Skocz do zawartości

catch tank, odłączenie odmy


p16vs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie czy ktoś już zakładał catch tank w punto2 1.2 16v?

Chodzi mi dokładnie o to, które wejścia mogę zaślepić po odłączeniu odmy?

http://hyy.pl/images/14odma.jpg

i jeszcze pytanie donośnie połączenia serwo hamulca a kolektor ssący. po co to połączenie i czy można to odłączyć?

http://hyy.pl/images/35serwo_kolektor.jpg

z góry dziękuję wszystkim za wszelkie informacje na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitac 20.GIF

> i jeszcze pytanie donośnie połączenia serwo hamulca a kolektor ssący. po co to połączenie i czy

> można to odłączyć?

> http://hyy.pl/images/35serwo_kolektor.jpg

> z góry dziękuję wszystkim za wszelkie informacje na ten temat

odlaczyc mozesz tylko ze hamulca nie bedzie to musi byc podlaczone tak jak jest biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy mozna to nazwac smarowaniem ośki przepustnicy yikes.gif niedawno czyscilem przepustnice i przezylem szok , taki tam byl syf od tych oparów. ale moze i masz rację kolego, nie bede sie sprzeczal bo sam jestem zielony. myslalem tylko ze z tą odmą to jakis ekolog wymyslił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. pierwszy waz ma za zadanie doprowadzac opary oleju, ktore maja smarowac oske przepustnicy.

Może ja się nie znam hmm.gif ale ciekawe jak ma smarować ośkę w p2 1.2 16v jak to dochodzi do kolektora ssącego a przepustnica zostaje "daleko z tyłu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do mnie, podczas czyszczenia, zobaczysz jak "smaruje" przez 30kkm zlosnik.gif Moim zdaniem, aczkolwiek mogę się mylić, przepustnica syfi się właśnie przez ten patent. Opary oleju, mgiełka olejowa tym wężykiem udaje się do przepustnicy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Mam pytanie czy ktoś już zakładał catch tank w punto2 1.2 16v?

> Chodzi mi dokładnie o to, które wejścia mogę zaślepić po odłączeniu odmy?

możesz zaślepić wlot , a wylot z bloku do catch tank ok.gif

tylko odpowiedz sobie na pytanie po co Ci to ,,,,,???? pewnie tjuning ? nudzisz się ?

wiem co to jest catch tank ok.gif

> i jeszcze pytanie donośnie połączenia serwo hamulca a kolektor ssący. po co to połączenie i czy > można to odłączyć?

jak odłączysz to połaczenie ( podciśnienie) to stracisz wspomaganie hamulców

co jest prostą drogą na cmentarz ..................

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możesz zaślepić wlot , a wylot z bloku do catch tank

> tylko odpowiedz sobie na pytanie po co Ci to ,,,,,???? pewnie tjuning ? nudzisz się ?

nie bawię się w tuning tylko staram się w pewien sposób poprawić fabrykę. To tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapraszam do mnie, podczas czyszczenia, zobaczysz jak "smaruje" przez 30kkm Moim zdaniem,

> aczkolwiek mogę się mylić, przepustnica syfi się właśnie przez ten patent. Opary oleju,

> mgiełka olejowa tym wężykiem udaje się do przepustnicy i tyle.

Syf dostaje się głownie tym grubym na rurze dolotowej ta cienka jest podłączona za nią w kolektor.

Nie musisz mi mówić o wyglądzie po 30kkm bo wiem ze jest tragiczny. oslabiony.gif

Już kilka razy miałem do czynienia ze skutkami działania odmy na przepustnice "by wire" taka jak w P2 1.216v. sick.gif

Akurat te przepustnice są bardzo czułe na jakiekolwiek zanieczyszczenia a głównym jest właśnie zawalanie jej przez odmę.

Skutkami są od niestabilnych obrotów biegu jałowego, dławienie przy przyspieszaniu aż nawet do błędów MAP.

Właściwie żeby ta przepustnica jako tako działała przy normalnie podłączonej odmie uważam że trzeba ja czyścic przynajmniej co 15-20kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właściwie żeby ta przepustnica jako tako działała przy normalnie podłączonej odmie uważam że trzeba

> ja czyścic przynajmniej co 15-20kkm.

Niestety. Ale jako plus, można wymienić brak "ssania" rotfl.gif Nawet w największe mrozy silnik po odpaleniu trzyma obroty w granicach 800 obr zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.