badmojo Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Witam Panowie, szukam pomocy bo już powoli mi się kończą rozwiązania miałem mały problem z alternatorem (najprawdopodobniej padł regulator napięcia) - na zimno bylo ok, im cieplejszy samochód tym bardziej padało ładowanie aż końcowo na ciepłym zapalała sie kontrolka i kuniec prundu. przy pomiarach były wahania od 0 do 13,9V bez obciążenia - tzn ładowanie na chwilę jakby znikało (mierzone na alternatorze) no to wymieniłem sobie alternator- na 90A z 70A. niby regenerowany. Wszystko ok ale: Altek wyje czasami, i potrafi sobie zamrugać tak czasami powyżej 3tys RPM. Ładowanie na nowym altku, mierzone na aku - stałe ale ~13V przy obciążeniu (światła, dmuchawa na maxa, radio) spada do ~12V. Pytanie czy to znowu :/ lipny altek czy moze jeszcze powinienem jakieś masy poczyścic czy jak... Negatywnych objawów jak na razie nie widać- światła nie przygasają na wolnych, nie mrugają, nie ma problemu z odpalaniem. Dodatkowo (nie wiem czy to istotne) samochód zaczął przerywać powyżej 3K RPM - nie ważne czy Nitro czy PB. nowe świece już poczta wiezie, kopułka będzie dzisiaj czyszczona. LPG+PB, zapłon wyprzedzony o ~7stopni + oszukajka map sensora (nie pozwala opóźniać zaplonu pod obciążeniem) jakies opinie? rady? pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 Styki przeczysc, klemy. Jak wyje to łożyska zapewne także nie wydaje mi się, że był regenerowany. Obudowa chociaż ładnie się świeci ? Zdejmij pasek i zobacz czy nie ma luzu na kółku i czy lekko się kręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.