robsow Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Dwa lata spokoju i zaczęło się... - amory przód wymienione tydzień temu (jeden przeciekał) a teraz: - stuka coś przy skręcaniu w prawo jak najadę na nierówności. Przy wjechaniu w dziurę na wprost nic nie słychać - stuka również jak się kierownicą w miejscu porusza. Co może być ? Jaki wyrok ? Raptem 60 tys. na liczniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Dwa lata spokoju i zaczęło się... > - amory przód wymienione tydzień temu (jeden przeciekał) A to dziwne... przy takim małym nalocie? masz go od nowości? a teraz: > - stuka coś przy skręcaniu w prawo jak najadę na nierówności. Przy wjechaniu w dziurę na wprost nic > nie słychać Przekładnia - miałem to w moim poprzednim 1.6 benzyniaku- poza tym, że sobie stuka to niczemu to nie grozi, ani nic z tym się nie będzie działo. Wielu mechaników i diagnostów przeszedłem zanim doszliśmy co to jest > - stuka również jak się kierownicą w miejscu porusza. Na zgaszonym, czy zapalonym silniku? > Co może być ? Jaki wyrok ? Raptem 60 tys. na liczniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robsow Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > A to dziwne... przy takim małym nalocie? masz go od nowości? > a teraz: > Przekładnia - miałem to w moim poprzednim 1.6 benzyniaku- poza tym, że sobie stuka to niczemu to > nie grozi, ani nic z tym się nie będzie działo. Wielu mechaników i diagnostów przeszedłem > zanim doszliśmy co to jest > Na zgaszonym, czy zapalonym silniku? > > Co może być ? Jaki wyrok ? Raptem 60 tys. na liczniku... na zgaszonym mocniej stuka niż na zapalonym a focusa mam prawie od nowości... Cholera w matizie też mi tak stukało ale po 100 tys. km - jakaś klątwa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > na zgaszonym mocniej stuka niż na zapalonym a focusa mam prawie od nowości... nie testujmy wspomaganego ukladu kierowniczego na zgaszonym > Cholera w matizie też mi tak stukało ale po 100 tys. km - jakaś klątwa ... no ale w matizie to wiazalo sie z czyms, a foka po prostu tak ma i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robsow Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > nie testujmy wspomaganego ukladu kierowniczego na zgaszonym ok poprawię się > no ale w matizie to wiazalo sie z czyms, a foka po prostu tak ma i tyle u mnie nie może nic stukać bo mnie to !!! chyba czas na zmianę wozidła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > ok poprawię się > u mnie nie może nic stukać bo mnie to !!! chyba czas na zmianę wozidła też tak mowilem - zobacz sobie cenę przekładni kierowniczej, to uznasz że całkiem fajnie to stuka i nawet ci sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Dwa lata spokoju i zaczęło się... > - amory przód wymienione tydzień temu (jeden przeciekał) a teraz: > - stuka coś przy skręcaniu w prawo jak najadę na nierówności. Przy wjechaniu w dziurę na wprost nic > nie słychać Mam tak samo. jeszcze nie byłem na SKP ale może byc końcówka drążka .łożysko na macpersonie,albo sam drążek ,przynajmniej u mnie.Bo ja czuje to na kierownicy przy skręcie w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robsow Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Mam tak samo. jeszcze nie byłem na SKP ale może byc końcówka drążka .łożysko na macpersonie,albo > sam drążek ,przynajmniej u mnie.Bo ja czuje to na kierownicy przy skręcie w prawo. ja na kierownicy tego nie czuję - raczej jakby coś pod podłogą stukało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > ja na kierownicy tego nie czuję - raczej jakby coś pod podłogą stukało no bo to stuka gdzieś na wejściu kolumny do przekładni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robsow Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > no bo to stuka gdzieś na wejściu kolumny do przekładni. w matizie mi gościu przesmarował coś tam i było ok a w foce co można zrobić ? kolumnę wymienić czy przekładnię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > w matizie mi gościu przesmarował coś tam i było ok a w foce co można zrobić ? nie wiem - zalecono mi to olać i sie przyzwyczaić, bo to się nie będzie pogarszać, tylko sobie będzie tak cichutko stukać. kolumnę wymienić czy > przekładnię ? przekładnia stuka. chodzi mi o okolice gdzie ten dźwięk powstaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > nie wiem - zalecono mi to olać i sie przyzwyczaić, bo to się nie będzie pogarszać, tylko sobie > będzie tak cichutko stukać. > kolumnę wymienić czy > przekładnia stuka. chodzi mi o okolice gdzie ten dźwięk powstaje. No jezeli to przekladania to bedzie stukac a kiedys sie rozszczelni i bedzie trzeba robic. A na zgaszonym silniku stuka mocniej poniewaz nie ma cisnienia oleju w przekladni. Pozatym faktycznie mozna jezdzic do czasu az nie zacznie ubywac plynu we wspomaganiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 Jak mi w punto pekla sprezyna zawieszenia to tez pukalo.... Poza tym zadnych innych objawow nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > przekładnia stuka. chodzi mi o okolice gdzie ten dźwięk powstaje. A może drążek kierowniczy? U mnie stuka, choć czuć to na kierownicy, a u ojca w Alfa Romeo też stuka, a na kierownicy nie czuć nic. Chodzi mi o sam drążek kierowniczy a nie o końcówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > A może drążek kierowniczy? wykluczyć oczywiście trzeba. tylko, że walnięty drążek każdy wychwyci na SKP - a jak wszystko jest w porządku i winnego niet - to właśnie to co napisałem jest problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.