joshi Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 Mianowicie dzisiaj odpalił normalnie (ajumulatorek jest ok bo całą noc sie ładował) ale na niskich obrotach na luzie poprostu gaśnie, jak daje gaz to na wysokich trzyma ale jak spadnie na niskie to lipa Czy to może być wina uszczelki pod głowicą ? Bo zauważyłem wczoraj że uszczelka zaczyna przepuszczać olej, a dzisiaj miałem zamiar ją wymienić. Czy to mogą być zawory ? jestem umówiony na regulację ale dopiero w przyszłym tygodniu. Ja jestem zielony w temacie mechaniki. Proszę o Pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Mianowicie dzisiaj odpalił normalnie (ajumulatorek jest ok bo całą > noc sie ładował) ale na niskich obrotach na luzie poprostu > gaśnie, jak daje gaz to na wysokich trzyma ale jak spadnie na > niskie to lipa Czy to może być wina uszczelki pod głowicą ? Bo > zauważyłem wczoraj że uszczelka zaczyna przepuszczać olej, a > dzisiaj miałem zamiar ją wymienić. Czy to mogą być zawory ? > jestem umówiony na regulację ale dopiero w przyszłym tygodniu. > Ja jestem zielony w temacie mechaniki. Proszę o Pomoc Może tylko kompa trzeba zaprogramować Jeśli objawy , o których piszesz wystąpiły po ładowaniu aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 8 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Może tylko kompa trzeba zaprogramować > Jeśli objawy , o których piszesz wystąpiły po ładowaniu aku To się zaczęło kilka dni wcześniej zanim ładowałem pierwszy raz aku, bo w czasie jazdy lubił się zbuntować ale wystarczyło go jeszcze raz odpalić i jechał dalej. Po drugim takim incydencie umówiłem sie z mechanikiem na regulacje zaworów bo zaczął nierówno pracować, a wczoraj zobaczyłem tą uszczelke. Ja sie nie znam na mechanice i nie mam o tym bladego pojęcia (co nieco wiem bo dowiedziałem się z tego kącika) ale wydaje mi sie że to chyba będzie wina uszczelki bo skoro zaczyna przepuszczać olej to możliwe że dostaje się też powietrze ale nie wiem czy dobrze myśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > To się zaczęło kilka dni wcześniej zanim ładowałem pierwszy raz aku, > bo w czasie jazdy lubił się zbuntować ale wystarczyło go jeszcze > raz odpalić i jechał dalej. Po drugim takim incydencie umówiłem > sie z mechanikiem na regulacje zaworów bo zaczął nierówno > pracować, a wczoraj zobaczyłem tą uszczelke. Ja sie nie znam na > mechanice i nie mam o tym bladego pojęcia (co nieco wiem bo > dowiedziałem się z tego kącika) ale wydaje mi sie że to chyba > będzie wina uszczelki bo skoro zaczyna przepuszczać olej to > możliwe że dostaje się też powietrze ale nie wiem czy dobrze > myśle To musisz poczekać, aż się wypowiedzą mądrzejsi, bo nie chcę Ciebie wprowadzać w błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 8 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > To musisz poczekać, aż się wypowiedzą mądrzejsi, bo nie chcę Ciebie > wprowadzać w błąd Bo chciałem jechać do mochanika ale najpierw chciałem zasięgnąć opini kącikowych ekspertów żebym wiedział co powinno być ewentualnie wymienione bez zbędnych kosztów (czytaj: naciągania ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Mianowicie dzisiaj odpalił normalnie (ajumulatorek jest ok bo całą > noc sie ładował) ale na niskich obrotach na luzie poprostu > gaśnie, jak daje gaz to na wysokich trzyma ale jak spadnie na > niskie to lipa Czy to może być wina uszczelki pod głowicą ? Bo > zauważyłem wczoraj że uszczelka zaczyna przepuszczać olej, a > dzisiaj miałem zamiar ją wymienić. Czy to mogą być zawory ? > jestem umówiony na regulację ale dopiero w przyszłym tygodniu. > Ja jestem zielony w temacie mechaniki. Proszę o Pomoc Na pewno chodzi Ci o uszczelke pod głowicą, czy może uszczelke dekielka klawiatury Bo jeżeli o tę drugą to nie ma wpływu na pracę silnika (no chyba, że się tak leje, że kable WN pływają w oleju ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.