Sithpl Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 Witam serdecznie kolegów i proszę o pomoc w swoim i siostry imieniu.Problem jest następujący w Corolli 1.4 linea terra 1 BC C benzyna (bez gazu) 2000 rocznik , zapala się kontrolka silnika.Auto trafiło do serwisu toyoty w Holandii ( bo tam mieszka siostra) wykryty został i skasowany błąd P0170 oraz 28 euro , po kilku dniach sytuacja się powtarza , na pytanie co się dzieje i co oznacza ten błąd serwis odpowiada , że nie wie !!! Problem wystąpił 2 razy podczas jazdy autostradą z prędkością około 120 km/h.Szanowni koledzy na co stawiacie , chcemy zmienić serwis na jakiś zwykł ale chcielibyśmy wiedzieć co im podpowiedzieć.Auto jeździ ponoć normalnie z tym błędem , olać to i jeździć czy to poważniejsza sprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 > Witam serdecznie kolegów i proszę o pomoc w swoim i siostry imieniu.Problem jest następujący w > Corolli 1.4 linea terra 1 BC C benzyna (bez gazu) 2000 rocznik , zapala się kontrolka > silnika.Auto trafiło do serwisu toyoty w Holandii ( bo tam mieszka siostra) wykryty został i > skasowany błąd P0170 oraz 28 euro , po kilku dniach sytuacja się powtarza , na pytanie co się > dzieje i co oznacza ten błąd serwis odpowiada , że nie wie !!! Problem wystąpił 2 razy podczas > jazdy autostradą z prędkością około 120 km/h.Szanowni koledzy na co stawiacie , chcemy zmienić > serwis na jakiś zwykł ale chcielibyśmy wiedzieć co im podpowiedzieć.Auto jeździ ponoć > normalnie z tym błędem , olać to i jeździć czy to poważniejsza sprawa? P0170 - Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata Na początek wymień filtr powietrza, przepływomierz (tego to do końca nie jestem pewny), sprawdź czy nie masz jakiś nieszczelności na wężykach od EVAP, servo hamulca. Możliwe, że EGR popuszcza spaliny. Inną możliwością jest walnieta sonda lambda. Jak masz możliwość to wyczyść przepustnicę, TPS, MAP sensor. A dalej to może specjaliści się wypowiedzą. W każdym bądź razie to może być cokolwiek Zazwyczaj skasować checka można poprzez odpięcie klemy przez około minutę. I kosztuje to tylko odkręcenie klemy a nie 28E. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sithpl Napisano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Wielkie dzięki. Przekazałem wszystkie informacje dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 U mnie pomogło czyszczenie przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Wielkie dzięki. Przekazałem wszystkie informacje dalej. Co prawda to jest z Service Manual do Suzuki Wagon R+, ale podejrzewam, że w Toyocie będzie podobnie, jeśli nie tak samo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.