Skocz do zawartości

Komputer oszalał czy co ?


VOYAGER

Rekomendowane odpowiedzi

> Pyannie czy w Misiu to normalne jak jest upał komputer po nocy podaje inny stan licznika 1111 i

> pisze servis z wyświetlonym kluczykiem po odpaleniu wszystko wraca do normy Dostał udaru czy

> co

nie znam się za bardzo na zwierzętach chronionych ale w bravie miałem tak, że mi zegary wariowały. Wynikało to że, wcześniejszym właścicielem był emeryt, kobieta, nie bity no i licznik nie był cofany.

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pyannie czy w Misiu to normalne jak jest upał komputer po nocy podaje inny stan licznika 1111 i

> pisze servis z wyświetlonym kluczykiem po odpaleniu wszystko wraca do normy Dostał udaru czy

> co

moze to taki odpowiednik migajacego wyswietlacza w actualach?

czyli albo takie "widzimisie" albo slabosc aku (bo i takie opinie slyszalem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pyannie czy w Misiu to normalne jak jest upał komputer po nocy podaje inny stan licznika 1111 i

> pisze servis z wyświetlonym kluczykiem po odpaleniu wszystko wraca do normy Dostał udaru czy

> co

ja bym obstawial moze słaby akumulator??? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pyannie czy w Misiu to normalne jak jest upał komputer po nocy podaje inny stan licznika 1111 i

> pisze servis z wyświetlonym kluczykiem po odpaleniu wszystko wraca do normy Dostał udaru czy

> co

jak masz licznik Emotion to może być powiadomienie o inspekcji serwisowej która pojawia się w zależności czy zbliża się 20 tkm od ostatniego przeglądu czy też 365 dni - zerknij po szczegóły do instrukcji waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja bym obstawial moze słaby akumulator???