Rejmi Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > wolalbym cos wygladajacego jak koncowka ori czyli owalna. owalne koncowki ma speeder po ok 80 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mik Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 takie znalazlem bliskie oryginalowi: http://moto.allegro.pl/item972731068_koncowka_tlumika_nierdz_speeder_wys_0_zl.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > takie znalazlem bliskie oryginalowi: > http://moto.allegro.pl/item972731068_koncowka_tlumika_nierdz_speeder_wys_0_zl.html miał tu ktoś w ogóle ori końcówkę? ( nie pisze o 100HP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > miał tu ktoś w ogóle ori końcówkę? ( nie pisze o 100HP) a kto by dal worek zlota za kawalek blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > zerknij na tlumik Wolfiego - identyczne koncowki masz na allegro - ulter w cenie ok 50 zl nie sa identyczne brak im dyfuzora > albo jezeli lubisz jak ladnie burczy to machnij sobie calego ulterka - cena do 400 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > wolalbym cos wygladajacego jak koncowka ori czyli owalna. > nie nie. zostaje oryginalny tlumik. po drugie to diesel to nie wiem jakby to brzmialo. ale i tak > zostaje stary. ulterowa do diesla nie jest p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > ulterowa do diesla nie jest p&p trzeba troche pilnikiem sie pobawić by wypiłować większy otwór w tych blachach w srodku a wszystko przez to ze diesel ma wiekszą srednice rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > trzeba troche pilnikiem sie pobawić by wypiłować większy otwór w tych blachach w srodku a > wszystko przez to ze diesel ma wiekszą srednice rury egzakli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > egzakli Ja i tak wole owalną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mik Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 witam ponownie dzisiaj odebralem kieszen na radio z ASO (68zl), zamontowalem radio i wszystko gra jak trzeba. koncowki tlumika dalej szukam. na allegro sa nawet fajne ale jakies strasznie dlugie. musze dobrac cos, co nie bedzie wystawalo poza zderzak, no chyba ze z 1cm kolejne pytanie: mysle zamontowac halogeny z przodu. manuala juz mam ale zauwazylem, ze w multijecie, lewa zaslepke halogenu mam wycieta. wnioskuje, ze za nia jest intercooler. czy ramki pod halogeny tez sa w wersji do diesla czy bedzie trzeba porzezbic i wyciac w nich otwory, zeby IC dostawal powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > witam ponownie > dzisiaj odebralem kieszen na radio z ASO (68zl), zamontowalem radio i wszystko gra jak trzeba. > koncowki tlumika dalej szukam. na allegro sa nawet fajne ale jakies strasznie dlugie. musze dobrac > cos, co nie bedzie wystawalo poza zderzak, no chyba ze z 1cm > kolejne pytanie: > mysle zamontowac halogeny z przodu. manuala juz mam ale zauwazylem, ze w multijecie, lewa zaslepke > halogenu mam wycieta. wnioskuje, ze za nia jest intercooler. czy ramki pod halogeny tez sa w > wersji do diesla czy bedzie trzeba porzezbic i wyciac w nich otwory, zeby IC dostawal > powietrze? są - ja taką mam w benzyniaku jeżeli kupisz zwykłą nóż do tapet i po 5 minutach masz wersję MJ edyszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > witam ponownie > dzisiaj odebralem kieszen na radio z ASO (68zl), zamontowalem radio i wszystko gra jak trzeba. > koncowki tlumika dalej szukam. na allegro sa nawet fajne ale jakies strasznie dlugie. musze dobrac > cos, co nie bedzie wystawalo poza zderzak, no chyba ze z 1cm > kolejne pytanie: > mysle zamontowac halogeny z przodu. manuala juz mam ale zauwazylem, ze w multijecie, lewa zaslepke > halogenu mam wycieta. wnioskuje, ze za nia jest intercooler. czy ramki pod halogeny tez sa w > wersji do diesla czy bedzie trzeba porzezbic i wyciac w nich otwory, zeby IC dostawal > powietrze? Leżą mi dwie takie ramki lewe w piwnicy, jak byś chciał taką to daj znać na priv. Ja w obu pandach miałem końcówkę tłumika ultera owalną. Lekko długawa była wiec ją obciołem 2cm Niestety panda ma strasznie blisko tłumik względem zderzaka i z końcówką niema lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mik Napisano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > Leżą mi dwie takie ramki lewe w piwnicy, jak byś chciał taką to daj znać na priv. > Ja w obu pandach miałem końcówkę tłumika ultera owalną. Lekko długawa była wiec ją obciołem 2cm > Niestety panda ma strasznie blisko tłumik względem zderzaka i z końcówką niema lekko a nie pamiesz moze, co to byl za model koncowki? i ona byla przykrecana na srube czy ja spawales? fajnie jakby byla przykracana, bo przy zmianie tlumika nie musialbym potem kupowac nowej koncowki. chociaz, tlumika przeciez nie zmienia sie co miesiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > a nie pamiesz moze, co to byl za model koncowki? i ona byla przykrecana na srube czy ja spawales? > fajnie jakby byla przykracana, bo przy zmianie tlumika nie musialbym potem kupowac nowej > koncowki. chociaz, tlumika przeciez nie zmienia sie co miesiac http://www.ulter.com.pl/index.php?show=konc&typ=4 tak mi sie cos przypomina ze to była NX-10 ale glowy nie dam. Na śrubkę przykręcana z tym ze by była wyżej podłożylem u góry miedzy końcówką a rurką kilka blach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mik Napisano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 doposazania ciag dalszy kompletuje wlasnie elementy do montazu halogenkow tyle, ze zamontuje tam dzienne. koncowki tlumika dalej szukam bo ciezko jest cos dobrac. mysle tez, o ori nakladkach alu na progi - co o tym myslicie? dokladal ktos sterowanie radiem z kola kierownicy? trzeba jakiej kabelki ciagnac do radia czy jak? ps. Vito dzieki bradzo za rameczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > doposazania ciag dalszy > kompletuje wlasnie elementy do montazu halogenkow tyle, ze zamontuje tam dzienne. > koncowki tlumika dalej szukam bo ciezko jest cos dobrac. > mysle tez, o ori nakladkach alu na progi - co o tym myslicie? > dokladal ktos sterowanie radiem z kola kierownicy? trzeba jakiej kabelki ciagnac do radia czy jak? > ps. Vito dzieki bradzo za rameczke Ty masz dynamita z września 2005 ja mam identycznego z tego samego miesiąca ( bordowa) u mnie były wtyczki do sterowania za radiem. Trzeba tam troche pokopać i powinneś znajść taką śmieszna wtyczke 3 kolorową. Jak będziesz ją miał to potrzebujesz tylko kiere z guzikami i zespolony z 3 wtyczkami wychodzącymi z taśmy Z tego co sie orientuje to kable z kiery idą bezpośrednio do radia z pominięciem body Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.