tomal77 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 panowie co ile km wymieniamy świece? i jaki typ silnik 1.2 bo moze moje dziwne objawy i bialy dym to przez swiece bo maja ponad 50 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > panowie co ile km wymieniamy świece? i jaki typ silnik 1.2 bo moze > moje dziwne objawy i bialy dym to przez swiece bo maja ponad 50 > 000 40kkm więc czas na wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisbb Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > panowie co ile km wymieniamy świece? 40kkm > moje dziwne objawy Jakie > bo maja ponad 50000 Oj przeholował Kolega troszeczkę Pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomal77 Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > 40kkm > Jakie > Oj przeholował Kolega troszeczkę > Pozdr, Autko dziwnie chodzi jakies nierownomierne obroty silnika jak by sie zapychalo cos, ostatnio mi zgasl na zakrecie zobacz na moj post z soboty tam opisalem co sie dzieje i moze mi cos poradzisz od czasu do czasu tak kopci i zastanawiam sie czy to moze byc wina świec a nie np uszczelka pod glowica.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luzak Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Należy wymieniać podobno co 30kkm. Co do typu to podobno NGK są dobre, ale symbolu nie pamiętam DCPR8EKC jakoś tak, dwuelektrodowe mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomal77 Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Należy wymieniać podobno co 30kkm. > Co do typu to podobno NGK są dobre, ale symbolu nie pamiętam DCPR8EKC > jakoś tak, dwuelektrodowe mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Należy wymieniać podobno co 30kkm. Co 40kkm, wg książki serwisowej Wymień świece i zobacz jak chodzi, chociaż biały dym, to raczej nie wina świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzycho Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Należy wymieniać podobno co 30kkm. > Co do typu to podobno NGK są dobre, ale symbolu nie pamiętam DCPR8EKC > jakoś tak, dwuelektrodowe mam. W instrukcji jest co 40 kkm i wg mnie częściej nie ma sensu - chyba że są jakieś niepokojące objawy. U mnie po takich okersach świece wyglądały bardzo ładnie i pewnie jeszcze by sporo pośmigały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisbb Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Autko dziwnie chodzi jakies nierownomierne obroty silnika jak by sie > zapychalo cos, ostatnio mi zgasl na zakrecie A jest instalka LPG ? Jeżeli tak to może byc cos z regulacją > zobacz na moj post Biały dymek z rury to jeszcze nic strasznego - sam jak rano odpalam to takie kłęby się unoszą że cho cho po nagrzaniu dymek znika , no chyba że jest duża wilgotność powietrza to wtedy coprawda w mniejszy stopniu ale dymek jest. Jest to rzeczą normalną i niema się co martwić. A obroty myślę że po takim przebiegu na jednym kpl. świec mogą się one dawać we znaki. Wymień na NGK (tylko czy w 1,2 są jedno czy dwuelektrodowe)i zobaczysz czy jest poprawa. Filtr powietrza kiedy był wymieniany? Może już czas na niego Ewentualnie jeszcze zła jakość paliwa może coś tu knocić. Uszczelke raczej na ten czas bym zostawił w spokoju. Pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomal77 Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > A jest instalka LPG ? Jeżeli tak to może byc cos z regulacją > Biały dymek z rury to jeszcze nic strasznego - sam jak rano odpalam > to takie kłęby się unoszą że cho cho po nagrzaniu dymek znika , > no chyba że jest duża wilgotność powietrza to wtedy coprawda w > mniejszy stopniu ale dymek jest. Jest to rzeczą normalną i niema > się co martwić. A obroty myślę że po takim przebiegu na jednym > kpl. świec mogą się one dawać we znaki. Wymień na NGK (tylko > czy w 1,2 są jedno czy dwuelektrodowe)i zobaczysz czy jest > poprawa. Filtr powietrza kiedy był wymieniany? wlasnie filtr powietrza wymienie tez dzis ! bo ma juz 23000 Może już czas na > niego Ewentualnie jeszcze zła jakość paliwa może coś tu > knocić. > Uszczelke raczej na ten czas bym zostawił w spokoju. > Pozdr, dzis jadac do pracy tez mialem dziwne rzeczy po drodze o nagle na luzie obroty siegaly 3000 zjechalem na parking i podnosze maske linka gazu sie nie zaciela wszystko ok gasze auto odpalam i to samo odrazu na 3000 wskoczyl! po 4 razie postanowilem ruszyc a tu nagle obroty OK :D nie wiem co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walciu Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > dzis jadac do pracy tez mialem dziwne rzeczy po drodze o nagle na > luzie obroty siegaly 3000 zjechalem na parking i podnosze maske > linka gazu sie nie zaciela wszystko ok gasze auto odpalam i to > samo odrazu na 3000 wskoczyl! po 4 razie postanowilem ruszyc a > tu nagle obroty OK :D nie wiem co jest Silniczek krokowy prosi się o przeczyszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Fabrycznie są dwuelektrodowe, ale ja założyłem kiedyś NGK jednoelektrodowe i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaux Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Fabrycznie są dwuelektrodowe, ale ja założyłem kiedyś NGK > jednoelektrodowe i było ok. jesli jest tylko benzyna to najlepiej zaloz Brisk'i bezelektrodowe, mialem takie w poprzednim gokarcie (saxo VTS) i bylo super , a jesli jest instalka to ja zdecydowanie polecam Brisk'i Silver - specjalnie pod LPG z cienka srebrna elektroda ja zalozylem takie w sobote i rezultat jak przy biturbo REWELACJA polecam wazne tylko zeby dobrze dobrac wersje do silnika: odpowiednie wymiary oczywiscie ale i ciepłota świec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioWeekend Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Ostatnio goszcząc w "moim" ASO pan poinformował mnie, że czeka mnie wymiana świeczek przy 120 tys. km. bo ostatnio wymiana była przy 80 tys. km tj. po 40 tys. km obowiązkowo trzeba to uczynić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomal77 Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Ostatnio goszcząc w "moim" ASO pan poinformował mnie, że czeka mnie > wymiana świeczek przy 120 tys. km. bo ostatnio wymiana była > przy 80 tys. km tj. po 40 tys. km obowiązkowo trzeba to uczynić dam rade sam wymienic swiece gdzie one sa w silniku ? pod plastykowa pokrywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioWeekend Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > dam rade sam wymienic swiece gdzie one sa w silniku ? pod plastykowa > pokrywa? To jest teoretycznie bardzo proste ALE Jak nigdy tego nie robiłeś to ja bym nie ryzykował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > dam rade sam wymienic swiece gdzie one sa w silniku ? pod plastykowa > pokrywa? dasz rade po warunkiem ze masz odpowiedni klucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Należy wymieniać podobno co 30kkm. ksiazkowo co 40 > Co do typu to podobno NGK są dobre, ale symbolu nie pamiętam DCPR8EKC > jakoś tak, dwuelektrodowe mam. mam takie same juz drugi komplet i polecam je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.