kamell Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 Witam, Chcę kupić felgi aluminiowe 14" 6j tylko że otwór centrujący ma średnicę 78.1 czy dołożenie plastikowych "wkładek" czy tam ringów, nie będzie przeszkadzało i jak się to sprawuje w eksploatacji ?? Opcja druga to felgi 14" 5,5j średnica otworu 58,5 i także był by potrzebny ten "ring" teraz pytanie która opcja jest najbardziej rozsądna i czy w ogóle wkładanie plastiku jest bezpieczne i się opłaca ?? Pzdr Kamell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > Witam, > Chcę kupić felgi aluminiowe 14" 6j tylko że otwór centrujący ma średnicę 78.1 czy dołożenie > plastikowych "wkładek" czy tam ringów, nie będzie przeszkadzało i jak się to sprawuje w > eksploatacji ?? > Opcja druga to felgi 14" 5,5j średnica otworu 58,5 i także był by potrzebny ten "ring" teraz > pytanie która opcja jest najbardziej rozsądna i czy w ogóle wkładanie plastiku jest bezpieczne > i się opłaca ?? > Pzdr Kamell Mam plastiki i nic sie nie dzieje, wiec smiało zakładaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > Witam, > Chcę kupić felgi aluminiowe 14" 6j tylko że otwór centrujący ma średnicę 78.1 czy dołożenie > plastikowych "wkładek" czy tam ringów, nie będzie przeszkadzało i jak się to sprawuje w > eksploatacji ?? > Opcja druga to felgi 14" 5,5j średnica otworu 58,5 i także był by potrzebny ten "ring" teraz > pytanie która opcja jest najbardziej rozsądna i czy w ogóle wkładanie plastiku jest bezpieczne > i się opłaca ?? > Pzdr Kamell ten plastik w glownej mierze ma ci pomoc w czasie nakladania kola pozniej kolo trzyma sie na srubach i sam pierscien nie ma nic do roboty a zeby ci bardziej obrazowo podac to powiem ze w mazdzie mialem fele z wiekszym centrujacum ale bez pierscieni i przez 8 lat eksploatacji nic sienie dzialo z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > a zeby ci bardziej obrazowo podac to powiem ze w mazdzie mialem fele z wiekszym centrujacum ale bez > pierscieni i przez 8 lat eksploatacji nic sienie dzialo z tego powodu ciezko uwiezyc, ze kola nie bily przy 110-140km/h... felga na samych srubach ma luz i w zyciu nie zalozysz jej tak precyzyjnie jak przy osadzeniu na kolnierzu piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > ciezko uwiezyc, ze kola nie bily przy 110-140km/h... > felga na samych srubach ma luz i w zyciu nie zalozysz jej tak precyzyjnie jak przy osadzeniu na > kolnierzu piasty. luz? w SC miałem bez pierścieni - nic nie biło nic nie tłukło- kwestia dokręcenia śrub ale owszem - bezpieczniej z pierścieniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > w SC miałem bez pierścieni - nic nie biło nic nie tłukło- kwestia dokręcenia śrub mialem 2 rodzaje felg z BMW. jedne mialy za bardzo roztoczone otwory i nie dalo sie ustawic tak, zeby nie bylo. probowalem wiele razy. > ale owszem - bezpieczniej z pierścieniami bezpiczniej, ale z powodu bica nie zakupie juz felg z innym rozstawem niz dedykowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > mialem 2 rodzaje felg z BMW. jedne mialy za bardzo roztoczone otwory i nie dalo sie ustawic tak, > zeby nie bylo. probowalem wiele razy. no to zmienia całkowicie postać rzeczy - pisz tak od razu - ja nawet z pierścieniami bym tego nie założył- życie mi miłe > bezpiczniej, ale z powodu bica nie zakupie juz felg z innym rozstawem niz dedykowany... im mniej "druciarstwa" tym lepiej i przede wszystkim bezpieczniej-nie zawsze poprawianie fabryki jest wskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > ciezko uwiezyc, ze kola nie bily przy 110-140km/h... > felga na samych srubach ma luz i w zyciu nie zalozysz jej tak precyzyjnie jak przy osadzeniu na > kolnierzu piasty. jezeli masz dobrze wywazone kola nic nie bedzie bilo ... a moze mi sie zdawalo ze nic nie bilo i nic przez kilka lat nie poczulem...:/ sruby na stozku i nie ma sily zeby sie cos nie osiowo ustawilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > bezpiczniej, ale z powodu bica nie zakupie juz felg z innym rozstawem niz dedykowany... rozstaw a srednica centrujacego otworu to dwie rozne sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > rozstaw a srednica centrujacego otworu to dwie rozne sprawy nie do konca, gdyz sa felgi z takim samym otworem, ale roznymi rozstawami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > sruby na stozku i nie ma sily zeby sie cos nie osiowo ustawilo powtarzam jeszcze raz (ale juz ostatni): a jednak, da sie dokrecic nierowno, jesli felga nie opiera sie na kolnierzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamell Napisano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 Dzięki za odpowiedzi i za pomoc pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > powtarzam jeszcze raz (ale juz ostatni): a jednak, da sie dokrecic nierowno, jesli felga nie opiera > sie na kolnierzu. wszystko da sie zrobic jezeli sie chce - prawidlowo dokrecajac kolo czyli nie od razu kazda srube na maksa jezeli tylko felga nie jest jakas felerna - ustawisz kolo w osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > nie do konca, gdyz sa felgi z takim samym otworem, ale roznymi rozstawami? i co z tego?? to tak jakbys napisal ze sa samochody z taka sama pojemnoscia silnika ale na roznej wielkosci kola a sa takie kombinacje dlatego ze sa rozne rozstawy srub i rowne srednice otworow centrujacych oczywiscie ze idealnie jest jezeli centrujacy jest taki jak trzeba lecz jezeli jest wiekszy w niczym to nie szkodzi - jezeli mniejszy to sie bierze inna fele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.