supiotr Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 Jakies wady, zalety, typowe przypadłosci tego modelu? Można liczyć na bezproblemową eksploatację tak do okolic 200kkm? Siedzi tam jakis DPF? Zakładamy,że egzemplarz z nalotem poniżej 100kkm, krajowy, serwisowany i dogłebnie prześwietlony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Bezproblemowy to on może i jest, ale dosyć nietypowy i kosztowny przy ew. wymianach (np. wydech). Ja miałem brać z firmy, ale odpuściłem. Edit - nie doczytałem, mi chodziło o 2.2 177KM, o 150Km nic nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senna Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 To może ja wtrące swoje 0,03 PLN odnośnie tego auta. Jeżdżę takim od nowości, wersja SOL+ z maja 2008 roku. Tak na szybko: - 1kkm - "padł" jeden ksenon, - 8kkm - "padł" drugi ksenon, - 12kkm - zgasła deska rozdzielcza, zanim umówiłem się w ASO sama się naprawiła i problem do dzisiaj (73kkm) nie powrócił, - 44 kkm - problem z zaworem EGR, samochód stracił jakąkolwiek chęć do jazdy, gdyby nie to, że serwis mam w zasięgu wzroku byłaby pewnie lawta a tak dotoczyłem się jakoś do serwisu (postój w serwisie 3 dni), - 68kkm - padła uszczelka pod głowicą (wg. serwisu wada fabryczna silnika 2.2)... skończyło się w zasadzie na wymianie silnika - 68kkm - po przejechaniu 80 kilometrów po naprawie laweta - źle skręcony dolot rozpadł się i auto ponownie miało werwę małego fiata Ale to nie wszystko, to co najbardziej wkurzało mnie w tym samochodzie to problemy z zapalaniem poniżej -7 stopni i duże spalanie oleju. Obie te usterki były główną przyczyną wymiany silnika "przy okazji" uszczelki pod głowicą. Po tej wymianie problemy z zapalaniem i spalaniem oleju skończyły się (od napawy przjechałem jakieś 4kkm). Aha - z drobnostek aczkolwiek upierdliwych - odpadła podsufitka, klekocze non-stop podłokietnik (skręcany co każdy przegląd) i odkleiła się uszczelka pod tylnią szybą (wpadła pewnego dnia do bagażnika). Ogólnie wyżej cenię serwis Toyoty od samego samochodu. Ale po tym co doświadczyłem z autem bez gwarancji raczej bym się nie pakował w Avensisa. Jak masz jeszcze jakieś konkretne pytania odnośnie tego samochodu to chętnie odpowiem. Pozdrawiam, Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Dzięki za ten... mało optymistyczny, ale ważny dla mnie wpis. Szczerze mówiąc myślałem, że te samochody są tak bezproblemowe jak Yaris mojej żony, czy Corollka e12 w rodzinie z gigantycznym już nalotem (prawie 300kkm). Może trzeba szukać poczciwej benzyny 1.8 i w ten sposób zminimalizować chociaż problemy silnikowe Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 A pomijając kwestie silnikowe, to ten Aven miał jakies problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > Dzięki za ten... mało optymistyczny, ale ważny dla mnie wpis. Szczerze mówiąc myślałem, że te > samochody są tak bezproblemowe jak Yaris mojej żony, czy Corollka e12 w rodzinie z > gigantycznym już nalotem (prawie 300kkm). Może trzeba szukać poczciwej benzyny 1.8 i w ten > sposób zminimalizować chociaż problemy silnikowe > Pzdr W e12 też były problemy z silnikami. Atutem toyoty jest to, że raczej bez problemów robili to w ramach kampanii. Generalnie loteria z trafieniem bezproblemowego egzemplarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > W e12 też były problemy z silnikami. Do 2005 r. Atutem toyoty jest to, że raczej bez problemów robili to w > ramach kampanii. > Generalnie loteria z trafieniem bezproblemowego egzemplarza. Etam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 E tam... Tam są zawsze jakieś problemy. Jak jedno poprawią to drugie zaczynają psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groszek Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 > To może ja wtrące swoje 0,03 PLN odnośnie tego auta. a mialo byc tak pieknie... z innej beczki, ale mysle, ze nadal we wlasciwym kregu : jak sprawuja sie Accordowe i-CTDI? poza wtryskiem Bosha jest to konstrukcja czysto japonska, jak pamietam pytam z czystej ciekawosci, bo kolega z pracy cos nadmienial ze dosc dzwoniacy jest ten silnik (2006), a konkretnie niby rozrzad na lancuszku, i jest to TTTM wg ASO Hondy... prawda to? czy sa to trwale silniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 topily sie plastiki kloszy przy ksenonach , dosc droga niestety wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Poszperałem trochę w sieci i jakos tak rózowo z tymi Avenami nie jest Generalnie chwalona jest przede wszsytkim I gen samochodu, T25 już ma swoje choroby. Ciekawe jak bedzię z modelem obecnym. Nic to, zmiana auta jest zaplanowana na za jakiś czas, ciśnienia nie ma, a ja szukam kolejnych typów, choć Avena nie skreslam, ale po różnych wiadomościach, wolałbym chyba benzynę 1.8 niz diesla, mimo droższego tankowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > topily sie plastiki kloszy przy ksenonach , dosc droga niestety wymiana Po lifcie też? Wiem, że w t25 przed w zwykłej soczewce odbłyśnik z mocowaniem żarówki matowił się, topił, kruszał. W ksenie tylko matowił. Potem poprawili (wymieniali chyba nawet na gwarancji). Można też kupić komplet po regeneracji za 500 zł. U teścia taki jeździ (zwykłe żarówki) i bardzo zadowolony jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.