Morgan Napisano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2010 odnośnie tego co w temacie mam pytanie. Rozważam zakup takiego czegoś na własne potrzeby i nie tylko. Ci co są w temacie wiedzą o co chodzi. Sprzedawcy tegoż urządzenia piszą, że pasuje do wielu samochodów. W związku z tym mam zapytanie do Was. To, że oprogramowanie jest różne to wiem, ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o samą kostkę. Wiem, że do nie których samochodów trzeba przejściówki, bo jest inna wtyczka. No i właśnie chcę Was zapytać do których samochodów ona pasuje, a do których trzeba przejściówkę? Jeśli trzeba to jaką? Czy przejściówka ta pasuje tylko do jednego modelu/marki? Jeśli do różnych to do jakich? PS. szukajkę zwiedziłem, coś się dowiedziałem, ale to nie wszystko co bym chciał wiedzieć. Więc liczę na Waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2010 Oprogramowanie jest to samo do każdego samochodu. To ELM 327 odpowiada za tłumaczenie danych z samochodu. A software umie tylko rozmawiać z ELMem. Co do wtyczek - nie przejmuj się, bo w większości fizycznie pasuje wtyczka OBD2 a jeśli nie pasuje, to wystarczy odpowiednio pokostować z interfejsem w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 a czy ktoś próbował się połączyć w celu wykasowania błędów na tym sprzęcie i mu się nie udało? Jeśli tak to w jakim samochodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > a czy ktoś próbował się połączyć w celu wykasowania błędów na tym sprzęcie i mu się nie udało? > Jeśli tak to w jakim samochodzie? Nie chce mi się tu produkować od nowa: kliken machen. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > a czy ktoś próbował się połączyć w celu wykasowania błędów na tym sprzęcie i mu się nie udało? > Jeśli tak to w jakim samochodzie? Kasowałem błędy w Oplu Astrze Coupe. Elm 327 oprócz kasowania błędów i czytania danych w bardzo wielu standardach elektrycznych niewiele potrafi - ale to co potrafi jest wystarczające do DIAGNOSTYKI. Jeśli chce się coś pozmieniać, to trzeba kupić coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uboot Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Renault Scenic II (2005 rok) skasowany błąd EGR i czujnika klimatyzacji. Citroen Xsara 1.4 skasowany błąd przepływki i jakiegoś czujnika przepustnicy, nie pamiętam już dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 dokładnie, ma służyć tylko do diagnostyki, niczego więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > dokładnie, ma służyć tylko do diagnostyki, niczego więcej Fiat Panda i VW Polo błędy skasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 Lacetti , Almera N16 , Suzuki SX4 , Doblo 2007 MJ - bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Fiat Panda i VW Polo błędy skasowane Jak się chwalicie to ja też się pochwalę: mareaW, stilo 3d 1.6, stilo 5d 1.9jtd, stilo 3d 2.4 abart, brawa 1.9jtd, alfa 147 2.0, palioW(generacja albea) tylko poduszki Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.