junk65 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Witam, dawno mnie tu nie było... Ale jestem mocno zdesperowany i szukam pomocy... Mam służbowe Doblo 1,9D (nie żadne JTD - wolnossący)z 2004r i kończy się w nim pompa wtryskowa. Niestety pompa jest nie Bosch tylko Lukas i wszystkie warsztaty zajmujące się serwisem diesli rozkładają ręce... Nie sądziłem, że to taki problem... Szukam solidnej firmy która to naprawi... Obdzwoniłem kilka warsztatów z południowej Polski - moze źle szukałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinwrc2 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > Witam, dawno mnie tu nie było... Ale jestem mocno zdesperowany i > szukam pomocy... > Mam służbowe Doblo 1,9D (nie żadne JTD - wolnossący)z 2004r i kończy > się w nim pompa wtryskowa. Niestety pompa jest nie Bosch tylko > Lukas i wszystkie warsztaty zajmujące się serwisem diesli > rozkładają ręce... Nie sądziłem, że to taki problem... > Szukam solidnej firmy która to naprawi... Obdzwoniłem kilka > warsztatów z południowej Polski - moze źle szukałem... Zapytaj u tego mechanika nr.tel (32) 726-14-70 Katowice ul.Siemianowicka 5 www.motodiesel.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 > Zapytaj u tego mechanika nr.tel (32) 726-14-70 > Katowice ul.Siemianowicka 5 > www.motodiesel.pl DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 Junk65 napisał - 08:30 21/01/2010 Pompa wtryskowa Lukas Fiat 1,9D jestem mocno zdesperowany i szukam pomocy... Tak Kochani - dziś wielki dzień, a właściwie tydzień. Bo od Poniedziałku znów jeżdżę moim Doblo... PRAWIE TRZY MIESIĄCE W NAPRAWIE!!! I to w dwóch warsztatach. Dobrze, ze ja jestem spokojnym człowiekiem, ale i tak nieraz miałem ochotę gryźć.... Pan Motodiesel okazał się zupełnie niegodnym polecenia komukolwiek, straciłem przez niego kupę czasu, nerwów i 300pln za rzekomo dwukrotne testowanie na stole probierczym pompy wtryskowej. Brak kontaktu, nie odbierał telefonów, kolega był u niego wioząc mi towar z Bielska do Cz-wy dwukrotnie, warsztat pozamykany. Zero kontaktu, potem SMS-y, ze niby w szpitalu, na kardiologii. Może to i prawda, może ściema. Generalnie nie polecam. Koniec końców auto na po zmontowaniu w warsztacie, który mam dwie ulice dalej i wyglądał profesjonalnie, dalej ma te same objawy i trafia (na sznurku)do warsztatu mojego klienta lakiernika, który zajmuje się też mechaniką. Pompa zostaje wysłana do Gdańska, do regeneracji - po powrocie za dwa tygodnie (maja dużo roboty i jest kolejka) wraca z workiem wymienionych części. Ewidentnie widać dobrą robotę. Po zamontowaniu, odpowietrzeniu fura gada "od pierwszego"! Okazuje się, ze jeszcze jest przestawiony rozrząd, był wymieniany przy okazji poprzednich montaży i demontaży pompy... I to w wielkim skrócie prawie trzy miesiące historii naprawy pompy wtryskowej Lukas/Delphi w Fiacie Doblo '04, 1,9D Pozdrawiamy z trasy - Ja i Doblo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > Witam, dawno mnie tu nie było... Ale jestem mocno zdesperowany i szukam pomocy... > Mam służbowe Doblo 1,9D (nie żadne JTD - wolnossący)z 2004r i kończy się w nim pompa wtryskowa. > Niestety pompa jest nie Bosch tylko Lukas i wszystkie warsztaty zajmujące się serwisem diesli > rozkładają ręce... Nie sądziłem, że to taki problem... > Szukam solidnej firmy która to naprawi... Obdzwoniłem kilka warsztatów z południowej Polski - moze > źle szukałem... W razie czego mogę załatwic nowke w bardzo dobrych $ - potrzebowalbym jednak VIN zeby sprawdzic co tam siedzi.. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 z ciekawości zapytam ile kosztowała regeneracja, bo w moim punto wołali 3.000 i skończyło się podmianką na jakiś inny model (za 1.500). Z tego powodu zresztą pozbyłem się klimatyzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > z ciekawości zapytam ile kosztowała regeneracja, bo w moim punto wołali 3.000 i skończyło się > podmianką na jakiś inny model (za 1.500). Z tego powodu zresztą pozbyłem się klimatyzacji Co ma klimatyzacja do pompy wtryskowej?? Rozumiem, że sprzedałeś części z klimatyzacji i za uzyskane pieniądze naprawiłeś pompę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Co ma klimatyzacja do pompy wtryskowej?? nie wiem, nie działa a podobno powodem jest fakt, iż na wiązce kabli dynda cały przyłącz do pompy która została wymontowana edit od tego czasu również świeci kontrolka pompy i nie chyba działa immo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 > nie wiem, nie działa a podobno powodem jest fakt, iż na wiązce kabli dynda cały przyłącz do pompy > która została wymontowana > edit > od tego czasu również świeci kontrolka pompy i nie chyba działa immo oj to co kolega zrobi przy ewentualnej odsprzedaży? klima nie działa, pali się błąd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 > oj to co kolega zrobi przy ewentualnej odsprzedaży? nic , auto firmowe szef bedzie sprzedawał >klima nie działa, jest sprawna ale...... , jak się komuś będzie chciało kombinować to pewnie ją uruchomi, w końcu w autach ze starszym typem pompy też były klimatyzacje (myślę że to kwestia sterownika, ale się nie znam). Pewnie nawet da się ją uruchomić na stałe tylko czy tak mozna > pali się błąd.... pali,nie ma co ukrywać, ale autko chodzi jak przecinak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 > pali,nie ma co ukrywać, ale autko chodzi jak przecinak. ale zawsze przy odsprzedaży to będzie dla Ciebie problem, 9 na 10 zrezygnuje z zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > z ciekawości zapytam ile kosztowała regeneracja, bo w moim punto wołali 3.000 i skończyło się > podmianką na jakiś inny model (za 1.500). Z tego powodu zresztą pozbyłem się klimatyzacji Odświeżę temat, bo pompa po 3ch latach znów zaczęła sie sypać - (ok 80kkm przejechała) Pan Mazanek z Woźnik k/Częstochowy wymienił ją na zwykła i po dwóch dniach auto hula jak nówka za połowę kwoty wydanej kiedyś tam na regeneracje... http://allegro.pl/doblo-pompa-wtryskowa-1-9d-lucas-epic-manualna-i3056394471.html Teraz widzę, ze POLAK POTRAFI - jest to naprawa standartowa - wymiana niewypału EPICA na zwykła pompę... Tylko może ktoś organoleptycznie potwierdzić niższe zużycie paliwa? Dzis zalałem Doblo do pełna i będę go sprawdzał, a co do mocy - ponoć miał być słabszy - jakoś tego nie odczułem a wręcz przeciwnie, lepiej rano pali, i żywszy jest - i tak to tylko było wg papierów 63KM.... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > ... http://allegro.pl/doblo-pompa-wtryskowa-1-9d-lucas-epic-manualna-i3056394471.html > Teraz widzę, ze POLAK POTRAFI - jest to naprawa standartowa - wymiana niewypału EPICA na zwykła pompę... Widzę że nawet w znacznie młodszych samochodach wraca się do mechanicznej pompy ... W BXach były montowane dwie pompy: BOSCH i EPIC. EPIC pomimo mechaniki miał jeszcze jakiś kawałek elektroniki/elektryki, bo np. pobierał sygnał z jednego z wtryskiwaczy. Podobno na EPICu autko lepiej jeździ w zakresie obrotów 1000-1500, u mnie na BOSCHu w tym zakresie trzeba operować pedałem przyspieszenia bardzo, ale to bardzo delikatnie, no i dźwięk silnika nie jest zbyt przyjemny ... PS. Nie wiem jakie normy emisji spalin spełnia doblo, ale możesz mieć problemy na przeglądzie po zmianie pompy na mechaniczną, czego oczywiście nie życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junk65 Napisano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > PS. Nie wiem jakie normy emisji spalin spełnia doblo, ale możesz mieć problemy na przeglądzie po > zmianie pompy na mechaniczną, czego oczywiście nie życzę Od 4ech lat ni emam katalizatora i jakoś daje rade - wczoraj kolega za mną jechał i nic więcej nie dymi... A fakt - do 2k obr trzeba delikatnie z gazem, i dźwięk silnika inny - tu sie zgadzam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.