Fatal Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Witka Panowie jakie sa objawy uszkodzonej sondy lambdy ? czy powinna zapalic mi sie marchewka ? czy jak odpinam sonde a silnik jest rozgrzany to co sie dzieje proszę o pomoc bo już sam nie wiem czy sonda jest uszkodzona pozdrawiam i dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 u Ciebie, jak sonda jest uszkodzona, to moze zapalic sie marchewa, ale nie musi. moze zaczac wiecej palic, ale nie musi. jak ja odepniesz, to nie zapali sie z tego powodu marchewa, a odlaczenie w czasie pracy silnika raczej nie pociagnie za soba zadnej widocznej zmiany. BTW, sonda != sąda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 > Witka > Panowie jakie sa objawy uszkodzonej sondy lambdy ? czy powinna zapalic mi sie marchewka ? nie zawsze , zalezy od uszkodzenia sondy czy jak > odpinam sąde a silnik jest rozgrzany to co sie dzieje proszę o pomoc bo już sam nie wiem czy > sąda jest uszkodzona pozdrawiam i dzieki za pomoc będzie palil jak smok ,ale to trzeba przejechac troche , po ktoryms wlaczeniu powinien wywalic check engine , bynajmniej w p2 tak bylo a czemu sadzisz , ze sonda padla , co jest tego przyczyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Własnie dzisiaj sprawdzałem odłączyłem sonde i sie nie zaświeciła marchewka , wydaje mi się że silnik trzymał lepiej obroty czyli równe 900 , a z sonda spada do 800 i czepie silnikiem , ostatni w trasie zamiast 5 lub 6 litrów paliwa max, to spalił mi spokojnie ponad 7 litrów jak mozna inaczej sprawdzic czy ona jest temu wszystkiemu winna pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 > będzie palil jak smok w trybie miejskim nie zauwazylem roznicy kolo tych 8l/100km w korkach mi 1.2 8v 75km palilo. > po ktoryms wlaczeniu powinien wywalic > check engine , bynajmniej w p2 tak bylo on pyta o P1 - nie zapala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 > w trybie miejskim nie zauwazylem roznicy kolo tych 8l/100km w korkach mi 1.2 8v 75km palilo. w sumie walnieta sonda daje dopiero extra spalanie > on pyta o P1 - nie zapala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > Własnie dzisiaj sprawdzałem odłączyłem sonde i sie nie zaświeciła marchewka , wydaje mi się że > silnik trzymał lepiej obroty czyli równe 900 , a z sonda spada do 800 i czepie silnikiem , > ostatni w trasie zamiast 5 lub 6 litrów paliwa max, to spalił mi spokojnie ponad 7 litrów > jak mozna inaczej sprawdzic czy ona jest temu wszystkiemu winna pozdrawiam Najpewniej oscyloskopem. Miałem padniętą sondę i poza ekstra spalaniem nie było innych objawów ( no, może czasem szarpnął ). Kupiłem za 120 MagnetiMarelii i spokój. U mnie sonda dawała napięcie jakieś ale nie oscylowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe_00 Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > Witka > Panowie jakie sa objawy uszkodzonej sondy lambdy ? objawy mogą być dwojakie zbyt bogatej (najczęściej) lub zbyt ubogiej mieszanki ... w przypadku zbyt bogatej palił mi 15l/100km w mieście, drastycznie przekroczone CO w spalinach i czarna końcówka rury wydechowej w przypadku zbyt ubogiej , kicha prycha i nie jedzie bo mało paliwa dostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.