motyl Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Fiat punto 1,1 95r - silnik odmówił posłuszeństwa. W czasie jazdy z normalną prędkością pojawiły się stuki od silnika, który zgasł i nie opalił. Odpala na hol. Po resecie kompa - tj. odłączeniu klemy odpala na rozrusznik 3-5 razy później są kłopoty z odpaleniem, jak zaskoczy to tak jakby nie palił na jeden cylider, po zwiększeniu gazu trzepotanie silnikiem zanika. Otwieraniu przepustnicy toważyszą metaliczne stuki na 4 cylindrze w okolicy zaworów. Jest to metaliczny dźwięk o wysokim tonie i nie jest on wprost proporcjonalny do obrotów, tylko jest pewien zakres że pojawia się i znika. Wygląd świec dla porównania na 1 cyl. czarna -osmolona a na 4 czysta. Swiece nowe. Kolega pożyczył z innego kropka cewki i przekaźnik układu zapłonowo-wtryskowego i też nic. Na jego cewkach i przekaźniku drugi kropek pali. Autko ma instalację gazową od 6 miesięcy. Silnik miał przed założeniem kłopoty z obrotami, nie odpalał jak zimny. Został wymieniony czujnik temperatury, który przywrócił go do życia aż do dzisiaj. Czy macie może jakieś sugestie co można jeszcze obadać / podmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Sprawdź rozrząd czy się nie przestawił ale bardziej prawdopodobne będzie uszkodzenie głowicy, zwłaszcza że silnik z lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 > Sprawdź rozrząd czy się nie przestawił sprawdzone i jest ok ale bardziej prawdopodobne będzie uszkodzenie głowicy, zwłaszcza że silnik z lpg. też nad tym myśleliśmy. Co do lpg to jest od pół roku no ale auto nie jest pierwszej młodości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.