koyack Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 Dzis autko odpalilo po godzinnej walce z aku i tu wlasnie pare problemow: -auto chodzilo troche na wolnych i po 15 min zgaslo i juz nie odpalilo w tym czasie nie udalo mi sie odpalic nawiewu, aku znowu pszedl pod prostownik auto odpalilo i wszystkie bajery juz dzialaly czyzbym ladowania nie mial?? jakie wartosci powinien wskazywac miernik napiecia na odpalonym i na zgaszonym silniku?? -co moze byc z tymi kierunkami nadal sie pala permanentnie dlatego zostaly odlaczone zeby aku nie siadal i to tylko prawa strona (na desce pali mi sie ciagle lampka kierunkowskazów) Jakies propozycje?? Pozdrawiam Koyack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 14,4V na wolnych obrotach i wlaczonych swiatlach mijania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > 14,4V na wolnych obrotach i wlaczonych swiatlach mijania... Przy nagrzanym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Przy nagrzanym silniku u mnie odrazy po uruchomieniu wskazywał dzisiaj 14.38V, a na zgaszonym silniku 13.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > u mnie odrazy po uruchomieniu wskazywał dzisiaj 14.38V, a na > zgaszonym silniku 13.2 No to chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Przy nagrzanym silniku A co za roznica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > A co za roznica... Chodziło mi o napięcie jakie podaje alternator po osiągnięciu temperatury roboczej, czyli jakieś 80 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Chodziło mi o napięcie jakie podaje alternator po osiągnięciu > temperatury roboczej, czyli jakieś 80 stopni Z tego co wiem, to alternator podaje wyzsze napiecie, ktore jest "obcinane" na regulatorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Z tego co wiem, to alternator podaje wyzsze napiecie, ktore jest > "obcinane" na regulatorze... ale powinno być chyba jednakowe, niezależnie od temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > ale powinno być chyba jednakowe, niezależnie od temperatury Tak tez mysle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Z tego co wiem, to alternator podaje wyzsze napiecie, ktore jest > "obcinane" na regulatorze... Coś tam kiedyś w szkole słyszałem o zależności oporności od temperatury przewodnika, ale ja się nie znam...nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > u mnie odrazy po uruchomieniu wskazywał dzisiaj 14.38V, a na > zgaszonym silniku 13.2 u mnie dzisaj po całonocnym ładowaniu akumulatora było 13,1.Więc u Ciebie jest rewelacyjny akumulatorek(zawsze przy wyłączonym silniku troche prądu podkradnie np. zegarek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > u mnie dzisaj po całonocnym ładowaniu akumulatora było 13,1.Więc u > Ciebie jest rewelacyjny akumulatorek(zawsze przy wyłączonym > silniku troche prądu podkradnie np. zegarek) no w końcu to jest Centra, a nawet jak wyciągniesz akumulator to nie bedzie ci wskazywał tyle co podczas pracującego silnika, nie ma tu znaczenia podkradanie prądu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > no w końcu to jest Centra, a nawet jak wyciągniesz akumulator to nie > bedzie ci wskazywał tyle co podczas pracującego silnika, nie ma > tu znaczenia podkradanie prądu!! Wiem o tym.Ja mierzyłem voltomierzem w domu zaraz po odłączeniu od prostownika.A zakres ładowania regulatora napięcia powinien chyba wynosić od 12,4 do 14,4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyack Napisano 8 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 a odnosnie migaczy?? czy ten bajer przy kierownicy da sie wymontowac bez jej zdejmowania?? pytam z gory bo jeszcze sie do niego nei dobieralem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > czy ten bajer przy kierownicy da sie wymontowac > bez jej zdejmowania?? Jaki bajer, chodzi Ci o wylacznik zespolony... Jezeli tak, to bez sciagniecia kiery sie nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyack Napisano 8 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Jaki bajer, chodzi Ci o wylacznik zespolony... Jezeli tak, to bez > sciagniecia kiery sie nie obejdzie... kurde po tej sesji mam za duze skroty myslowe tak chodzi mi o wylacznik zespolony !! no to jutro walczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > a odnosnie migaczy?? > czy ten bajer przy kierownicy da sie wymontowac > bez jej zdejmowania?? > pytam z gory bo jeszcze sie do niego nei dobieralem nie da się tego zozebrać bez zdejmowania kiery, jak masz padnięty to chyba dzisiaj na allegro widziałem za 100PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowak44 Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 najpierw sprawdz masę przy tylnych lampach, taki czarny kabelek , może nie masuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyack Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > najpierw sprawdz masę przy tylnych lampach, taki czarny kabelek , > może nie masuje? na tylnych lampach masa jest to jest bank dzis bede czyscil to zespolone badziewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 co do kierunkowskazów to sprawdz przerywacz (taka niebieska kosttka na tablicy bezpieczników więcej TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyack Napisano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > co do kierunkowskazów to sprawdz przerywacz (taka niebieska kosttka > na tablicy bezpieczników więcej TUTAJ odpialem ta kostke i kontrolka migaczy nadal sie pali czy to normalne ?? niestety wylacznik zespolony tez jest ok gdzie szukac dalej?? moglby ktos mi schematy el. podeslac na mail [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.