' wymienianay w ASO 2 lata/30k km temu - aczkolwiek nie potrafil mi odpowiedziec na pytanie, co dokladnie wymieniono oprocz paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > 360 zł pompa > 440 rozrzad > orygianly pompy znaleźc nie potrafię, ale rozrząd tu widzę dużo taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > Ale to ze duzo, czy malo ? Ja wychodze zawsze z zalozenia, ze jak cos > robie, to robie porzadnie i kompleksowo. Nie pamietam przebiegu > Foki Vadera, ale ja w ogole bym sie byc moze nie przejmowal > wymiana rozrzadu i zrobil to za rok, czy pozniej. no właśnie najbardziej mnie wkurza ze auto ma 74kkm, a rozrząd się w tych fokach wymienia po 200kkm. wiec dużo przedwczesnie - ale oglądałem to z kanału - trzeba coś z tym zrobić, więc odłożę grosz i dam go do ASO - niech dłubią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > Ale to ze duzo, czy malo ? cena pompy do rozrzadu jest spora. I tyle. Jesli przebieg wskazuje na wymiane pompy to wymienic. Jesli nie to nie wymieniac i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > pompy znaleźc nie potrafię, ale rozrząd tu widzę dużo taniej na ewcar.pl sa 2 zestawy fabryczne zalezne od rocznika. Nie wiem dokladnie co masz za silnik ale sprawdz sobie czy to faktycznie bedzie pasowac. Szczegolnie, ze napisales, ze to ma przejezdzic 200 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 taki ot. A to nie wyglada bardziej jak olej silnikowy niz olej napedowy? Jesli to silnikowy to czemu chca wymieniac uszczelniacz pompy paliwa? Albo to po prostu 2 usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > taki ot. A to nie wyglada bardziej jak olej silnikowy niz olej > napedowy? > Jesli to silnikowy to czemu chca wymieniac uszczelniacz pompy paliwa? > Albo to po prostu 2 usterki? no wlasnie to jest olej silnikowy. więc pewnie leci gdzies z okolicy pompy paliwa, a wątpię żeby z niej samej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > cena pompy do rozrzadu jest spora. I tyle. Jesli przebieg wskazuje na > wymiane pompy to wymienic. Jesli nie to nie wymieniac i tyle Ale zgodnie z tym tokiem rozumowania, jak najbardziej slusznym, po co wymieniac napinacz? Po co wymieniac pasek - nie wskazuja na wymiane, bo jak Vadero wspomnial foka powinna pofikac 200k km. Jako, ze sporo osob dla bezpieczenstwa przyjmuje polowe zalecanego przebiegu, wiec albo poczekac do 120-130kkm, albo zrobic wszystko od razu. A koszt pompy w porownaniu z naprawa silnika - znikomy . Inna inszosc, ze Vadero pytal sie co wymienic, a nie czy wymienic . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > Inna inszosc, ze Vadero pytal sie co wymienic, a nie czy wymienic . no to wymienic rozrzad a nie wymieniac pompy wody. Jesli jest pewnosc co do przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 Ale po co wymieniać pompe wody skoro ona nie jest napedzana z rozrządu ? A w ASO sciagali osłone rozrządu czy szczelili ze to akurat z tego uszczelniacza którego wogóle nie widać bo i tak jest schowany za osłona i sporym kółkiem równie dobrz emoże lecieć z uszczelniacza wałka rozrządu i spływac po osłonie nie widze live a po fotach trudno ocenić ale i tak obstawiał bym uszczelniacz na wale i koło rozbryzguje na reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 > Ale po co wymieniać pompe wody skoro ona nie jest napedzana z > rozrządu ? > A w ASO sciagali osłone rozrządu czy szczelili ze to akurat z tego > uszczelniacza którego wogóle nie widać bo i tak jest schowany za > osłona i sporym kółkiem równie dobrz emoże lecieć z > uszczelniacza wałka rozrządu i spływac po osłonie > nie widze live a po fotach trudno ocenić ale i tak obstawiał bym > uszczelniacz na wale i koło rozbryzguje na reszte gość mówi, że to z uszczelniacza przy pompie paliwa - pompa mocowana jest do bloku i tam gdzieś jest uszczelniacz W kazdym razie ustawiłem się na wtorek w ASO. kazałem jeszcze przy okazji pasek wielorowkowy wymienić, żeby mieć wszystkie paski nowe. koszt koło 1350zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowczas Napisano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 Uszczelniacz jest za kołem pasowym pompy ,ale Bodzio ma racje pompa wody jest gdzie indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.