marti3009 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 witam mam pytanko jestem tu nowy i od niedawna mam cc sportinga ze zmienionym dolotem , wydechem przelotem i ostrym wakiem i mam pytani o ile dobrze kojarze pompa paliwa ma wydajnosc 1,2 bara czy jak zmienie na pompe o cisnieniu np 3 bary bedzie autko lepiej sie zbierac czy nie ma to sensu? czy taka zmiana moze zakonczyc sie jakas awaria?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 ja mam z mitsubishi lancera walbro, po zmianie doszlo +10 km (wykres z hamowni), ogolnie auto stalo sie nie do poznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Mozesz dac i pińć barów, ale dopóki nie zmienisz wtryskiwacza(y) i regulatora cisnienia, to nic nie da, bo ten drugi decyduje kiedy puszczac bene z powrotem do zbiornika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > ja mam z mitsubishi lancera walbro, po zmianie doszlo +10 km (wykres z hamowni), ogolnie auto > stalo sie nie do poznania. dawaj wykres chce sie pośmiać IMO bzdury gadasz..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > witam mam pytanko jestem tu nowy i od niedawna mam cc sportinga ze zmienionym dolotem , wydechem > przelotem i ostrym wakiem i mam pytani o ile dobrze kojarze pompa paliwa ma wydajnosc 1,2 bara > czy jak zmienie na pompe o cisnieniu np 3 bary bedzie autko lepiej sie zbierac czy nie ma to > sensu? czy taka zmiana moze zakonczyc sie jakas awaria?? 1) wydatek jest liczony w litrach na minute a nie w barach 2) jak zmienisz ciśnienie na pompie to regulator i tak nie dopuści więcej bo on reguluje ciśnienie pompe wymieniasz jak juz masz wtryski zmienione i nie daje rady pompa, w innych przypadkach to zwykłe placebo...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti3009 Napisano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > 1) wydatek jest liczony w litrach na minute a nie w barach > 2) jak zmienisz ciśnienie na pompie to regulator i tak nie dopuści więcej bo on reguluje ciśnienie > pompe wymieniasz jak juz masz wtryski zmienione i nie daje rady pompa, w innych przypadkach to > zwykłe placebo...... wystarczy regulator zmienic czy wtryski i pozniej pewnie kompa strojenie czy nie trzeba?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > wystarczy regulator zmienic czy wtryski i pozniej pewnie kompa strojenie czy nie trzeba?? pytanie po co...... tego sie nie robi żeby zwiększyć moc..... tylko żeby zapewnić dostawe paliwa jeśli go brakuje ze względu na wydatek wtrysków/pompy... "mam cc sportinga ze zmienionym dolotem , wydechem przelotem i ostrym wakiem" przy takich modach to seria spokojnie starcza...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti3009 Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 a co zrobic zeby przy nizszych obotach lepiej sie zbierał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > a co zrobic zeby przy nizszych obotach lepiej sie zbierał?? turbo wiadomo ,że z ostrym wałkiem to dołu nie bedziesz miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michao1435052751 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 jak na wysokich obrotach nie czujesz nagłego spadku mocy związanego z niedopływaniem wystarczającej ilości paliwa to imo nie warto wymieniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > a co zrobic zeby przy nizszych obotach lepiej sie zbierał?? Odchudzić dol silnika i auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > jak na wysokich obrotach nie czujesz nagłego spadku mocy związanego z niedopływaniem wystarczającej > ilości paliwa to imo nie warto wymieniac. Najlepiej się o tym przekonać podłączając manometr do listwy wtryskowej i obserwować ciśnienie paliwa przy maksymalnym obciążeniu silnika. Jeżeli ciśnienie nie spada, to znaczy że pompa wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti3009 Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 przy wyzszych obrotach idzie jak burza przyspieszenie super tylko przy niskich gorzej dlatego chcialbt\ym cos z tym zrobic a moze sie nie da kjak sie ostry walek ma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > przy wyzszych obrotach idzie jak burza przyspieszenie super tylko przy niskich gorzej dlatego > chcialbt\ym cos z tym zrobic a moze sie nie da kjak sie ostry walek ma?? Taki już urok ostrych wałków, że dołu nie ma. Z prostych rozwiązań doradzam krótką skrzynię biegów. Ze skomplikowanych jakiś VVT-i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.