Skocz do zawartości

problemy z kropkiem MK1


motyl

Rekomendowane odpowiedzi

Fiat punto 1,1 95r - silnik odmówił posłuszeństwa. W czasie jazdy z normalną prędkością pojawiły się stuki od silnika, który zgasł i nie opalił. Odpala na hol. Po resecie kompa - tj. odłączeniu klemy odpala na rozrusznik 3-5 razy później są kłopoty z odpaleniem, jak zaskoczy to tak jakby nie palił na jeden cylider, po zwiększeniu gazu trzepotanie silnikiem zanika. Otwieraniu przepustnicy toważyszą metaliczne stuki na 4 cylindrze w okolicy zaworów. Jest to metaliczny dźwięk o wysokim tonie i nie jest on wprost proporcjonalny do obrotów, tylko jest pewien zakres że pojawia się i znika. Wygląd świec dla porównania na 1 cyl. czarna -osmolona a na 4 czysta. Swiece nowe. Kolega pożyczył z innego kropka cewki i przekaźnik układu zapłonowo-wtryskowego i też nic. Na jego cewkach i przekaźniku drugi kropek pali. Autko ma instalację gazową od 6 miesięcy. Silnik miał przed założeniem kłopoty z obrotami, nie odpalał jak zimny. Został wymieniony czujnik temperatury, który przywrócił go do życia aż do dzisiaj. Czy macie może jakieś sugestie co można jeszcze obadać / podmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdź rozrząd czy się nie przestawił

sprawdzone i jest ok

ale bardziej prawdopodobne będzie uszkodzenie głowicy, zwłaszcza że silnik z lpg.

też nad tym myśleliśmy. Co do lpg to jest od pół roku no ale auto nie jest pierwszej młodości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.