Skocz do zawartości

Peugeot 405 1,3 benzyna - gaz. Brak prądu na świecach.


brzezin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z prądem, sytuacja jest następująca kreci rozrusznik a nie daje pradu na świece, z cewki wychodzi na aparat 10,5 volta a z aparatu zaplonowego na przewodach na swiece przy kreceniu nie ma wcale pradu, aparat w srodku wyglada normalnie oczyczyscilem go i dalej nic z tego na zaciag zapala bez problemu jak jest cieply to tez zapala a zimny nic zero mozna krecic az bateria padnie. Co to moze byc ? juz wszystkie kable posprawdzalem miernikiem i niby jest dobrze wyglada na to ze to apart jest trafiony ale nie wiem nawet jak go sprawdzic ? Prosze o wszelkie rady. confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mam problem z prądem, sytuacja jest następująca kreci rozrusznik a

> nie daje pradu na świece, z cewki wychodzi na aparat 10,5 volta

> a z aparatu zaplonowego na przewodach na swiece przy kreceniu

> nie ma wcale pradu, aparat w srodku wyglada normalnie

> oczyczyscilem go i dalej nic z tego na zaciag zapala bez

> problemu jak jest cieply to tez zapala a zimny nic zero mozna

> krecic az bateria padnie. Co to moze byc ? juz wszystkie kable

> posprawdzalem miernikiem i niby jest dobrze wyglada na to ze to

> apart jest trafiony ale nie wiem nawet jak go sprawdzic ? Prosze

> o wszelkie rady.

1. nie było silnika 1.3

2. jeśli mierzysz zwykłym miernikiem napięcie wychodzące z cewki to życzę powodzenia i lepiej daj sobie spokój z grzebaniem w tym samochodzie bo nie masz podstawowych wiadomości na temat działania układu zapłonowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. nie było silnika 1.3

> 2. jeśli mierzysz zwykłym miernikiem napięcie wychodzące z cewki to

> życzę powodzenia i lepiej daj sobie spokój z grzebaniem w tym

> samochodzie bo nie masz podstawowych wiadomości na temat

> działania układu zapłonowego

miom zdaniem

padł akumulator

za niskie napięcie ,i nie ma szans aby wytworzyc iskre na swiecach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miom zdaniem

> padł akumulator

> za niskie napięcie ,i nie ma szans aby wytworzyc iskre na swiecach

aku pod prostownikiem smile.gif nie moj samochod tylko szwagra, pisze na waszym forum po sasiedzku gdyz sam mam astre i cieniasa smile.gif moze ktos sie spotkal z takim problemem smile.gif wiec kazda opcja bedzie sprawdzona. 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. nie było silnika 1.3

> 2. jeśli mierzysz zwykłym miernikiem napięcie wychodzące z cewki to

> życzę powodzenia i lepiej daj sobie spokój z grzebaniem w tym

> samochodzie bo nie masz podstawowych wiadomości na temat

> działania układu zapłonowego

jeżeli masz wieksze to podpowiedz od tego forum sluzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.