Micoo Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 Witam, ostatnio podczas jazdy przy próbie hamowania pedał wpadł w podłogę. Okazało się że elastyczny przewód powiedział Mam zamiar wymienić obydwa przewody i wlać nowy płyn. Co jeszcze powinienem wymienić i na co zwrócić uwagę przy wymianie? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 Hmmm... w zasadzie to nie ma konieczności wymiany "czegoś jeszcze" poza samymi przewodami, prawdę mówiąc to jeśli drugi przewód jest w porządku to nie ma potrzeby go wymieniać. Natomiast płyn hamulcowy w całym układzie - jak najbardziej wskazane Zupełnie inną sprawą jest to co się stanie podczas próby wymiany Mogą być spore problemy z odkręceniem przewodu elastycznego od sztywnego i sztywny zwyczajnie może się zniszczyć, a wtedy może zajść potrzeba wymiany przewodów aż do pompy. Wszystko zależy od tego jak stare są te przewody oraz jak ktoś to poskładał Przy odpowietrzaniu też mogą być problemy, bo czasem odpowietrzniki się zapiekają i urywają, wtedy pozostaje użycie takiego "wykrętaka" (rozwiercasz niedużym wiertłem i wkręcasz go - ma lewy gwint) lub rozwiercenie, nagwintowanie i wkręcenie nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micoo Napisano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 > Hmmm... w zasadzie to nie ma konieczności wymiany "czegoś jeszcze" poza samymi przewodami, prawdę > mówiąc to jeśli drugi przewód jest w porządku to nie ma potrzeby go wymieniać. Natomiast płyn > hamulcowy w całym układzie - jak najbardziej wskazane > Zupełnie inną sprawą jest to co się stanie podczas próby wymiany Mogą być spore problemy z > odkręceniem przewodu elastycznego od sztywnego i sztywny zwyczajnie może się zniszczyć, a > wtedy może zajść potrzeba wymiany przewodów aż do pompy. Wszystko zależy od tego jak stare są > te przewody oraz jak ktoś to poskładał Prawdopodobnie są oryginalne, czyli już 11 lat, a wtedy wolę wymienić obydwa, a nie czekać aż drugi pęknie > Przy odpowietrzaniu też mogą być problemy, bo czasem > odpowietrzniki się zapiekają i urywają, wtedy pozostaje użycie takiego "wykrętaka" > (rozwiercasz niedużym wiertłem i wkręcasz go - ma lewy gwint) lub rozwiercenie, nagwintowanie > i wkręcenie nowego odpowietrznik ma lewy gwint? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 > Prawdopodobnie są oryginalne, czyli już 11 lat, a wtedy wolę wymienić obydwa, a nie czekać aż drugi > pęknie W sumie słusznie > odpowietrznik ma lewy gwint? Nie, odpowietrznik ma normalny gwint, mówiłem o tych wykrętakach, one mają lewe gwinty, specjalnie po to żeby dało się wykręcić coś, co się urwało i nie ma już za co "złapać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 > odpowietrznik ma lewy gwint? chodzi mu o takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.