Skocz do zawartości

Hamulce - przewód elastyczny


Micoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio podczas jazdy drive.gif przy próbie hamowania pedał wpadł w podłogę. Okazało się że elastyczny przewód powiedział 30.GIF Mam zamiar wymienić obydwa przewody i wlać nowy płyn. Co jeszcze powinienem wymienić i na co zwrócić uwagę przy wymianie?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... hmm.gif w zasadzie to nie ma konieczności wymiany "czegoś jeszcze" poza samymi przewodami, prawdę mówiąc to jeśli drugi przewód jest w porządku to nie ma potrzeby go wymieniać. Natomiast płyn hamulcowy w całym układzie - jak najbardziej wskazane waytogo.gif

Zupełnie inną sprawą jest to co się stanie podczas próby wymiany grinser006.gif Mogą być spore problemy z odkręceniem przewodu elastycznego od sztywnego i sztywny zwyczajnie może się zniszczyć, a wtedy może zajść potrzeba wymiany przewodów aż do pompy. Wszystko zależy od tego jak stare są te przewody oraz jak ktoś to poskładał ok.gif Przy odpowietrzaniu też mogą być problemy, bo czasem odpowietrzniki się zapiekają i urywają, wtedy pozostaje użycie takiego "wykrętaka" (rozwiercasz niedużym wiertłem i wkręcasz go - ma lewy gwint) lub rozwiercenie, nagwintowanie i wkręcenie nowego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm... w zasadzie to nie ma konieczności wymiany "czegoś jeszcze" poza samymi przewodami, prawdę

> mówiąc to jeśli drugi przewód jest w porządku to nie ma potrzeby go wymieniać. Natomiast płyn

> hamulcowy w całym układzie - jak najbardziej wskazane

> Zupełnie inną sprawą jest to co się stanie podczas próby wymiany Mogą być spore problemy z

> odkręceniem przewodu elastycznego od sztywnego i sztywny zwyczajnie może się zniszczyć, a

> wtedy może zajść potrzeba wymiany przewodów aż do pompy. Wszystko zależy od tego jak stare są

> te przewody oraz jak ktoś to poskładał

Prawdopodobnie są oryginalne, czyli już 11 lat, a wtedy wolę wymienić obydwa, a nie czekać aż drugi pęknie

> Przy odpowietrzaniu też mogą być problemy, bo czasem

> odpowietrzniki się zapiekają i urywają, wtedy pozostaje użycie takiego "wykrętaka"

> (rozwiercasz niedużym wiertłem i wkręcasz go - ma lewy gwint) lub rozwiercenie, nagwintowanie

> i wkręcenie nowego

odpowietrznik ma lewy gwint?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawdopodobnie są oryginalne, czyli już 11 lat, a wtedy wolę wymienić obydwa, a nie czekać aż drugi

> pęknie

W sumie słusznie ok.gif

> odpowietrznik ma lewy gwint?

Nie, odpowietrznik ma normalny gwint, mówiłem o tych wykrętakach, one mają lewe gwinty, specjalnie po to żeby dało się wykręcić coś, co się urwało i nie ma już za co "złapać" waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.