Skocz do zawartości

ESP ASR failure po hamowaniu


stepien2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak w temacie musiałem trochę awaryjnie hamować jeszcze na bardzo śliskiej nawierzchni ktoś musiał paliwo zgubić i po dłuższym działaniu abs i wyhamowaniu wyskoczył błąd esp asr failure. Po ponownym uruchomieniu nie pojawił się żaden błąd mam się czym martwic czy TTTM.

PZd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś staje za samochodem a Ty wciskasz i puszczasz pedał hamulca, jak za którymś razem nie zapalą się światła stop to masz do wymiany czujnik stop przy pedale.

Jak tak nie zdiagnozujesz to pozostaje podłączenie pod komputer i odczytanie błędów(bardzo możliwe, że zaczyna mówić Ci 30.GIF któryś czujnik abs przy kole lub bieżnia magnetyczna na piaście).

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazam ze jak byslimy na robaczeniu silnikow u CINKA to kazdy kto wjezdzal na hamownie dostawal faila ABS'u. Zadek stal w miejscu , przod jechal - komp swirowal . po zjechaniu z machiny wystarczylo wylacz/wlacz silnik ponownie i "system" wracal do normalnej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> faila ABS'u. Zadek stal w miejscu , przod jechal - komp swirowal . po zjechaniu z machiny

> wystarczylo wylacz/wlacz silnik ponownie i "system" wracal do normalnej pracy

Zgadza się, ale nie dzieje się to przy hamowaniu.

Kiedyś(nie stilo) jak chciałem poszaleć po zakrętach to wjeżdżałem na piasek, zaciągałem ręczny i but.gif aż do wyłączenia abs a później...

Abs wracał do normy po restarcie silnika.

U kolegi jest to raczej usterka.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tttm w

> gp/stilo

..NB, Croma, VW Passat, VW Golf...

Generalnie bez znaczenia jakie auto i jakiej marki, problem występuje w każdym aucie w takiej konfiguracji.

Problem jest ogólny ponieważ ten sam układ wyprodukowany przez Bosch'a występuje w różnych markach.

Pozdrawiam BAS

ps. Ale to oczywiście Fiaty są be... a pancerwageny to się wcale nie psują wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ps. Ale to oczywiście Fiaty są be... a pancerwageny to się wcale nie psują

to jest tzw EOT , bo nigdzie takiego słowa nie powiedziałem , mało tego - uważam , że Fiaty to bardzo dobre auta więc skąd takie stwierdzenie ?

a czy ta część jest Boscha - nie mam pojęcia , nr części do GP to 100594852/10 , a na tym cacku nie podpisał się żaden producent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest tzw EOT , bo nigdzie takiego słowa nie powiedziałem ,

Sorry, nie piłem do Ciebie, śmiałem się z tych przeświadczonych o wyższości VAG'a(zwłaszcza w czasach globalizacji) nad resztą motoryzacji a zwłaszcza tym złomowatym Fiatem wink.gif

> mało tego - uważam , że Fiaty to

> bardzo dobre auta więc skąd takie stwierdzenie ?

Gdybym uważał, że Fiaty są be to nie miałbym w domu 1xstilo oraz 1xmareaW.

Mój ojciec jeździ jettą, wcześniej jeździł borą... jak wsiadam/wsiadałem do tych aut to mi się odechciewało.

> a czy ta część jest Boscha - nie mam pojęcia , nr części do GP to 100594852/10 , a na tym cacku nie

> podpisał się żaden producent

Cały układ jest firmy Bosch.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś staje za samochodem a Ty wciskasz i puszczasz pedał hamulca, jak za którymś razem nie zapalą

> się światła stop to masz do wymiany czujnik stop przy pedale.

Napewno to zrobię jak tylko przestanie padać

bardzo możliwe,

> że zaczyna mówić Ci któryś czujnik abs przy kole lub bieżnia magnetyczna na piaście).

Czy czujnik lub piasta to duży wydatek?? Za chwilę jesień zima więc wolę nie mieć problemów z tymi układami.

Pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś staje za samochodem a Ty wciskasz i puszczasz pedał hamulca, jak za którymś razem nie zapalą

> się światła stop to masz do wymiany czujnik stop przy pedale.

Lepiej stanąć przy jakiejś szybie i patrzeć samemu, bo przy zepsutym czujniku światła mogą się równie dobrze zapalać z opóźnieniem w stosunku do wciśnięcia pedału i druga osoba niekoniecznie to wychwyci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napewno to zrobię jak tylko przestanie padać

> bardzo możliwe,

> Czy czujnik lub piasta to duży wydatek?? Za chwilę jesień zima więc wolę nie mieć problemów z tymi

> układami.

> Pzd

za czujnik we fiacie koło 100zł dawałem po jakis rabatach , jednak żałowałem , że kupiłem , wyjmij go , otwórz , podoginaj styki i psiknij czyms do kontaktow ok.gif to cudo nie jest warte nawet 30zł icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.