p16vs Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy ktoś już zakładał catch tank w punto2 1.2 16v? Chodzi mi dokładnie o to, które wejścia mogę zaślepić po odłączeniu odmy? http://hyy.pl/images/14odma.jpg i jeszcze pytanie donośnie połączenia serwo hamulca a kolektor ssący. po co to połączenie i czy można to odłączyć? http://hyy.pl/images/35serwo_kolektor.jpg z góry dziękuję wszystkim za wszelkie informacje na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wumpscut Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Witam nowego Forumowicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p16vs Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > Witam Panie Snorck. Posiada Pan wiedzę odnośnie mojego tematu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wumpscut Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Nie, ale jesteś nowy, napisałeś "witam", więc i ja się przywitałem Cierpliwości, ostatnio jest tu trochę mniejszy "ruch", ale zapewne ktoś odpisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p16vs Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Powitac > i jeszcze pytanie donośnie połączenia serwo hamulca a kolektor ssący. po co to połączenie i czy > można to odłączyć? > http://hyy.pl/images/35serwo_kolektor.jpg > z góry dziękuję wszystkim za wszelkie informacje na ten temat odlaczyc mozesz tylko ze hamulca nie bedzie to musi byc podlaczone tak jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p16vs Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > Również Powitac! Moze cos na temat tej odmy ciekawego wiesz kolego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrisL Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > Witam. Mam pytanie czy ktoś już zakładał catch tank w punto2 1.2 16v? > Chodzi mi dokładnie o to, które wejścia mogę zaślepić po odłączeniu odmy? Zaślepiasz obydwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 1. pierwszy waz ma za zadanie doprowadzac opary oleju, ktore maja smarowac oske przepustnicy. 2. podcisnienie z kolektora umozliwia Ci skuteczne hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p16vs Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 nie wiem czy mozna to nazwac smarowaniem ośki przepustnicy niedawno czyscilem przepustnice i przezylem szok , taki tam byl syf od tych oparów. ale moze i masz rację kolego, nie bede sie sprzeczal bo sam jestem zielony. myslalem tylko ze z tą odmą to jakis ekolog wymyslił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrisL Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > 1. pierwszy waz ma za zadanie doprowadzac opary oleju, ktore maja smarowac oske przepustnicy. Może ja się nie znam ale ciekawe jak ma smarować ośkę w p2 1.2 16v jak to dochodzi do kolektora ssącego a przepustnica zostaje "daleko z tyłu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Zapraszam do mnie, podczas czyszczenia, zobaczysz jak "smaruje" przez 30kkm Moim zdaniem, aczkolwiek mogę się mylić, przepustnica syfi się właśnie przez ten patent. Opary oleju, mgiełka olejowa tym wężykiem udaje się do przepustnicy i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Witam. Mam pytanie czy ktoś już zakładał catch tank w punto2 1.2 16v? > Chodzi mi dokładnie o to, które wejścia mogę zaślepić po odłączeniu odmy? możesz zaślepić wlot , a wylot z bloku do catch tank tylko odpowiedz sobie na pytanie po co Ci to ,,,,,???? pewnie tjuning ? nudzisz się ? wiem co to jest catch tank > i jeszcze pytanie donośnie połączenia serwo hamulca a kolektor ssący. po co to połączenie i czy > można to odłączyć? jak odłączysz to połaczenie ( podciśnienie) to stracisz wspomaganie hamulców co jest prostą drogą na cmentarz .................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p16vs Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > możesz zaślepić wlot , a wylot z bloku do catch tank > tylko odpowiedz sobie na pytanie po co Ci to ,,,,,???? pewnie tjuning ? nudzisz się ? nie bawię się w tuning tylko staram się w pewien sposób poprawić fabrykę. To tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrisL Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Zapraszam do mnie, podczas czyszczenia, zobaczysz jak "smaruje" przez 30kkm Moim zdaniem, > aczkolwiek mogę się mylić, przepustnica syfi się właśnie przez ten patent. Opary oleju, > mgiełka olejowa tym wężykiem udaje się do przepustnicy i tyle. Syf dostaje się głownie tym grubym na rurze dolotowej ta cienka jest podłączona za nią w kolektor. Nie musisz mi mówić o wyglądzie po 30kkm bo wiem ze jest tragiczny. Już kilka razy miałem do czynienia ze skutkami działania odmy na przepustnice "by wire" taka jak w P2 1.216v. Akurat te przepustnice są bardzo czułe na jakiekolwiek zanieczyszczenia a głównym jest właśnie zawalanie jej przez odmę. Skutkami są od niestabilnych obrotów biegu jałowego, dławienie przy przyspieszaniu aż nawet do błędów MAP. Właściwie żeby ta przepustnica jako tako działała przy normalnie podłączonej odmie uważam że trzeba ja czyścic przynajmniej co 15-20kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Właściwie żeby ta przepustnica jako tako działała przy normalnie podłączonej odmie uważam że trzeba > ja czyścic przynajmniej co 15-20kkm. Niestety. Ale jako plus, można wymienić brak "ssania" Nawet w największe mrozy silnik po odpaleniu trzyma obroty w granicach 800 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p16vs Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Dziś podłączyłem catch tank do auta. Kropek stał się zrywniejszy i dynamiczniejszy nie dzieje się nic niepokojącego, wszystko chodzi jak w zegarku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 Poproszę fotki, cenę itd. Może być na prv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.